|
Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-13, 14:55
|
|
|
Kompresor prościej to by było do D2 dać jak do D3, bynajmniej tak ktoś już pisał na forum. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-13, 19:43
|
|
|
Silnik ma i juz go na stole odpalil, ale tam problem jest duzo duzo glebszy z tym zeby auto ruszylo. Szacun dla kogos kto to wykona.
kompresor jasne zaden problem ale wydac 30tys za 150KM nie wiem czy ma zbytni sens.
Swapy byly mile i przyjemne w starych autach. W nowych dochodzi can ochrona komponentu i inne tematy jak kupa sterownikow bez ktorych wlasnie nie uruchomisz 5.0 v10 TT.
Ja odnosilem sie do rynku PL jak kolega opisuje w DE takie jezdzi. Wstaw jakies fotki skoro ogladasz to auto czasami... |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-13, 19:58
|
|
|
aro51 napisał/a: | Silnik ma i juz go na stole odpalil, ale tam problem jest duzo duzo glebszy z tym zeby auto ruszylo. |
hehehe, no ale przecież nie mówimy o tym czy silnik na stole pali ale konkretnie o swap'ie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-13, 20:14
|
|
|
aro51 napisał/a: | Ja odnosilem sie do rynku PL jak kolega opisuje w DE takie jezdzi. Wstaw jakies fotki skoro ogladasz to auto czasami. |
Usciślając auto mieszka w Wiedniu wraz z włascicielem entuzjastą ósemek od wielu lat. Nie wstawiam fot bo ich nie posiadam. Kolega powiedział że jesli znajdzie czas i ochote to z radością nam zrobi temat i fotorelacje jesli nie to nie i nic nie poradze. Nie każdy żyje tak jak my forumowym zyciem.
Proponuje poszukać w necie nt swapów V10 bit do S8 jak i innych modeli bo ja takowe w czasie robienia swapu kolegi relacje znajdowałem.
Racja że swap w S8 D3 itp to nie hop siup i nie jest to Nubira z silnikiem omegi ale w USA większe projekty sa realizowane niż taki sobie swapik |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-06-13, 20:22
|
|
|
tyle tylko że w USA większość z tym Mega projektów faktycznie nie ma tyle trudnej do obejścia elektroniki - są to w sumie jednostki aaale jak już się znajdzie, no to potrafią zadziwić !! |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |