Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-05-03, 12:16   

Chodziło mi o to czy to taka sama robota jak przy zaciskach 360 z D3 na przód.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-03, 14:06   

Łatwiej, bo nie musisz zaciskow zmieniac, tym samym demontowac przewodow, odpowietrzac układ itp...

Wiec nie zmieniajac zaciskow mozna powiedziec ze wsio pasuje p&p tyle ze potrzebujesz adapter ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-05-03, 14:17   

Lechu napisał/a:
Chodziło mi o to czy to taka sama robota jak przy zaciskach 360 z D3 na przód.

Nie.

PS - CINEK, Lechu pyta o zacisk z VW, więc roboty trochę więcej niż przy naszych.
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-07, 23:07   

Dziś dotarła do mnie zregenerowana pompa wspomagania prosto od ZFa .

Raz jeszcze dzięki dla Daniela <brawo> <kocham>



a w chwili wolnej wypolerowałem sobie selektor który miałem z innego lewarka. Polerowane papierem wodnym 400->600->800->1500 i wyglądało tak :



a tak po pierwszym, ręcznym polerowaniu pastą tempo



efekt już mi się podoba, bo zniknęły rysy, gniotki itp... zobaczymy po polerowaniu maszynowym
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-07, 23:41   

CINEK napisał/a:
Raz jeszcze dzięki dla Daniela
Za pompę czy za cukierki? :D

Ta alu ramka w macie nie wygląda źle ...swoja też muszę kiedy objechać papierkiem i wypolerować.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-07, 23:49   

danishow napisał/a:
Za pompę czy za cukierki?


no za to i za to :D

ale myślałem z tą ramką żeby w klar prysnąć ale nie wiem czy sie nie zważy <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-07, 23:52   

CINEK napisał/a:
myślałem z tą ramką żeby w klar prysnąć ale nie wiem czy sie nie zważy
Będzie widać i na lakierze szybciej zrobią się rysy.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-12, 09:08   

no fajnie wygląda, dużo roboty żeby ją wyjąć?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-13, 12:02   

pb41ns napisał/a:
dużo roboty żeby ją wyjąć?
Demontujesz boczki tunelu, odkręcasz kilka śrubek i już masz to w rękach ...znaczy się jak pierwszy raz robisz to tak pół godziny z przerwą na bronka ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-13, 21:02   

Cinek ale to alu to musisz wypolerowac na połysk bo takie szczotkowane to sie skisi lada moment wiem co mowie w takim stanie kupilem monobloki jesli pamietaasz , no i pamietasz jak wygladaly juz zrobione ?? btw danielowi sprzedawalem tez wypolerowane obudowy na lustro
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-13, 22:27   

no coś się wymyśli... na razie muszę ogarnąć ten servotronic <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-08-28, 21:04   

no i tak....nadszedł dzień rozstania...po prawie 6 latach wspólnych przygód moja 8semka znalazła nowego właściciela...

oby mu służyła długo bezawaryjnie i nie zawiodła go w trasie tak jak mnie nigdy nie zawiodła... <hihi>

temat niedługo usunę...i jak przyjdzie czas to założę nowy w odpowiednim dziale ;) <papa2>

Dzięki Wszystkim, którzy mi pomagali czynem i radą przy mojej 8semce <brawo> <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-08-28, 22:03   

Kupil ktos od nas ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-08-29, 01:19   

Nie. 8semka pojechała do Siedlec. Chłopaki znalezli ją na "fejsbuku" ... I po dosłownie 4 godzinnych oględzinach zdecydowali się kupić <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2018-08-29, 11:02   

A to musisz usowac temat, zawsze mozesz dopisac ksiazke forumowa nr2
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.