Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-27, 19:59   

Ok spoko
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-07, 20:57   

odswierzony kolor zacisków, z czarnymi felgami mam efekt o który mi chodziło :]






jutro pykne fotke po praniu tapicerki :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-07, 21:00   

Panie kolego, mały trochę ten hebel - wyeksponowany wydaje się być mniejszy.
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-07, 21:00   

Ja bym je na czarno dał to by nie rzucała sie ich maleńkość :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-07, 21:12   

FOSS napisał/a:
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p ;)


pewnie że prage <amasz> tylko narazie sporo innych wydatków mam bo to roczek synka, bo zlot, 2 wesela a co najważniejsze otwieramy z żonką własny biznes i prawie cała kasa tam wylądowała, z mała pomocą Państwa Polskiego :) ..

poza tym zaaplikowałem niedawno nowe Zimmermanny więc ewentualnie jak sie skończy ten zestaw to zapodam większe od D3
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-07, 23:04   

ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-08, 02:22   

preston81 napisał/a:
ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....

Mam zgoła inne odczucia... fabryczne heble mi jakoś nie wystarczały.
Zresztą inżynierowie z AUDI również po latach to zweryfikowali bo w A8D2 4.2V8 z przodu były tarcze 323mm a w A8D3 4.2V8 już 360mm. W S8D2 fl tarcze 345mm a w S8D3 już 385mm.
Warto zauważyć, że masa auta D2 vs. D3 jakoś szczególnie się nie zmieniła - moje Ex A8D2 fl 4.2V8 papierowo było nawet trochę cięższe niż obecne D3 a jednak hamulce wyraźnie powiększono ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-06-08, 03:53   

preston81 napisał/a:
ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....

Tak, ale pierwszym razem. Potem co hamowanie to tragedia.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 04:45   

Jestem z tych nielicznych co są zadowoleni z zupełnie sprawnych seryjnych hebelków :) Tak jak Preston pisze jak depne to czuje i to nie tylko pierwszy raz :]
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-08, 09:40   

Ostatnio jak sobie przeliczyłem to taki setup kosztował by mnie ok. 1000zł (zaciski +tarcze + klocki + płyn) wiec naradzie się wstrzymam bo muszę na rozrząd powoli odkładać ;)

Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-08, 10:22   

to że coś zostaje zmienione z biegiem czasu nie powinno dziwić ... rozwój, ale nie zawsze wychodzi to na lepsze co nie raz pokazała historia , nie twierdze ze d3 ma słabsze heble ok niech ma , sens wkładania tego do d2 jest jesli chodzi o ekonomie tarcze sa tańsze jak to ostatnio pokazał ktoś an forum , na + to że są nowsze ale powaga Panowie jeździcie na torach ? w waszych wypowiedziach w dziale na kazdy temat , w temacie ktorym założyłem wrecz kipiało oburzenie że zaden z Was szybko nie jeździ wiecj jak 60 w terenach zabudowanych gdzież tam :) to gdzie wy chcecie tych hamulcy uzywać ? i w jakich okolicznościach ? lepiej sie zaciski maluje czy jak :) ) (oczywiscie ostatnia czesc mojej wypowiedzi to żart jak by ktoś nie skumał )

podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 11:30   

preston81, Preston z moimi problem był bo tarcze miały juz dosyć. Po wymianie przednich tarcz i wszystkich klocków oraz regeneracji zacisków(wymiana tulejek)wszelkie problemy znikły a heble sa czułe dosłownie na dotyk.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-08, 12:52   

u mnie tez ale choinką nie jezdze wiec nie mam porownania, moze moze byc jeszcze lepiej kto wie
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-08, 13:36   

Zaciski do D3 nie są drogie a późniejszy pakiet hamujący cenowo jest zbliżony do D2 a wasciwości hamujące no i optyka są lepsze wiec z czasem się zmieni <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 14:24   

Na chłopski rozum skoro sa wieksze to musza lepiej hamować. U mnie potrzeba wiekszych dla optyki nie istnieje bo fela zasłania skutecznie. I jeszcze jedna dośc istotna rzecz to do Dtrójkowych hebli trza by zwrotnice z lifta a nie bardzo mi sie widzi iśc w te delikutasne aluminiowe,w adaptery jakies tez nie chce iść..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.