Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-26, 22:15
|
|
|
Korton napisał/a: | Co do mocy, to nie wiem, tutaj na forum pisano o ograniczeniu mocy przez kompa jesli poduszka jest padnieta, co by jej bardziej nie nadwyrezac. |
W D2 miałem cały czas błąd z prawą poduszką silnika. Winowajcą okazała się wypięta wtyczka, jednak po naprawie nie odczułem przypływu mocy tylko czuć mniej pracę silnika przy większych prędkościach. W D3 powinno być podobnie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-26, 23:51
|
|
|
JIMM napisał/a: | co to jest moduł poduszki?co ty tam wpiąłeś...jest tylko wtyczka dwupinowa. |
Moduł nie moduł ale dobrze zrobił.
Już pisałem tu kiedyś - w następnych rocznikach D3 (nie pamiętam od którego dokładnie) przednia poduszka już nie jest elektrycznie diagnozowana i została wycięta z programu sterownika silnika. Do aut z diagnozą tej poduszki (fachowo mówiąc "wspornik momentu obrotowego") w miejsce starej montujesz zwykłą gumową wkładkę a do wtyczki podpinasz ten adapter (czy też "moduł" jak to kolega nazwał) <okioki> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-29, 14:03
|
|
|
Poprawiona instalacja LPG, wywalono jeden reduktor KME GOLD, wtryski magic, w to miejsce zalozone dwa reduktory AC R01, wtryski Hana niebieskie. Dodatkowo poprawione umiejscowienie wtryskow w kolektorze, zrobiona kompensacja. Jeden z lepszych fachowcow w Krakowie to robil, wiec mysle, ze bedzie smigac ok, w sumie nic z poprzednia instalacja sie nie dzialo powaznego, ale check mnie denerwowal
[ Dodano: 2014-01-29, 21:13 ]
Tak to wyglada po poprawkach:
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-01-29, 21:57
|
|
|
o całkiem ładnie ktoś to upakował widzialem juz wiele d3 z LPG i zazwyczaj wyglada to dość nieestetycznie , a powiedz kolego co powodowało check-a ?
masz stary reduktor KME gold czy został u gazownika? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-29, 23:36
|
|
|
Stary sprzet zabralem, montowany w grudniu 2011r, przbieg ok 20tys km. Bede chcial to sprzedac.
Check byl spowodowany uboga mieszanka z powodu montazu jak i pewnie sprzetu, ktory nie byl w stanie obsluzyc 335KM. |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-02-07, 10:55
|
|
|
Kolego pięknie Ci zrobili tą instalkę LPG. Jak się nazywa ten trójnik od wtrysków albo gdzie można kupić bo chce też u siebie tak zrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-07, 11:29
|
|
|
emdzej napisał/a: | Kolego pięknie Ci zrobili tą instalkę LPG. Jak się nazywa ten trójnik od wtrysków albo gdzie można kupić bo chce też u siebie tak zrobić? |
Niestety nie mam pojecia, ale bede 14 lutego na kontroli instalacji po przerobkach i moge zapytac. Ewentualnie mozesz wiecej informacji uzyskac na lpg-forum (udziela sie tam gosc ktory mi montowal Piotr Ficek) |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-08, 22:58
|
|
|
a jaki jest nr tego adapteru,do wspornka mometu obrotowego?
moze zamiast wymieniac ten wspornik,wystarczy podpiac ten adapter.zeby komp widzial sprawna poduche. |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-09, 09:51
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | a jaki jest nr tego adapteru,do wspornka mometu obrotowego?
moze zamiast wymieniac ten wspornik,wystarczy podpiac ten adapter.zeby komp widzial sprawna poduche. |
Numeru nie znam, ale jak podjedziesz do ASO to beda wiedzieli o co chodzi.
Napewno adapter wystarczy by komp widzial, ze wszystko ok, ale sama poduszka jesli jest na wykonczeniu, to pasowalo by ja tez wymienic. Ja mialem padnieta lewa, adapter zalozylem przy okazji. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-09, 13:34
|
|
|
ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego[to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
pytalem kiedys o ten blod tego wspornika,w aso i nic mi nie zaproponowali?
tylko gosciu powiedzial ze byla akcja serwisowa na ta poduszke. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-02-09, 14:04
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego[to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
pytalem kiedys o ten blod tego wspornika,w aso i nic mi nie zaproponowali?
tylko gosciu powiedzial ze byla akcja serwisowa na ta poduszke. |
Ta poduszka nie jest podłączona do systemu, diagnoza organoleptyczna. Ma zapobiegać wykręcaniu silnika przy przyśpieszaniu i hamowaniu przy przednim napędzie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-09, 21:29
|
|
|
pebo napisał/a: |
nikoa4 napisał/a: | ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego [to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika] |
Ta poduszka nie jest podłączona do systemu, diagnoza organoleptyczna. Ma zapobiegać wykręcaniu silnika przy przyśpieszaniu i hamowaniu przy przednim napędzie. |
Ależ oczywiście, że przednia poduszka czyli tzw. wspornik momentu obrotowego jest podłączony do systemu i jest elektrycznie diagnozowalna - tak jest w pierwszych rocznikach D3-ki.
W rocznikach późniejszych Audi zrezygnowało z poduszki "elektrycznej" na rzecz zwykłej gumowej wkładki - jednocześnie w sterowniku silnika z programu wycięto jej diagnozę.
Adapter o którym powyżej mowa przeznaczony jest właśnie do aut z początku produkcji gdzie sterownik silnika posiada jej diagnozę i wywala jej błąd. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-02-09, 23:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-09, 21:30
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone |
Tez o tym pisze, moze za duzy skrot myslowy, chodzilo mi, ze lewa poduszke wymienilem i adapter do srodkowej/przedniej (wspornik momentu) wlozylem przy okazji. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-02-09, 23:39
|
|
|
teraz jest jasnosc,he he.
a moze ktos wie od ktorego roku przestali montowac elektryczna poduche?
[mowa caly czas o wsporniku]
bo znalazlem na niemieckim ebay z modelu 2007 4.2 to juz bedzie fsi,ale poducha powinna byc taka sama.pytanie tylko czy bez wady?
karton gdzie kupiles ten adapter? |
|
|
|
|
|