|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-27, 11:24
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Bierz poprawkę na masę pojazdu i sprawność układu hamulcowego. |
Plus konstrukcję i odporność na wiek. Nie oszukujmy się, wynalazek był w D11 i w D2 dopiero w D3 poszli po rozum do głowy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-27, 16:52
|
|
|
No to przecież biorąc pod uwagę wiek i stan układu hamulcowego, kupiłem nowe klocki, tarcze, kompletne reperaturki zacisków (które pójdą pierw na piasek) i przewody końcowe w stalowym oplocie wraz ze sztywnymi.. jak będzie za słabo, spróbuje wrzucić jakiś lepszy kit Póki co, doszły przewody.. no to już po weekendzie startuje, wszystko wyjdzie w praktyce
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-27, 17:04
|
|
|
Haha chłopie straciłem czas i kase na te zaciski wiesz ile wytrzymały? 6tygodni bez brzekotu i pisku |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-15, 14:10
|
|
|
No dobra, kolejny miesiąc, kolejne ruchy.. wziąłem się za renowacje felg, plus inspekcje tylnego zawieszenia.. werdykt - cały most w dół i wymiana wszystkiego, co się da. Bonusowo do wysławiania nowy wydech z kwasiaka, bo pucha już najlepsze lata ma za sobą.. niedługo dalsze aktualizacje, jak już będą nowe graty włożone
Kto wie, może jeszcze w tym sezonie bedzie gotowy
[ Dodano: 2016-06-17, 18:34 ]
Najgorsza felga już prawie gotowa.. porównanie przed/po:
Wózek w dół.. czekam na gumy
No i ten wydech.. trzeba będzie pospawać jakiegoś fajnego kwasiaka.. bo ten to porażka
Jak nie będzie żadnych komplikacji, do lipca powinien już być w miarę sprawny
[ Dodano: 2016-06-25, 23:49 ]
Dobra.. już są polibusze, wszystkie graty, czas robić. Od razu wziąłem się za poszukiwania skrzyni manualnej, jednakże nigdzie nie mogę znaleść oznaczeń 6 biegówki z ski.. jedyne co mi wyskoczyło to FRK z normalnych 1.9 TDI passata.. jak to możliwe, że nigdzie nie ma dostępnych informacji na ten temat? Już nawet na niemieckich forach nic nie ma, albo to ja jestem za głupi i nie potrafię tego zlokalizować.. ktoś, coś?
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-26, 00:15
|
|
|
Deck napisał/a: | Od razu wziąłem się za poszukiwania skrzyni manualnej, jednakże nigdzie nie mogę znaleść oznaczeń 6 biegówki z ski.. jedyne co mi wyskoczyło to FRK z normalnych 1.9 TDI passata.. jak to możliwe, że nigdzie nie ma dostępnych informacji na ten temat? Już nawet na niemieckich forach nic nie ma, albo to ja jestem za głupi i nie potrafię tego zlokalizować.. ktoś, coś? |
Wystarczy zapytać w odpowiednim miejscu...
Dla przed-lifta skrzynia manualna 6-biegowa ma oznaczenie DGV |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-29, 15:05
|
|
|
Dobra, są szanse jakoś znaleść taką skrzynie, ma ktoś może? Biorę od ręki A co do auta.. ostatnio mały poślizg z robotą, ale niedługo tylny most wraca na swoje miejsce..
..i już wybiegając myślami w przód, zdecydowałem się co dalej zrobić żeby samochodzik trochę odmulić i dodać parę koników, co by się w miarę sensownie rozpędzał..
http://www.audipages.com/...rgerdesign1.pdf
Z braku laku, wjeżdża Rotrex C38-71 z Subaru Legacy Outbacka H6, bo nowe trochę za drogie.. ktoś już coś z tym rzeźbił? Było by idealnie, gdyby wypluł chociaż z 500 KM. Silnik wytrzyma, czy poukreca korby? Jest gdzieś w ogole do tego silnika dostępna kucizna? W lipcu napisze do Verdiego w Szwecji, może by na zamowienie zrobili korbowody, bo tłoki pewnie gdzieś w palecie Woessnera powinny się znaleść.. ale to juz chyba dopiero do AVQ z S8 jak mi mój ABZ odda |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-29, 15:15
|
|
|
Jestem ciekawy co ty wystrugasz i jak to bedzie jeździć |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-29, 15:39
|
|
|
Najpierw planuje wystrugać, żeby w ogóle jeździł. Szukam juz skrzyni od manuala, zacisków z D3, rotrexa - juz napisałem do gościa.. no i tak o, niedługo bedzie hulać. Póki co, atak na 350 KM w moim złotym 9000, odebrałem wlasnie TD04-19T z kutym kołem kompresji CNC i wtryski 630 ccm, a wczoraj zamontowałem 3" Downpipe i 2.5 catbacka BSR
Jak w audi kompresor nie starczy.. to atak na biturbo
[ Dodano: 2016-07-02, 00:17 ]
Ok, z małych aktualizacji - dokupiłem dzisiaj te rozwalone drzwi pasażera + wypierdziany głośnik na podmiankę (akurat fartownie strzelił ten w których idą do wymiany).. i generalnie tak sobie bliżej popatrzyłem na to auto.. i padła decyzja - cała buda idzie w lakier, bo to nie ma co kombinować. Jak w przyszłym tygodniu mechanicznie będzie już w stanie opuścić podnośnik, zajmę się wyrównaniem wszystkich wgniotek i przygotowaniem powierzchni pod lakier.. a jeśli nie uda się pospawać tylnego zderzaka, dochodzi kolejna pozycja do listy zakupów..
No i takie coś.. co prawda lewy, ale chyba da radę przełożyć na drugą stronę
[ Dodano: 2016-07-05, 23:51 ]
No i moja mała miejska pchełka wreszcie stanęła na koła.. co prawda zrobiony dopiero zawias tył, bo doszła wymiana skrzyni w Saabie i był potrzebny podnośnik.. ale na dniach Audi znowu wraca na stół, a później w końcu na lakiernie. Zaczynam się zastanawiać nad wydechem, nie znalazłem żadnych sensownych gotowców.. trzeba będzie ogarnąć we własnym zakresie.. no a w tym tygodniu odbieram kompresor, potem manuala od 2.5 TDI.. i powoli zaczynam ogarniać termin u Gregora
[ Dodano: 2016-07-07, 13:40 ]
No i przyszło maleństwo.. teraz tylko jakoś to upchnąć trzeba bedzie, ale to wszystko w swoim czasie..
Będzie rzeźba |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-07, 13:51
|
|
|
Powiem ci że nieźle działasz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-07, 16:33
|
|
|
Ale fajna suszareczka |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-08, 22:52
|
|
|
Deck, chyba lepiej będzie jak wywalisz obudowę filtra powietrza (w sumie i tak zbędne) i po prawej zamontujesz kompresor. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-09, 08:48
|
|
|
Taki też jest plan, na razie wstepnie patrzyłem jak to będzie wyglądać pod maską.. w przyszłym tygodniu planuje już założyć do końca zawieszenie i zrobić chociaż przód hamulce, dobrze by go było chociaż parę kilometrów też przegnać zobaczyć czy się wszystko ułożyło
[ Dodano: 2016-07-14, 12:16 ]
No dobra.. na razie kompletuje się przedni hamownik, czekam jeszcze na tarcze i klocki.. i powoli do przodu
[ Dodano: 2016-07-15, 19:09 ]
Tarcze już są.. a w przyszłym tygodniu mają być klocki
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-15, 18:12
|
|
|
ooo jakie fajne z wzorkami |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-15, 18:20
|
|
|
No, takie nawet ładne są.. tylko kurde ciągle brak tyłu do kompletu. W poniedziałek auto wraca na podnośnik, wjeżdżają amory i sprężynki (bo z tyłu już ogarnięte) + nowe zwrotnice, czujnik ABS, oraz zaciski z tarczami i klockami.. a potem chyba w końcu jazda testowa do przodu i tyłu.. zobaczyć czy ten samochód jeszcze w ogóle działa
[ Dodano: 2016-07-22, 10:38 ]
No i dalej nie ma klocków.. może w końcu na poniedziałek dojdą?
na pocieszenie, kurier przyniósł inny prezent
a chwilowo prace mogą minimalnie zwolnić, bo po weekendzie do rozebrania kolejne dwa Saaby ;( |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-22, 17:17
|
|
|
A co to za olej? Bo nie wiem gdzie się taki stosuje u nas |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|