|
Autor |
Wiadomość |
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-26, 17:05
|
|
|
BiLu napisał/a: | maciu napisał/a: | SJake napisał/a: | Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać. |
i stabilizatory, też bym o tym nie zapominał
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen: |
wyznaję zasadę: B4-17", C4-18" i D2-19" - przekroczenie tych rozmiarów bywa niekiedy nieco karykaturalne (zależne jeszcze od wzoru koła i obniżenia); mniejszy rozmiar zawsze pozostawia niedosyt.
19" w D2 pasują idealnie :d pod warunkiem, że nie jest to wóz drabniasty ;-) |
A ja też zabłysnę !! i dodam że odpowiednie ET też jest ważne ! hehehe |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
Fifo
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Krakoof
|
Wysłany: 2010-04-02, 23:18
|
|
|
Bez obrazy, ale to auto na 20 wyglada jak ciągnik rolniczy. Obawiam się, ze nawet obnizenie takie jak w S8 nie bedzie dobre. Dlatego zgadzam się z przedmówcą. Ogólnie na seryjnym zawieszeniu to 18 to najwięcej co bym założył. 19 z zawiasem od S8 a do 20 bezapelacyjnie gwint. Sam mam u siebie opcje środkową na lato czyli 19 z zawiasem z S8 i jest miodnie. Co do samego zawiasu z S8 to najlepiej szukac kompletu czyli całych kolumn (amorów ze springami) i wcale nie musi to byc drogie. Jak się dobrze poszuka to komplet da się wyrwac za 2k PLN. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-04-03, 17:23
|
|
|
Fifo, zapytam sie Ciebie tak... A gdyby stała na 19 to już by nie wyglądała według Ciebie jak ciągnik? A na 18 byłoby już super? Otóż powiem Ci że w gruncie rzeczy to co gadasz to są bzdury. Koło i jego średnica w tych przypadkach jest taka sama, a więc nie rozumie Twoich aluzji, skoro szpara między błotnikiem a oponą nie zmienia swojej wartości i cały czas jest duża :-/ . Napisałem już wcześniej że przód pójdzie niżej, więc poczekajcie aż go obniże. Swoją drogą już sam sie zastanawiam jak następny odwiedzający mój temat nazwie to auto... wóz drabiniasty, ciągnik i co dalej... może kluska z mięsem???. Ok, może mój post może dotknąć nielicznych i napewno jakiś odzew będzie, ale nie o to mi chodzi, poprostu wkurza mnie ilość postów nie wnoszących nic nowego do tematu a tymbardziej potrzebnego. Ale za posty w których zawarte jest troche wiedzy z góry dzięki, napewno mi sie ona przyda ;-) I o takie posty mi w sumie chodzi.
Wszystkich urażonych przepraszam, pewno za chwile ktoś napisze że jestem przewrażliwiony itd. Ale pisząc i udzielając sie na tym forum, chyba każdy z nas oczekuje też jakiegoś wsparcia i pomocy od innych forumowiczów, a nie tylko słow krytyki i wyśmiewania. I to chyba tyle w temacie, niestety musiałem wylać to co mnie już gryzło od dłuższego czasu na tym forum :-/ |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-04-03, 19:35
|
|
|
robertas, nie sluchaj sie jest bardzo dobrze, ja mam na zime 17, mialem 18 i 19 i teraz mam 20 i powiem, ze zadna felga nie wyglada tak jak 20" na D2. To jest jedyny sluszny rozmiar do A8!! 22" ludzie zakladaja i mysle tez ze to nie jest przesada, ale 20" jest w sam raz. Ja mysle, ze do A3 do A4 18" do A6 19" do A8 20" do Q7 22" proste. Te RH co masz to jedne z najladniejszych felg do A8 |
|
|
|
|
|
|
|
Fifo
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Krakoof
|
Wysłany: 2010-04-06, 01:35
|
|
|
robertas, nie chciałem Cie urazić i ja sam nie czuje się urażony Twoja wypowiedzią. Wiem że ogólna średnica koła się nie zmienia czy to będzie 18/19 czy 20 cali. Bardziej chodzi o wielkość samej obręczy koła. Przy mniejszym rozmiarze felgi i za razem większym profilu opony nie razi w oczy ta wolna przestrzeń między kołem a rantem błotnika. Tak jak pisałem wyżej przy 19 przydałoby się żeby auto stało na zawiasie od S8 a przy 20 najładniej wyglada jak stoi nisko na gwincie i koło "szczelnie" wypełnia nadkole. |
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-04-06, 12:30
|
|
|
Ludzie wy to macie problemy... moje zdanie jest takie...
Wszystko zależy od wzoru felgi, ET, opony, zawiasu...
Na zimę mam pełne alu 17 i wygląda to tak jakby bardziej wypełniały wnękę koła niż 19 na lato...
Na lato mam 19" i wygląda tak że muszę zrobić zawias... Lata robią swoją... Nowe amory + sprężyny obniżające i dopiero wtedy zobaczę jak moje letnie fele się prezentują na mojej A8... Aktualnie mam przód wybity do góry a tył jest tak fajnie siadnięty że felgi ładnie wyglądają... przód zaś wygląda patologicznie gdzie jak już wcześniej mówiłem na zimowych 17 tak to nie wyglądało... z resztą Dice111 może posłać linka do jakieś strony ze wzorami i rozmiarami felg A8 a moja słowa się potwierdzą... |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-04-07, 11:38
|
|
|
Mały podgląd różnych felg http://audiwheels.kjella.net/ |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2010-04-07, 14:09
|
|
|
Pięknie się prezentuje na 20" ! Osobiście nie kupowałbym gwintu tylko szukał kompletnej zadbanej zawiechy od S8 i będzie jeszcze lepiej
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Gregor
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8,S3,RS4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 7 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-04-10, 23:10
|
|
|
Noo teraz jest elegancko ile poszła w dół? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2010-04-11, 09:38
|
|
|
Teraz jest elegancko. Samymi sprężynami obniżałeś ? Jakich użyłeś ? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-04-11, 10:33
|
|
|
Obniżałem samymi sprężynami, kupiłem Jamex'y na próbe -35, a w przyszłości może będzie ten gwint ;-) Na razie autko wygląda tak jak powinno (bynajmniej dla mnie ;-) ) Szczerze powiem że bałem sie troche że będzie bardzo twardo, ale da sie jeździć na nich normalnie :-) Teraz znów banan na twarzy, bo wygląd cieszy oko :mrgreen: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2010-04-11, 13:03
|
|
|
Noo teraz to wygląda extra :mrgreen:
Dbaj o nią |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|