Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-03-22, 18:41
|
|
|
No i stało sie, wiosna przyszła do mnie z wielką pompą, więc nastał czas letnich opon. Z wielką niecierpliwością oczekiwałem tego dnia aż w końcu sie doczekałem. Pełen banan na twarzy no i mam te upragnione 20tki :mrgreen: A pare fotek z wiosennej sesyjki ;-)
PS. Przód pójdzie niżej, tylko wciąż jestem w trakcie poszukiwania springow z S8, a i ogólnie jestem zaskoczony komfortem jazdy :mrgreen: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
toom_ek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 2010-03-22, 19:06
|
|
|
pięknie wygląda , napisz jak zawieszenie wytrzymuje na 20" ? |
_________________ toom_ek |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-03-22, 19:11
|
|
|
piękne auto :!:
naprawdę super :!:
felgi "lala" :lol: kojarzą mi się z modelem od M-5 też takie "wciągnięte" środkiem...
kurczę wydawało mi się że moje 18-tki wyglądają na wielkie... 19" to już mega wielkość...
ale 20-tki to naprawdę giganty!!!
na tej focie z profilu faktycznie stoi wysoko... |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-22, 20:16
|
|
|
Koniecznie auto w dół , ktoś na forum chciał się zamienić na sprężyny bo ma za nisko - może się dogadacie :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
raptor90
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 82 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2010-03-22, 21:26
|
|
|
Dokładnie, bo to aż śmiesznie wygląda felga 20' a sterczy jak terenówka :mrgreen:
Ale ogólnie RH dają rade :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-25, 20:39
|
|
|
Gleba przód i tył... konieczna
Sprezyny od S8 dają około 20mm w dół.
Ja poszedłbym z 20mm na tył i 30 przod.
Na szybko...
Więc mogłem dać troszke wiecej niz 30/20 |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-03-25, 21:24
|
|
|
Kurcze z tymi springami do s8 jest tragedia, nigdzie nic nie idzie wyhaczyć :-/ Najbardziej by mi zależało właśnie na fedrach od s8 bo wiadomo co oryginał to oryginał. Ale z tego co widze, będe musiał kupić chyba jakieś Jamexy, bo strasznie ubogo w wyborze jest gdy potrzebuje coś kupić na gwałt :-/ Ale jeśli ktoś będzie chciał kupić to wystarczy że poczeka aż ja coś nabęde, a wtedy sprężyn będzie od groma. Przepraszam za taki OT, ale musiałem gdzieś wylać swoje żale dotyczące znalezienia i braku szczęscia w poszukiwaniach :roll: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
Ostatnio zmieniony przez robertas 2010-03-25, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-25, 21:40
|
|
|
Racja robertas, ja też szukałem i szukałem czegoś konkretnego ale znaleźć nie idzie... Tego poszedłem na łatwiznę i zakupiłem niedawno Jamexy... zobaczymy co z tego wyjdzie...
Duzy wybór jest oczywiście na ebayu.... i wysyłka za granice możliwa i pewnie tak kiedys bede kupować chociażby wydech którego w polsce dostać się już w ogóle nie da...
A wywalanie tylnego tłumika i wspawanie tylko rury jakieś za bardzo mi się nie podoba...
Też sory że wylałem swoje żale |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-25, 22:27
|
|
|
Nie myślałeś moze o gwincie?
Tu masz zamiennik taki a'la ori Eibacha po 25mm.
EIBACH
Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-03-25, 22:37
|
|
|
SJake, o gwincie myśle cały czas, z tym ze to już poważniejszy wydatek bo rzędu 4,6 kzł, a co do sprężynek Eibacha to fajne są ale nie chce wywalać ponad tysiaka na same springi, do tego później amory, wiec lepiej chyba dozbierać na tego gwinta. Póki co zakupie jednak te Jamexy -35 mm na przód.grim, jak zalożysz to podziel sie wrażeniami, bo długo już czekał nie będe, i pewno też pójde na łatwizne :roll: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-25, 22:46
|
|
|
Gwint... o tym to ja też myślałem o ho ho ho czasu... ale jaki by nie byl to do A8 na polskie drogi po prostu odpada... no chyba ze autem jezdzisz od czasu do czasu... Znajomy mial gwint w A8 i jak go zalozyl to sie wystraszyl ze zaraz auto mu sie rozleci... starszy gosc...
Niby mozna kupic jakiś lepszy gwint... z opcja miekkosci zawieszenia czy cos takiego... ale to pewnie tyle dziala co nic
robertas, To będziesz musiał trochę poczekać... Jamexy zamówione i jadą do mnie ale ja chce przy okazji zrobic caly przod... w sensie dokupic amory (kasa jest juz), i doprowadzic w koncu wahacze to stanu perfekcyjnego...
Ja kupilem zestaw Jamex'a przod -35 i tyl 30... i jak pisalem juz... bede robil tylko przod na razie... a poniewaz mam juz siadniety tyl to pewnie roznicy po zrobieniu przodu nie bedzie widac... ale postaram sie zrobic fotke przed i po na tym samym terenie zeby byla jakas wizja tego... |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-26, 06:29
|
|
|
Też tak myślałem że na razie zmienię tylko przód żeby wyrównać jak miałem a8 , tył dalej siedział ale po miesiącu jak zmieniłem też tylne sprężyny to autko wyrównało się i stało prawie tak samo jak s8. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-26, 08:47
|
|
|
SJake napisał/a: | Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać. |
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominał
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen: |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-03-26, 10:24
|
|
|
maciu napisał/a: | SJake napisał/a: | Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać. |
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominał
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen: |
wyznaję zasadę: B4-17", C4-18" i D2-19" - przekroczenie tych rozmiarów bywa niekiedy nieco karykaturalne (zależne jeszcze od wzoru koła i obniżenia); mniejszy rozmiar zawsze pozostawia niedosyt.
19" w D2 pasują idealnie :d pod warunkiem, że nie jest to wóz drabniasty ;-) |
|
|
|
|
|