Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-11, 23:43   A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

...więc jako że już jakis czas tu goszczę, postanowiłem stworzyć jak w tytule tzw. Forumową Książkę Serwisową opisującą każdą ingerencje w moje A8. Niby nic nowego, ale zamierzam również załączać wszystkie faktury, paragony, gwarancje (aby nie wyblakły :D ). Kiedys przy ewentualnej sprzedaży będę miał mniej do opisywania <amasz>

... tak więc...

Auto kupiłem 11.10.2012 roku. Własciciel był na tyle uprzejmy poinformować mnie o tym że auto miało kolizje, która została naprawiona w ASO, co też sie potwierdziło po przedłożeniu VINu. Na szczęscie technicznie (silnik i ASB) było na tyle sprawne że się skusiłem, a że lubie "dłubać" przy autach to większosć sam naprawiam.... ;)

dane:

Audi A8 D2 FL
rok. prod. - 17.08.2000 (modelowo 2001)
silnik - AUW 4.2 Quattro PB + LPG
VIN - WAUZZZ4DZ1N000895


Wyposażenie m.in. pamięć foteli kiereowcy i pasażera, grzane tyłki x4 / solardach / tylna roleta / Parktronik przód + tył / xenony, trójramienna kiera ze zmianą biegów...itp...



BRAK :/ webasto , nivo, elektrycznych zagłówków tylnych, rolet w tylnych drzwiach (narazie) i 20" felg :D (rolety w drzwiach sa, felgi 20" są :> )

W 2007 roku została sprowadzona do PL i został założony LPG firmy BRC Sequent 56 na jedym reduktorze Genius Max oraz najmocniejszych żółtych wtryskiwaczach. Autko po zakupie wyglądało tak :






* jak widać optycznie była zapuszczona, ale to akurat nie był problem :) Najważniejsze że silnik i ASB nie miało żadych błędów (przynajmniej przy kupnie <niegadam> ).

05.11.2012

Na początek poszedł mały pakiecik startowy czyli rozrząd, zawiecha, płyny itp...



* 06.12 - 18.12..2012

przy okazji wpadłem do ASO i kupiłem pare "pierdół" :D





* 09.03.2013

wszystkie filtry, olej, w silniku wymieniam co 10.000km wczesniej Castrol Magnatec 10W40, a obecnie LIQUI MOLY 10W40 SUPERLEICHTLAUF



* 10.05.2013

w maju jak skończły mi sie tarcze wziąłem na próbę ABE <niegadam> o dziwo pochodzily prawie 1,5 roku zamin się pogięły :D



* 27.05.2013

przy okayji wyminy tarcz zuważylem złamaną podporę kolumy Macphersona więć złożyłem kolejną wizyte w ASO (komiczną nazwę Polacy dali <niewiem> )



* 31.05.2013

no i przyszedł czas na lato założyć jakies ciekawsze fele więc zakupiłem za 800zł klp. oir felg od A6 C6 a następnie oponki Nokian ZG2 pawie funkiel nówki za nie całe 1000zł :D ...całosc 255/45/18 i dodatkowo przerobiłem sobie grill na ten od W12 (koszt 19zl :D ) i wszystko przedstawiało się następująco>






* 17.06.2013

przy okazji spontanicznego wypadu z moją kochaną małżonką do Lichenia, padła mi pompa paliwa <onie> ale jakos dojechałem na LGP :> Od tej pory staram sie nie schodzić z PB poniżej połowy baku :D . Pompe kupiłem firmy QAP i działa po dzis dzień dla niedowiarków <hehe> przy okzaji wymieniłem pozatykane spryskiwacze szyby przedniej.



* 14.10.2013

jak mój mechanior sprowadził sobie sprzęt do pełnej geometrii z jakiegos ASO z Niemiec to ustawienie trzeba było zrobić :D oprócz pochylenia kół wszystko wręcz idealnie :D



* miedzy lipcem 2013 a marcem 2014

jednym z kaprysów była wymiana podzespołów prawie 6cio letniej instalki BRC. Po długiej wymianie wszystkich za i przeciw Maciek Apophis jednak mnie przekonał abym wymienił na nowe graty BRC a nie żadne tam Sragi i inne cuda techniki :D - bez urazy <tjaa>
I tak wymieniłem: nowy reduktor, wtryski, butle, węże, filtry no i zrobiłem porządek pod maską, czego inni specjaliści zrobić nie umieli :/



wyglądło tak



a po moich modach tak>





* 09.11.2013

kolejny kaprys i przed zimą 2013 zachciało mi się oswietlenia LED w przodu, więc "se zaaplikowałem"





* 27.12.2013

na swięta moja kochana żonka pod choinkę sprawiła mi ringi na zegary (jedyna rzecz chyba na która nie wydałem pieniędzy :D :D :D )




* koniec marca 2014

przez większosc czasu potem nic mi sie z autem nie działo wieć zacząłem wydawać na kolejne zachcianki i tak wpadły dystanse do felg firmy DYSTOM (+15mm przód i +20mm tył), następnie klubowe ramki oraz zachciało sie odswierzyć zaciski (jak Ernesto radził Hammerem i suszarką najlepiej wychodzi :D <okioki>













* w maju 2014

wpadło jeszcze oswietlenie LED w całym aucie - koszt ok. 100zł za wszystko






* 11.08.2014

nastał pamiętny dzien ;( - wygięty zawór w lewej głowicy, praktycznie zerowa kompresja na 6 i 7 garnku. Przyczyną był najprawdopodobniej walnięty nastawnik - choć nie do końca chce mi się w to wierzyc, ale cóż...głowica zrobiona na nowo>

- uszczelki, planowanie, szlify, nowe prowadnice, + nowy nastawnik z alledrogo. Całosć z robocizną wyszła ok. 3000zł. Narazie znalazłem rachunek tylko za nastawnik, ale za resztę wezmę duplikat fakutry od mechaniora aby nie bylo że sciemniam cos :p a wyglądało to mniej więcej tak>







a to i winowajca (podobno)



po złożeniu wszstko gra i huczy oprocz któregos popychacza na zaworach ssących, więc i te wymieniłem po osłuchaniu stetoskopem



* 20.08.2014

ASO odwiedzilem również w celu kupna uchwytów reflektorów przednich (rzekomo nie do dostania <niewiem> ) oraz uchwytów listwe chrom zderzaka przód




* 15.09.2014

pod koniec zeszłego roku nie mogłem już wytrzymać telepawki przy hamowaniu w kupiłem w końcu porządne hamulce od Michała michalwruszak. Hamulce firmy Zimmermann.



* 19.09.2014

Parę dni po tym jak mi się zaczął już drugi nastawnik odzywać to wymieniłem też zawór zwrotny oleju pod kolektorem ssącym. Robota prosta i przyjemna :D




tak wyglądało przed >




a tak po wymianie i czyszczeniu>





* 14.03.2015

ostatnią jak narazie wizytę w ASO złożyłem po kolejne popychacze przy okazji wymiany drugiego nastwanika, w razie jakby znów którys stukał, oraz kupilem nowe sruby pokrywy zaworów, też tak w razie w :D no i mam do teraz nie użyte :P



* 17.03.2015

Jako że lato zbliża sie małymi kroczkami, ja nie mogąc juz patrzeć na moje stare 18" felgi, sprzedałem je i kupiłem 19" wzór od S8 D3 polakierowane na czarno. Do tego oponki Goodyear Eagle F1 Assymetric 255/40/19 gł. bierznika ok. 8mm. Wszystko za 2350zl... Następnie aby spać nieco spokojniej zawitały rownież sruby zabezpieczające firmy McGard. Całos obecnie prezentuję sie następująco:











* 29.06.15

wymieniłem drugi nastawnik łańcucha i koniec z grzechotaniem przy rozruchu. Nastawnik z uszczelkami ok. 700zł, wiec nie ma tragedii w porównaniu do ASO = prawie 2500zł <boisie>





a tu mój temat jak i co po kolei wymieniałem > http://www.a8team.pl/d2-0...6705.htm#197976

wpadł również nowy zbiornik płynu chłodzącego i wymieniłem płyn na nowy



* 13.07.15

założona nowa końcówka kierownicza MEYLE HD + zregenerowany zacisk przedni + ustawiona pewłna geometra



* 12.09.15

zregenerowałem parwonik, który zaraz po gwarancji zaczął puszczać bąki podcisnieniem. Po rozebraniu, wyczszczeniu i założeniu nowych oryginalnych membran, uszczelek itp wszystko wróciło do normy. Przy okzaji zregenerowalem elektrozawór (czy potrzebnie nie wiem <bezradny> ) Niestety dzies mi wsiąknął rachunek dlatego tylko foto poglądowe z zaprzyjaźnionego sklepu ;) Koszt całkowity to cos około 120pln.







* 24.12.15

mojemu autku pyknęło licznikowe 300.000km :> ile jest faktycznie <hmm> kto to wie <bezradny> najważniejsze że jeździ jak trzeba :]

* 30.12.15

sprzedałem czarne Qłka i zakupiłem wymarzone oryginalne felgi od A8 D3 <chura> >

SPEEDLINE 4E0 601 025 AQ 8,5J/19H2 ET42

Felgi w stanie idealnym, w oryginalnym lakierze. Kosztowały mnie 1800zł, więc tym bardziej sie ciesze bo normalnie to lekko od 2500zł chodzą...







teraz jeszcze tylko oponki na lato :D

* 04.02.16

dzis wymieniłem cieknącą już długi czas chłodnicę, oraz olej w ASB i silniku. Chłodnica nowa na allegro - chinczyk lub cos podobnego ale nowa :D . Dodatkowo jakieś pierdółki profilaktycznie









* moja stara przegnita juz troche :/





* i po wymianie :D



* olej w skrzyni byl czysciutki ale, jw. nowe to nowe :P





* 18.02.16

kożystając z okazji na OPONEO, zakupiłem komplet nowych opon na lato 245/40/19. Tak więc letni SETUP już czeka :D (no może poza Trocknerem <faktycznie> )





* 30.04.16

już wczesniej zakupiłem nowy reduktor KME TWIN do ponad 400KM, ponieważ stary (no bo przecież już niecałe dwa lata miał) Genius Max zrobił sie nieszczelny. Żadne próby regeneracji nie przyniosły rezultatu, więc kupiłem lepszy (wydajniejszy) i o połowe tańszy reduktor.




Reduktor znalazł swoje prawowite miesce a przy okazji przeróbek powymieniałem jeszcze wszystkie uszczelki wtryskiwaczy paliwa i zrobiłem pełną kompensacji podtlenku lpg aby cisnienie na listwach było równe.









* 01.06.16

na dzien dziecka wpadły nowe amorki SACHSa na przód i używki niemalże jak nowe na tył. Eskowe jednak za twarde, teraz już się mi płynie elegancko :D . Czasami warto troche poczekać i trafic okazje. Ja za nowe przednie amorki dałem po 280zł / szt :>




Dodatkowo zakupiłem nowy ori wąż chłodnicy wody, bo mój już sparciały, że heejjj




* 30.06.16

309.789km - tak więc czasna rozrząd! Wszystko wymienione jak, paski, rolki, napinacze, pompa wody, termostat...



* 06.07.16

Przyszedł czas na mały swap. Wymieniłem seryjne hamulce przednie na większe 360mm od A8 D3 + lakierowanie

Do tego udało mi się kupić bardzo okazyjnie używane ale jak nowki oryginalne tarcze i klocki AUDI za 500zł :]
Dodatkowo aby wszystko było ok, to kupiłem w ASO ori wiazkę i wtyczkę pod klocki hamulcowe






* 05.08.16

nie wytrzymałem <faktycznie> mam już dość BRC więć pojechałem na zakupy i zaszalałem :D

- nowa instalka LPG. Sterownik Zenit PRO OBD + wrtyski Barracuda
- nowe banany MS
- nowy ori wąż chłodnicy wody

za dwa tyygodnie montaż insalki na wzór Daniela instalki <amasz>




* 21.08.16

wymienione banany, kompletna instalka LPG, zderzak dostal nowa (uzywke) dokladke dolna, kolektor ssacy wyczyszczony i klapy przesmarowane, wymieniona uszczelka misy górnej pod ssakiem oraz zaworek zwrotny (dzieki dla Daniela - danishow)






* 27.08.16

Na tył wpadły nowe hamulce + oświeżenie koloru zacisków :D



* 05.09.16

na krótko przed II Ogólnopolskim Zlotem wymienione świeczki na nowe, oraz nosze, lepsze, trwalsze cewki od D3.

Poprawa bardzo widoczna opisana tu na forum ;) Dodatkowo aby było jak należy kupiłem ori adaptery pod te cewki w ASO






a wygląda to tak ;)



* 07.12.16

kolejne zakupy w ASO tym razem ori zestaw montażowy osłony zbiorniczków od 3.3 TDI + dodatkowo ori płyn do wspomagania






* 28.04.17

wymieniony czujnik polozenia walu oraz kostka od czujnika poziomowania xenonow.





Dodatkowo zregenerowany alternator, ktory sie posypal z niewiadomego powodu <boisie> <bezradny>



* 15.05.17

Wymieniony uszczelniacz wałka przedniego dyferencjału.











* 27.07.17

na 20" znalazły się nowe opony z koncernu Goodyear'a:

SAVA Intensa UHP 2 255/35/20 97Y XL.



* 28.08.17

moją maskę dopadł zabłąkany kamień spod tira i oprócz małego wgniecenie zaczął schodzić klar. Tak więc pojechałem po nową maskę silnika, którą znalazłem w kolorze w stanie idealnym kompletną z nowymi filtrami za 300zł, :]

a przy okazji uwieczniony przebieg :



* 08.09.17

w końcu zagościło u mnie długo wyczekiwane RNSE <chura>




również kierownica dostała nową skórkę :)


* 10.10.17

W koncu przyszedl czas na nowe wahacze. Zakupiony komplet RTS z 3-letnia gwarancja. Cena 1060zł






* 09.11.17

No i przyszedł czas na podstawowy serwis przed zimą. Wymieniony olej w silniku, filtry oraz klocki hamulcowe.




* 20.04.18

Zregenerowane zostały tylne zaciski, wymienione siłowniki klapy tylnej + wymieniona pompa wspomagania. Najpierw na próbe z POLCAR za 250zł - Tragedia <boisie> nie pokecam.

W końcu zawitała nowiutka pompa wspomagania zregenerowana przez ZF w Niemczech. Koszt 500zł + zwrot starej pompy





Przy okazji wymienione zostały oba węże wspomagania idące do maglownicy oraz zaworek zwrotny.

* 30.04.18

na tył zawitały nowe, większe hamulce i klocki TRW 330mm






* 12.06.18

audi dostało nowe amortyzatory na tył TRW oraz nowe banany RTS.


:-D to by było...


przypomniałem sobie jeszcze że przecież wymieniłem jeszcze w międzyczasie (w tamtym roku 2014)

* całe zawieszenie tylne (ori używka w idealnym stanie)
* amortyzatory i springi od S8 + nowe zawieszenie MEYLE HD + RTS
* układ wydechowy od S8
* tylni zderzak w kolorze bez otworu na LPG w dolnym plastiku. Wlew LPG znalazł się pod klapką :)
* nowy przepływomierz Boscha + wymienione wszystkie węże pod ciśnieniowe + gruszka podciśnienia.
* maglownica z działającym servo :D <hura>


Troche tego jest, ale musiałem gdzies to wszystko uwiecznić :D <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2018-07-08, 13:36, w całości zmieniany 36 razy  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-11, 23:51   

Dobre :) Ja bym pisał podobnej dlugości posta :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-12, 07:27   

Mógłby być nieco dłuższy ale nie będę sie już opisywał przesadnie wszystkiego ;)

...chyba :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-12, 10:22   

fajne moze zrobie tak samo , bo jestem podobnie zboczony , tylko jako nowy temat czy kontynuacja tego ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-12, 10:34   

<brawo2> <brawo2> <brawo2> <brawo2> <brawo2>
Piękności :)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-12, 11:14   

preston81 napisał/a:
tylko jako nowy temat czy kontynuacja tego


ja poprosiłem Erniego o usunięcie mojego starego tematu, bo tam praktycznie nic nie miałem :) więc postanowiłem stowżyć cos takiego jak wyżej. Mam plan następne ingerencje w auto opisywać zawsze już datami (mimo że na rachunkach są ale zawsze inaczej). W aucie mam jeszcze książkę serwisową w którą wpisuję wymiany oleju to też tu wrzucę...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 12:33   

preston81, A ty nawet avatarka nie masz :P Jak chcesz to zbuduj taki temat by Preston i stary wydziabiemy w kosmos.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-13, 13:13   

:) zeby te foty porobic to raz , 2 wstawic na jakis serwer by nie zniknely ..., 3 ulozyc to w calosc :D i zgrac w czasie z fotkami chyba odpuszcze u mnie jest tego po prostu za duzo :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-13, 13:49   

hehe, ja miałem o tyle łatwiej, że zawsze po jakieś robocie od razu wrzucałem na serwer i po dacie uploadu mogłem dojść co i kiedy :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-13, 18:28   

Temat jest rewelacyjny. Gratulacje pomysłu. Wiele się zmieniło i na prawde autko jest w pięknym stanie i rewelacyjnej kondycji.
Widać że je kochasz, nie jeden już dawno by odpuścił autko w które trzeba tak mocno inwestować i stale je doinwestowywać. Ale podstawa to jest właśnie inwestycja. Ten kto inwestuje cieszy się w przyszłości zadbanym egzemplarzem i przyjemnością z jazdy.
Marcin włożyłeś dużo serca i pracy w autko i widać to. Patrząc na zdjęcia z przed a na to co jest teraz, różnica jest kolosalna.
Co do wyglądu mi się bardzo podoba, wiadomo są też i tacy którzy będą wieszać psy na kimś bo nie widzie się to czy tamto. Nie ma krytyki szkodliwej, tylko brak krytyki powoduje szkodę. A auto ma się podobać przede wszystkim Tobie.
To co zrobisz jedni potępią inni zignorują. Ja uszanuje bo wiem że Tobie się podoba. Widzisz auto tak jak sobie wyobrazisz i dążysz do celu.

3maj tak dalej ;) idziesz w bardzo dobrym kierunku ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-27, 19:38   

nie ma co...jednak dystanse +15mm przód i +20mm tył na felgach z ET45 to troche za szeroko jak dla mnie, tak więc +15mm poszło na tył a na przodzie narazie jest +0mm, ale niedługo wpadną +10mm.

w tej chwili wygląda to następująco>














<aparat>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-27, 19:48   

Marcin jest dobrze i dobrze było:)a z tymi + 20 co zrobiłeś?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-27, 19:50   

mam je i raczej nie będą mi potrzebne bo zostawie ten setup.

W sumie mogło by zostać jak bylo gdyby auto poszło w dół, ale tego nie zrobie...........narazie :p
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-27, 19:54   

martin_rs4, w okazyjnej cenie chętnie je wezmę:)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-27, 19:58   

Słuchaj znajomy cos wspominał że do A6 by chciał, więc jak sie nie zdecyduje to dam Ci znać.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.