Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-04-29, 18:51   

marcin1983 napisał/a:
A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?

a tak na marginesie to od czego linki pasują??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-29, 19:04   

marcin1983 napisał/a:
A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?


Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest <bezradny>

Mozna tez zalozyc linki od Longa...

Wiem jedno... Hamowanie jest nieporownywalne! Auto juz nie nurkuje jak wczesniej...oglnie jestem mega zadowolony przede wszyystkim z lepszego hamowania, ale rowniez z wygladu.

Moze kiedys jak mnie najdzie ochota to wpadna inne zaciski, aby calosc scierala sie jak nalezy. <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-29, 19:36   

a o jakich zaciskach myślisz?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-30, 10:50   

CINEK napisał/a:
marcin1983 napisał/a:
A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?


Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest <bezradny>

Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-05-01, 00:50   

dice111 napisał/a:
Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi

Moim zdaniem linki trzeba zmieniać.
U Marcina wystarczą pewnikiem te z Longa ale pod tarcze 335 i zaciski z Phaetona robiłem już specjalnie customowe, dłuższe i z innym mocowaniem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-01, 09:42   

patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.

Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.

Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-01, 09:43   

preston81 napisał/a:
a o jakich zaciskach myślisz?


a o takich kiedyś
FOSS napisał/a:
tarcze 335 i zaciski z Phaetona


<faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-05-01, 13:49   

CINEK napisał/a:
patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.

Na zawieszeniu standardowym 1BA jest trochę więcej luzu, ale zobaczysz pojeździsz trochę i tak będzie dobijać i przecierać pomału. Na Skowym 1BE styka już na postoju.

CINEK napisał/a:
Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.

Kombinowane, żeby ładnie szedł łuk jak ma - nie ma jak. Trza zmieniać linki.

CINEK napisał/a:
Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną

W sumie tą lewą na prawą też możesz wykorzystać. Mocowania przerzucić se można ze starych linek. Tylko Adrian już mi pisał na PW o nie, więc możliwe, że weźmie obie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 528
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-05-01, 21:11   

Powtórzę się, ale co mi tam. Robiłem 330 w esie i zwykłym. Linki 4D0609721K i 4D0609722K (czyli 166 i 172 cm). W esie można zapomnieć o tym, że nałoży się zacisk na jarzmo. Tzn. nałoży się jeden jak przekosi orczyk, bo drugi to może rukcugiem na maksymalnie popuszczonej regulacji. Ale i tak to niewiele wniesie, bo jak opuści się samochód to półoś tnie linkę. W zwykłej A8 jest lepiej, bo teoretycznie jest zapas, który otrzymujemy na różnicy w wysokości zawieszenia. I jest ok jak się jeździ po autostradach, bo każde bujnięcie powoduje, że półoś styka się z pancerzem. Ale każdy robi jak chce. Odnośnie wymiany samych linek to powiem tylko zarezerwujcie sobie wolne popołudnie, dwa przenośne podnośniki hydrauliczne a z części cztery nowe spinki linek i obejmy tłumików (w zależności od typu układu dwie 60mm lub cztery (2x60mm i 2x55mm)). A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-02, 00:06   

Pepek napisał/a:
A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji
Mi się udało, opuściłem cały wydech do dołu i poluzowałem osłony, była gimnastyka ale dało radę ...filmiku niestety nie miał kto nagrać <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-05-02, 15:33   

CINEK napisał/a:
a o takich kiedyś
FOSS napisał/a:
tarcze 335 i zaciski z Phaetona


To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny. Jak to przypasować do D2 ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-05-02, 16:06   

Lechu napisał/a:
To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny ?

Nie
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-05-02, 16:16   

Dokładnie jak wyżej napisane, fejton miał na linkę ręczny. Oe linki z dorabianym grzybkiem pasuje mieć albo na zamówienie. Dobrze, że teraz idą w epb tylko nie 2 funkcyjne jak np d3 bo to gówno a jedno funkcyjne (minusem jest 2 zaciski ale sam ręczny nie nastręcza tyle problemów i jest kutwa konkret albo jeden zacisk i hydraulika 100% tylko żywotność uszczelnień tłoczków spada).
_________________
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-05-02, 16:33   

Czyli zacisk od pejtone załatwia sprawę ? jest p&p ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-05-02, 18:17   

P&P nie, bo potrzebujesz choćby adapter, zmieniać musisz swoje jarzma itd.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.