Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-29, 23:19
|
|
|
Apophis napisał/a: | Serio S8 D2 preFL leci ponad 3 paki? Czemu jeszcze nikt foto budzika nie wstawił?? |
Może w manualu daje radę... nie wiem..... ale na YT gdzieś filmik widziałem jak S8 zamyka budzik.
Ja swoim Ex czyli po-liftowym S8 w tiptroniku w DE leciałem 280km/h...... wrażenia były takie, że chciała jeszcze jechać dalej ale ja nie chciałem
Niestety sam jechałem w środku więc przy tej prędkości o żadnych zdjęciach czy filmikach nie miałem czasu myśleć <tjaa>
oooo tu masz po-lifta.... http://www.youtube.com/watch?v=sCzu31mExK8 jedzie jak moja <tjaa>
i przed-lift http://www.youtube.com/watch?v=PSQYYefRAMI
i jeszcze jeden po-lift http://www.youtube.com/watch?v=-lKL2mK_FBA
i jeszcze jeden filmik (nawet przez naszego kolegę klubowego wrzucony) http://www.youtube.com/watch?v=A1cknm2BFMk
A tu wprawdzie nie 300km/h ale jeden z moich ulubionych filmików z D2'ką w roli głównej - kolega Scotty kontra radiowóz z wideorejestratorem.... 200km/h i wyżej a on odjeżdża w siną dal <tjaa> http://www.youtube.com/watch?v=9_YkpnKrnKs |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-30, 00:10
|
|
|
Co do dostepu do mojego tematu, to musisz chyba zrobic odopowiednia ilosc postow
Moje s8 po Polsce praktycznie nie jezdzilo stacjonuje we Francji, zimy nie widzialo |
|
|
|
|
|
|
|
gredy
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-06-02, 12:58
|
|
|
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-06-02, 17:30
|
|
|
gredy napisał/a: |
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali |
niewiem czy dobrze widze ale nie widze tam nigdzie spalania podanego ?? tylko ilośc km ile może jeszcze zrobić |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
RafiPl
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-06-03, 12:16
|
|
|
danielos8 napisał/a: | gredy napisał/a: |
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali |
niewiem czy dobrze widze ale nie widze tam nigdzie spalania podanego ?? tylko ilośc km ile może jeszcze zrobić |
Też mi się tak zdaje |
_________________ ..::LONGEEEEER::..
|
|
|
|
|
gredy
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 21 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-06-03, 12:44
|
|
|
Sorki pomyłka ,pokazuje średnie spalanie z jakiegoś dystansu <niegadam> |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2014-06-03, 21:03
|
|
|
O ile to będzie jedyna wada auta to chętnie przytulę S8 D3 z silnikiem do wymiany lub tuż przed. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-05, 22:28
|
|
|
Moj silnika do wymiany nie ma, serwis ASO wszystko na biezaco wedle zalecen wymieniane, caly czas na gwarancji mobilnosci AUDI(taki lepszy assistance) sprzedawal bede w pazdzierniku. Robie nim ok 10-11k rocznie wiec tyle co nic.. Cena bedzie pewnie w okolicach 100k. Jeszcze nie wiem co wezme na nastepny woz opcji jest sporo.. Dam znac gdyby ktos byl zainteresowany |
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2014-06-06, 16:18
|
|
|
Mam przyjemność użytkować czasami S8 D3, i obawiam się, że koledzy wyżej mogą mieć racje co do problemów z silnikiem. Od jakiś 2 tygodni, zapaliła się żółta kontrolka silnika i samochód ma odczuwalnie mniej mocy ( przebieg autka 184 000 km) . Wygląda to tak, że na dystansie gdzie zawsze osiągałem prędkość 150km/h teraz jest 110, czyli tyle ile moja D2 4.2. W najbliższym czasie udam się do mechanika i napisze co było nie tak. |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-12, 18:50
|
|
|
Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie. Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-12, 21:49
|
|
|
Cytat: | Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie. Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech. |
Niestety kolego niejeden już projekt świetnie się spisuje a jeden sam osobiście podziwiałem.
Nie sztuka wydac pieniądze które przy tym projekcie musza być spore ale sztuka za te pieniądze zrobić sprawną fure a nie jakiegoś wystawka.
[/quote] |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-06-13, 08:13
|
|
|
aro51 napisał/a: | 25 tys za robote tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech. |
Chyba troche przesadziles, na moje oko x 2 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-13, 08:59
|
|
|
aro51 napisał/a: | Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie. |
Niejaki NOSB ma plany na upchnięcie tego w A5..... tylko że plan ten jest od dłuzszego już czasu a jak gadałem z nim ostatnio to na planach tylko się skończyło...... tzn. motor podobnież już ma ale nie zrobił nic konkretnego aby to zaszczepić do tej swojej A5-tki.
Co więcej ta A5 w obecnym stanie to jeszcze teraz jest wciąż projekt nie dokończony po poprzednich pomysłach także kiedy Daniel się za to weźmie tego chyba nawet on sam nie wie
aro51 napisał/a: | Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech. |
Eeeee tam, bzdura.
Rok to będzie stało ale nie dlatego, że rok trwa przebudowa ale dlatego, że będą przestoje związane z robotami przy innych autach.
Wg. mnie przy uczciwej robocie tylko przy tym projekcie to swap silnika ze skrzynią + zestrojenie elektroniki to 2-3 miesiące wystarczy.
Pierwszy problem to mocowanie silnika i skrzyni..... być może na ramach pomocniczych z S8D3 było by łatwiej.....
później zostaje elektronika.... tu byłoby sporo zabawy i łatwiej pewnie byłoby robić na S8D3 niż na zwykłym A8 bo tam już wiązki na 10cylindórw idą i 2 komputery do silnika i zegary i inne rzeczy ale nie tragizujmy, rok to to auto by stało ale na pewno nie jest to rok pracy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-13, 09:55
|
|
|
kurde jak patrze na ten czas tych prac to chyba musieli by mnie zamknac w zakladzie zamknietym na ten czas bo bym tym ludziom nie dał zyc masakra , jak sie patrzy na te modyfkacje np na discovery i ew renowacje aut to im to idzie jakos tak szybciej ale nie ma tam zadnej wielkiej elektroniki chyle czoła dla ludzi potrafiacych czekac i tym co potrafią to zrobic - nie zdawalem sobie sprawy ze to tak dlugo moze trwac |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-06-13, 14:42
|
|
|
Panowie a nie prościej było by dołożyć kompresor do a8 d3 4.2 mpi i a nie kombinować z przeszczepem silnika skrzyni żeby ratować s8 d3 z jej sknoconym silnikiem? |
|
|
|
|
|