Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 4.2 Quattro automat, MY97  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-09, 22:34   

Deck napisał/a:
Jak będę kiedyś może przerabiać silnik na 360 KM z S8 (kolektory, wałki, osprzęt?) to zrobię zgodnie z technologią Swoją drogą, dużo z tym roboty?


chcesz przebudować przedlifta na polifta?? :D

Kup se silnik ze skrzynia wiązkami i zarezerwuj duzo czasu :)
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 22:43   

Generalnie na razie jest to w sferze luźnej koncepcji, nie po to wymieniałem rozrząd i teraz inwestuje w auto, żeby z niego wyjmować silnik i go unieruchamiać na niewiadomo ile :) Bardziej myślałem żeby ew kupić słupek z S8 z manualem, wymienić panewki, wyosiować blok, spolerować wał, wyczyścić tłoki i korby, założyć nowe pierścienie i odprężyć go pod jakieś soft bi-turbo.. ale to wiadomo, może na przyszły sezon :D :D Zbudować nowy silnik, przygotować pod to wiązki już + sterowanie na jakiejś śwince i dopiero wtedy wyjąć i włożyć 1 : 1 jak się stary silnik rozpier.. czy coś :D Wrzucam właśnie ogłoszenie do giełdy, bo potrzebuję pozbierać trochę gratów do pakietu rozruchowego.. dzisiaj wypastowałem bestię, zaczyna wyglądać coraz lepiej.. fotek niestety zapomniałem zrobić, ale jutro w blasku słońca może się uda <papa2>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-09, 22:44   

a to do Guziora podbij on tam uturbia stare graty :)
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 22:49   

Spokojnie, spokojnie... na razie to hamulce, zawieszenie, blacharka, lakier, wnętrze.. a dopiero potem zwiększanie mocy.. napędzić się to jedno, gorzej zatrzymać i skręcać :D
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-10, 03:14   

Cytat:
w którym miejscu dokładnie z tyłu jest kod lakieru?

Bagażnik w miejscu koła zapasowego. Biała nalepka taka 15x20cm około :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-10, 12:59   

Deck napisał/a:
Jak będę kiedyś może przerabiać silnik na 360 KM z S8 (kolektory, wałki, osprzęt?) to zrobię zgodnie z technologią :P Swoją drogą, dużo z tym roboty?

Dej se siana.. Już było 2 co przekładami wałki i głowice.. Wynikiem był i tak powrót do serii. Chcesz dobrze to turbina albo swap całości.
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-10, 19:31   

No kolega plany masz ambitne , przygotuj się na wydatki i to nie małe <boisie>
Wiem co mówię a najlepiej to chyba kupić sobie po prostu mocniejszy samochód :]
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-10, 20:35   

Jestem przygotowany na wydatki, planuje inwestować w swoje A8 około 3-4 tysięcy miesięcznie żeby do przyszłego sezonu mieć już lale.. jestem świadomy kosztów eksploatacji i budowy uturbionych silników, oraz ich potencjalnych awarii.. ale no risk, no fun :) Od paru lat bawię sie turbo Saabami, które też do tanich niestety nie nalezą :)
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-10, 20:59   

Wiec życzę powodzenia trzymam kciuki, bo auto ma naprawdę fajną bryłę <okok>
chciałem ci uświadomić swoje spostrzeżenia, ja osobiście drugi raz bym tego nie robił tylko zmienił bym samochód.
Za te pieniądze co wrzuciłem w moje auto było by w czym przebierać
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-10, 23:23   

Możliwe, ja skorzystałem z okazji kupna mega taniej budy z fajnym motorem - w przeciwnym razie, nigdy bym na ten pomysł nie wpadł.. A8, a zwłaszcza S8 do tanich samochodów zarówno w zakupie jak i późniejszej eksploatacji nie należą.. jak mówiłem wcześniej - tutaj mam o tyle fajnie, że auto kupiłem od znajomego Szweda za 5000 SEK (2500 PLN) z 50 litrami benzyny w baku, na których dotarłem do Szczecina.. więc wkładająć w niego nawet te 12 tysięcy (rozrząd, zawieszenie, hamulce, filtry, oleje, klimatyzacja, opony, blacharka, wnętrze) - mam de facto samochód w cenie najtańszych "okazji" z otomoto/olx w którym faktycznie jest wszystko, co potencjalnie by się mogło popsuć ogarnięte :) Jak już wszystko będzie działać jak należy, o czym w miarę postępów postaram się sukcesywnie pisać - zacznie się zabawa z tuningiem. Na pierwszy ogień pójdzie pełny pakiet stylistyczny S8, a w tak zwanym międzyczasie zacznę się w takim razie rozglądać za słupkiem z S8.. pod przyszłe biturbo. Skrzynie biegów są pancerne, więc z przełożeniem napędów nie powinno być problemów.. a o projektach turbo z tymi silnikami niedługo poszukam jakiejś fachowej literatury.. najwyżej wjadą jakieś Woessnerki i odprężająca kanapka pod głowicę, bo jednak bez quattro to nie ma zabawy :)

[ Dodano: 2016-04-11, 11:22 ]
Ok, z większych sukcesów.. udało mi się znaleźć błotnik w kolor w ideale + lewy kierunek za 300 PLN z wysyłką, więc grzechem było nie wziąć.. no i radyjko Concerta podobno ulepszone, gość mówił że jakaś japońska wersja najlepsza, z A3 czy tam coś.. że pasuje idealnie, tylko trzeba jakiś plastik podmienić bo jest minimalnie węższy. Zaufałem, zobaczymy. Jutro ma wszystko dojść to dam znać. U mnie się wysypał potencjometr, plus przy okazji nagłego huknięcia - membrana w prawym przednim głośniku basowym.. ale to już jak będę przekładał drzwi i boczek :)

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-13, 07:30   

Jakie pancerne skrzynie?? jakiekolwiek mody zwiekszające znacznie moc to ta skrzynia odrazu wypada! 5hp w seri to plastelina a nie żadne pancerne <faktycznie>

Chcesz sie bawić w moc to sobie kup BCY,wyremontuj na cacy i bedzie killer. Ten jedyny ze starszych 4,2 mozna zestroic z jego seryjnym automatem który ma np Przemek u siebie.

Jak bedziesz robił jakaś składanke z puzzle to...sam wiesz jak wytrzymałe jest puzzle to raz a dwa zeby to hasało to tylko pozostanie ci sensownie manualna skrzynka.

Takie moje zdanie bo zagłebiałem się w temat.

I dalej twierdze że jedynie turbo z sensem to BCY z RS6 C5 Inne to juz TFSI 3.0,4.0,5.0
 
 
Kamrat 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 38
Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-04-13, 07:43   

Deck napisał/a:
Skrzynie biegów są pancerne, więc z przełożeniem napędów nie powinno być problemów..

Ktoś napisał, że generalnie te skrzynie dzielą się na takie przed i po naprawie i myślę, że coś w tym jest, a nawet takie w jeden wieczór można skończyć !
_________________
Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek !
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-13, 11:02   

Przecież pisałem o manualnej skrzyni biegów, automaty wszystkie są z plasteliny :) Tymczasem wziąłem się za inspekcje przedniego zawieszenia, jest grubiutko. Do końca tygodnia wjeżdża nowe, od razu z przegubami napędowymi przednimi, bo je słychać już dosyć mocno. No i doszło to radyjko.. trzeba będzie stestować :)













Dzisiaj będzie błotnik, niestety wciąż szukam zderzaka w kolor <blee>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-13, 19:11   

Potrzebujesz kaset?? <faktycznie>
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-14, 23:06   

Nie no, kaset nie potrzebuje, ale w moim radyjku zepsuł się potencjometr.. to jest już nowe. Błotnik doszedł, niestety bez rewelacji. Co prawda w kolor i bez większych rys, ale nad kierunkiem jest parę magazynowych rysek których pewnie spora część nie zejdzie.. tak czy inaczej, wymieniony komplet wahaczy przód wszystkich, do tego przeguby napędowe..



i w tzw. międzyczasie.. szybka naprawa blacharska mojej drugiej 80 B4 Avanta i odpalanie A8 z kabli.. :D











:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.