Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-07, 19:57
|
|
|
odswierzony kolor zacisków, z czarnymi felgami mam efekt o który mi chodziło
jutro pykne fotke po praniu tapicerki |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-07, 20:00
|
|
|
Panie kolego, mały trochę ten hebel - wyeksponowany wydaje się być mniejszy.
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-07, 20:00
|
|
|
Ja bym je na czarno dał to by nie rzucała sie ich maleńkość |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-07, 20:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p |
pewnie że prage tylko narazie sporo innych wydatków mam bo to roczek synka, bo zlot, 2 wesela a co najważniejsze otwieramy z żonką własny biznes i prawie cała kasa tam wylądowała, z mała pomocą Państwa Polskiego ..
poza tym zaaplikowałem niedawno nowe Zimmermanny więc ewentualnie jak sie skończy ten zestaw to zapodam większe od D3 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-07, 22:04
|
|
|
ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-08, 01:22
|
|
|
preston81 napisał/a: | ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają .... |
Mam zgoła inne odczucia... fabryczne heble mi jakoś nie wystarczały.
Zresztą inżynierowie z AUDI również po latach to zweryfikowali bo w A8D2 4.2V8 z przodu były tarcze 323mm a w A8D3 4.2V8 już 360mm. W S8D2 fl tarcze 345mm a w S8D3 już 385mm.
Warto zauważyć, że masa auta D2 vs. D3 jakoś szczególnie się nie zmieniła - moje Ex A8D2 fl 4.2V8 papierowo było nawet trochę cięższe niż obecne D3 a jednak hamulce wyraźnie powiększono |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-06-08, 02:53
|
|
|
preston81 napisał/a: | ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają .... |
Tak, ale pierwszym razem. Potem co hamowanie to tragedia. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-08, 03:45
|
|
|
Jestem z tych nielicznych co są zadowoleni z zupełnie sprawnych seryjnych hebelków Tak jak Preston pisze jak depne to czuje i to nie tylko pierwszy raz |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-08, 08:40
|
|
|
Ostatnio jak sobie przeliczyłem to taki setup kosztował by mnie ok. 1000zł (zaciski +tarcze + klocki + płyn) wiec naradzie się wstrzymam bo muszę na rozrząd powoli odkładać
Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-08, 09:22
|
|
|
to że coś zostaje zmienione z biegiem czasu nie powinno dziwić ... rozwój, ale nie zawsze wychodzi to na lepsze co nie raz pokazała historia , nie twierdze ze d3 ma słabsze heble ok niech ma , sens wkładania tego do d2 jest jesli chodzi o ekonomie tarcze sa tańsze jak to ostatnio pokazał ktoś an forum , na + to że są nowsze ale powaga Panowie jeździcie na torach ? w waszych wypowiedziach w dziale na kazdy temat , w temacie ktorym założyłem wrecz kipiało oburzenie że zaden z Was szybko nie jeździ wiecj jak 60 w terenach zabudowanych gdzież tam to gdzie wy chcecie tych hamulcy uzywać ? i w jakich okolicznościach ? lepiej sie zaciski maluje czy jak ) (oczywiscie ostatnia czesc mojej wypowiedzi to żart jak by ktoś nie skumał )
podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-08, 10:30
|
|
|
preston81, Preston z moimi problem był bo tarcze miały juz dosyć. Po wymianie przednich tarcz i wszystkich klocków oraz regeneracji zacisków(wymiana tulejek)wszelkie problemy znikły a heble sa czułe dosłownie na dotyk. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-08, 11:52
|
|
|
u mnie tez ale choinką nie jezdze wiec nie mam porownania, moze moze byc jeszcze lepiej kto wie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-08, 12:36
|
|
|
Zaciski do D3 nie są drogie a późniejszy pakiet hamujący cenowo jest zbliżony do D2 a wasciwości hamujące no i optyka są lepsze wiec z czasem się zmieni |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-08, 13:24
|
|
|
Na chłopski rozum skoro sa wieksze to musza lepiej hamować. U mnie potrzeba wiekszych dla optyki nie istnieje bo fela zasłania skutecznie. I jeszcze jedna dośc istotna rzecz to do Dtrójkowych hebli trza by zwrotnice z lifta a nie bardzo mi sie widzi iśc w te delikutasne aluminiowe,w adaptery jakies tez nie chce iść.. |
|
|
|
|
|