Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 vs ...  
Autor Wiadomość
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-02, 19:39   

FOSS napisał/a:
część moich koni poszła w las


A że się zbiegło z sezonem na jagody :mrgreen:
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-03, 08:41   

apg napisał/a:
Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?

Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:

jajopn napisał/a:
FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003 :)

A jaką masz u siebie skrzynię??
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:

ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-03, 09:26   

FOSS napisał/a:
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:

Może wystarczy użyć ceramizera?
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-04, 21:24   

FOSS napisał/a:
apg napisał/a:
Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?

Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:

jajopn napisał/a:
FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003 :)

A jaką masz u siebie skrzynię??
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:

ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:


U mnie siedzi normalny automat z eSy z 97 roku , wiec nie wiem z skąd ta różnica,ściągałem się jeszcze z kumplem który ma alfe GTA + nitro i łączni 330 ileś koni wystrojone , zjadam go do do 3 biegu aż nie zapiło nitro .Nitro bardzo fajna zabawka pamiętam mój pierwszy strzał 100km w opl owskim 2,5 v6 do dzisiaj mi się łapy trzęsą.Sprawdź jeszcze raz Eske jak będziesz miał możliwość. Bo czas naprawdę nie wróży dużej ilości koni :( .Po niżej 16 robi seryjna eska z pełnym bakiem paliwa i LPG :)
 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-07-05, 17:01   

Panowie jak to jest z tymi A8, niektorzy pisza o przyspieszeniu jak w motorze albo nawet lepszym a ja wczoraj mialem okazje przejechac sie a8 4.2 ale w gazie i nie zrobil na mnie wrazenia a jezdze starym gsx-rem 120 KM i audikiem c4 2.6
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-05, 17:17   

Ten co wyprzedzał motory odjechał w pidżamie z przydługimi rękawami do domu wczasowego w którym ktoś omyłkowo nie zamontował klamek :mrgreen:
Dostał kredki woskowe i rysuje wykresy z hamowni.
Sprawne 4.2 rozpędza się do setki 6,8-7 sekund więc jak było więcej to nie było sprawne.Poza tym to autko ma już parę latek więc trochę koni może być na samowolnym oddaleniu ;-)
_________________

 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-07-05, 17:23   

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chyba ze tak :)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-07-06, 15:54   

MotoRider napisał/a:
Panowie jak to jest z tymi A8, niektorzy pisza o przyspieszeniu jak w motorze albo nawet lepszym a ja wczoraj mialem okazje przejechac sie a8 4.2 ale w gazie i nie zrobil na mnie wrazenia a jezdze starym gsx-rem 120 KM i audikiem c4 2.6


pamietaj ze taka limuzyna nie zrobi na tobie wrazenia bo w tym aucie nie czuje soe predkosci jesli chcesz miec wrazenie pojezdzil jakism tdi na "czipsie" wtedy bedzie cie wganiatac w fotel w a8 czy s8 trzeba patrzyc na licznik wtedy zoabczysz ze jednak te auto cos tam mocy ma w sobie....

a co do motorow to raczej nie objezdza no chyba ze jakies duzo slabsze jednostki, przed moją eska jezdzilem golfem gti tdi arl na czipie okolo 190-ps a robilo 3 razy wieksze wrazenie odczucia predkosci niz "eska" a czas od 0-100 bardzo zblizony
 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-07-06, 17:08   

i tak własnie myslalem ze w tym aucie sie tego nie bedzie za bardzo odczuwało tylko zmylilo mnie to jak niektorzy opisuje jak ich wgniata w fotel
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-07-06, 19:20   

W D2 jeśli chodzi o kark już czuć, ale z W12 ;-)
_________________
Black Cars Matters
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-07, 05:51   

D2 w automacie wiadomo przecież że nie jedzie.
Przyspieszenie jest po prostu wystarczające, około 7s do 100 km/h.
Waga mojej D2 to 1850kg (było około 1/3 zbiornika paliwa), ważony na wadze dla tirów o dokładności +/- 10 kg.
 
 
tomek1234 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Toyota ;)
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-07-08, 14:54   

Można by z tymi spróbować :)

http://www.youtube.com/wa...player_embedded
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-08, 15:53   

Ładnie się u ruskich skur...czybyki bawią.
http://www.dragtimes.info/
Pod linkiem więcej doznań,szkoda że tylko teoretyczno-wzrokowych.Kurde chciałbym poczuć jeden taki wieczorek na własnej skórze.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.