Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 vs ...  
Autor Wiadomość
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-06-21, 21:23   

Rapik napisał/a:
Twoje opowieści są tak prawdziwe jak powieści Andersena

:D :D :D he he dobre ;-)
_________________

 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-22, 22:59   

Martinez napisał/a:
Oj ja tego bardzo duzo pogoniłem najciekawsze autka to:
BMW 750i,audi S4,EvoLancer10 duzo tegp było z motocykli to ścigacze 600 i 750 za 1000 jeszcze nie miałem okazji.
Jedyny samochód z którym miałem problem to nowe RS6 po programie na 650KM ,ale szczescie bo mial blokade przy 300km/h to czymałem mu sie na plecaku cały czas.
8-) 8-) 8-) 8-)

nie no dawno się tak nie śmiałem............z tych BAJEK .........maiłem już kilka A8 i to nie jest samochód do ścigania...............moje poprzednie RS6 PLUS robiło co chciało z każdym z nich...........kto smigał RS-em to wie o czym piszę a A8 czy S8 w D2 to po prostu trochę szybsza limuzyna i dobre TDI po chipie np w focusie daje mu spokojnie radę.Obecne 335KM nie jest niczym nadzwyczajnym i samochody strikte sportowe wypluwają takie A ósemki. :lol:
ps.Znam Lanosa z lubelskiego z jakimś swapem............robi co chce z M5 -tkami i subarkami w Lublinie :d a właściciel na co dzień jeździ A8 :)
 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-06-22, 23:17   

Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.

[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
Marcin B. 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-23, 08:05   

Martinez napisał/a:
Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile :D chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.

[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.



Urban Legend normalnie. Pokaż wykres z hamowni. Foty z przeróbek, cokolwiek by niewierny Tomasz mógł zobaczyć i dotknąć paluszkiem ;-)
_________________
Készítsen képet önmagáról
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-06-23, 12:27   

Martinez mam nadzieję że uda Ci się osiągnąć te 500KM bo jestem ciekaw jak to będzie się odpychało :) Czekamy na dalsze informacje z postępów.
_________________

 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2010-06-23, 18:53   

Myślę,że Martinez ma fantazję.Chłopaki już kilka razy prosili go o wysłanie wykresu z hamowni,ale kolega mający 407 kucy nie ma aparatu ani skanera :d
Ja mam w swojej a8 już prawie 500 kucy, gdyż założony mam sportowy filtr k@n,zmieniłem filtr paliwa,wlałem do baku środek do czyszczenia wtryskiwaczy,wkrótce wymienię świece (kolejne kilka koni więcej). :lol:
Gość ewidentnie nie wie co pisze.Ja raz byłem na hamowni i teraz realnie patrze na te KONIE.Może się okazać,że jego auto nawet nie trzyma serii i z tych 360 zostało może 290.Mogę się założyć,że nie jedna zwykła 4.2 AQF (być może i moja :mrgreen: ) spokojnie dała by sobie radę z furą Martineza.Wystarczy obejrzeć kilka filmików na youtube i niektóre S8 mają na nich przyspieszenia 8 sekund do 100.Gdzie się podziało te 1,5 sekundy?

PS.Martinez zamiast pisać posty idź do kolegi niech ci zeskanuje wykres i wrzuć go w końcu,może nagraj jakiś filmik i też go gdzieś wrzuć i wszyscy zobaczymy jak twój furak lata,bo zaczynasz drażnić ludzi.
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-06-23, 19:21   

a mi to lotto ile Martinez ma koni, może faktycznie ma coś podłubane, szkoda że nie chce się z nami tym podzielić i to dziwi. Może bajki może nie, życie zweryfikuje :d
_________________

 
 
NATANIEL 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: GA / czasem SBI
Wysłany: 2010-06-24, 19:04   

Nie miałem jeszcze okazji polatać A8 czy S8 (choć to mam nadzieję już wkrótce się zmieni, gdy znajdę wreszcie egzemplarz dla siebie - póki co, status: "poszukiwacz" ;-) ). Miałem jednak okazję polatać kilka razy X5 4.6 350KM 4x4 i nowym CL500 450KM i myślę, że to pierwsze jeśli nie na starcie to po paru sekundach na pewno uległoby S8, a CL - ze względu na napędzaną tylko tylną oś - chyba dopiero po chwili miałby szansę ją dogonić. Zatem przy małym street racingu od świateł do świateł posiadacz S8 nie powinien się obawiać porażki :-).

A skoro już porównujecie 8-ki z innymi furami, tak się zastanawiam, czy fotele Recaro dobrze trzymają w zakrętach? To limuzyna i w zakręty bokami wchodził nie będę, ale tak pomijając tą kwestię... jak jest z ich wyprofilowaniem? Nie jestem dużej postury, stąd ciekawi mnie tak kwestia. W CL-u fotele same przyciągają boczki na zakrętach - trzeba się do tego przyzwyczaić, ale w sumie nieźle się to sprawdza. Takich zabawek nie było jednak w D2 - a taka mnie właśnie interesuje... :mrgreen:
_________________
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"

Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-06-24, 20:29   

NATANIEL heh nie no pompowane boczki w zależności od skrętu to bajer ostatnich może 2 lat...
Recaro w A8/s8 trzymają bardzo dobrze więc spokojnie można poczuć się jak w prawdziwym sportowcu :d
Co do x5 to czuje jesli by startowała z s8 na manualu to bwm dostało by wciry... Bierz pod uwagę jaki opór stawia suv a jaki limuzyna... Aż bym to sprawdził kto wygra ale stawiał bym na S8 :mrgreen:
_________________

 
 
NATANIEL 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: GA / czasem SBI
Wysłany: 2010-06-24, 20:58   

raptor - tak też napisałem :-) X5 raczej nie ma szans z S8, choć nie powiem, naprawdę fajnie się nią śmiga. Nie maiłem jeszcze okazji pojeździć X6, ale koledzy z firmy, którzy testowali już nowego diesla (3.5, niecałe 290KM) mówili, że wrażenia z jazdy ustępują 5-tce (a ta X5 jest jeszcze sprzed FL) - to tak dla osób, którym spodobała się X6 i myślą o jej zakupie :-P .

[ Dodano: 2010-06-24, 22:02 ]
A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?
_________________
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"

Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-06-24, 21:18   

NATANIEL napisał/a:
A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?

Można tak powiedzieć. W koleinach potrafi naciągać na tory. Ale za to wybacza zakręty i pewne błędy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-06-24, 21:35   

Martinez napisał/a:
Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.

[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.



TURBO NITRO no kocham ten wóz :D :D :D ile pojedziesz swoim audi max300 b przeciesz skrzynia biegów i obrotu silnika sie skończą!!!!! nawet jesli bedziesz miał 500 koni co WSZYSCY tobie życzymy to myślisz że będziez latał AUTOSTRADĄ 400km/h??
Prędzej "ZF" ci ducha wyzionie
A zapomniałem i ty 500km chcesz uzyskać bez kutych tłoków??? jeśli tak to....szkoda mi autka :cry:
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-24, 22:17   

NATANIEL napisał/a:
(...) X5 raczej nie ma szans z S8, choć nie powiem, naprawdę fajnie się nią śmiga. Nie maiłem jeszcze okazji pojeździć X6, ale koledzy z firmy, którzy testowali już nowego diesla (3.5, niecałe 290KM) mówili, że wrażenia z jazdy ustępują 5-tce

noooo bawarami to ja latałem prawie wszytkimi modelami jakie były włącznie z tymi najnowszymi...
X6 jeździłem tym najmocniejszym... 4.4V8 TwinTurbo...
powiem krótko... zapier...lalalala :lol:
Jak na auto tych gabarytów jest niesamowity ale jeśli pomyślisz o walorach użytkowych to już cienko :-?

A X5-tkę mieli zdejesię robić w wersji M... czy się mylę?...
nie wiem bo nie śledziłem tego tematu a rozstawłem się z tą marką jakieś 2 lata temu ;-)

NATANIEL napisał/a:
(...) X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy...

X5 E70 na standardowych kółkach 18" miał oponki 255/55R18 i to akurat nic specjalnego bo 255 to ja mam i na swoich nawet na zimówkach ale za dopłatą można było załóżyć kółka 20" z pakietu M i wtedy z przodu były oponki 275/40R20 a z tyłu walce 315/35R20 :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
NATANIEL 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: GA / czasem SBI
Wysłany: 2010-06-24, 22:37   

FOSS napisał/a:
A X5-tkę mieli zdejesię robić w wersji M... czy się mylę?...


Mieli i zrobili :-) http://www.youtube.com/wa...feature=related

A co do opon, to ta, którą śmigałem ma chyba 275 z tyłu i 255 z przodu - jutro sprawdzę. Ale jak widzę, Ciebie takie rozmiary nie przerażają :-P
_________________
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"

Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-06-25, 00:23   

Mówie jak bede dobrze stal z funduszami to robie go na ponad 500KM i chyba wiadomo ze bede kuć silnik.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.