Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-04-29, 18:51
|
|
|
marcin1983 napisał/a: | A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą? |
a tak na marginesie to od czego linki pasują?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-29, 19:04
|
|
|
marcin1983 napisał/a: | A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą? |
Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest
Mozna tez zalozyc linki od Longa...
Wiem jedno... Hamowanie jest nieporownywalne! Auto juz nie nurkuje jak wczesniej...oglnie jestem mega zadowolony przede wszyystkim z lepszego hamowania, ale rowniez z wygladu.
Moze kiedys jak mnie najdzie ochota to wpadna inne zaciski, aby calosc scierala sie jak nalezy. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-04-29, 19:36
|
|
|
a o jakich zaciskach myślisz? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-30, 10:50
|
|
|
CINEK napisał/a: | marcin1983 napisał/a: | A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą? |
Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest |
Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-05-01, 00:50
|
|
|
dice111 napisał/a: | Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi |
Moim zdaniem linki trzeba zmieniać.
U Marcina wystarczą pewnikiem te z Longa ale pod tarcze 335 i zaciski z Phaetona robiłem już specjalnie customowe, dłuższe i z innym mocowaniem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-01, 09:42
|
|
|
patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.
Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.
Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-01, 09:43
|
|
|
preston81 napisał/a: | a o jakich zaciskach myślisz? |
a o takich kiedyś FOSS napisał/a: | tarcze 335 i zaciski z Phaetona |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-05-01, 13:49
|
|
|
CINEK napisał/a: | patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie. |
Na zawieszeniu standardowym 1BA jest trochę więcej luzu, ale zobaczysz pojeździsz trochę i tak będzie dobijać i przecierać pomału. Na Skowym 1BE styka już na postoju.
CINEK napisał/a: | Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć. |
Kombinowane, żeby ładnie szedł łuk jak ma - nie ma jak. Trza zmieniać linki.
CINEK napisał/a: | Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną |
W sumie tą lewą na prawą też możesz wykorzystać. Mocowania przerzucić se można ze starych linek. Tylko Adrian już mi pisał na PW o nie, więc możliwe, że weźmie obie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-05-01, 21:11
|
|
|
Powtórzę się, ale co mi tam. Robiłem 330 w esie i zwykłym. Linki 4D0609721K i 4D0609722K (czyli 166 i 172 cm). W esie można zapomnieć o tym, że nałoży się zacisk na jarzmo. Tzn. nałoży się jeden jak przekosi orczyk, bo drugi to może rukcugiem na maksymalnie popuszczonej regulacji. Ale i tak to niewiele wniesie, bo jak opuści się samochód to półoś tnie linkę. W zwykłej A8 jest lepiej, bo teoretycznie jest zapas, który otrzymujemy na różnicy w wysokości zawieszenia. I jest ok jak się jeździ po autostradach, bo każde bujnięcie powoduje, że półoś styka się z pancerzem. Ale każdy robi jak chce. Odnośnie wymiany samych linek to powiem tylko zarezerwujcie sobie wolne popołudnie, dwa przenośne podnośniki hydrauliczne a z części cztery nowe spinki linek i obejmy tłumików (w zależności od typu układu dwie 60mm lub cztery (2x60mm i 2x55mm)). A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-02, 00:06
|
|
|
Pepek napisał/a: | A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji | Mi się udało, opuściłem cały wydech do dołu i poluzowałem osłony, była gimnastyka ale dało radę ...filmiku niestety nie miał kto nagrać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-05-02, 15:33
|
|
|
CINEK napisał/a: | a o takich kiedyś
FOSS napisał/a:
tarcze 335 i zaciski z Phaetona
|
To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny. Jak to przypasować do D2 ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-05-02, 16:06
|
|
|
Lechu napisał/a: | To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny ? |
Nie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-05-02, 16:16
|
|
|
Dokładnie jak wyżej napisane, fejton miał na linkę ręczny. Oe linki z dorabianym grzybkiem pasuje mieć albo na zamówienie. Dobrze, że teraz idą w epb tylko nie 2 funkcyjne jak np d3 bo to gówno a jedno funkcyjne (minusem jest 2 zaciski ale sam ręczny nie nastręcza tyle problemów i jest kutwa konkret albo jeden zacisk i hydraulika 100% tylko żywotność uszczelnień tłoczków spada). |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-05-02, 16:33
|
|
|
Czyli zacisk od pejtone załatwia sprawę ? jest p&p ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-05-02, 18:17
|
|
|
P&P nie, bo potrzebujesz choćby adapter, zmieniać musisz swoje jarzma itd. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|