Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-15, 05:10
|
|
|
Czytałem że A8 z kabli sie nie zaleca odpalac ze wzgledu na groźbe uszkodzenia sterownika ASB. Sam jednak odpalałem i sie nie uszkodziło ale..
O nastepny złom OOOO?? |
|
|
|
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-15, 08:45
|
|
|
Akumulator padł od stania, a już mi się nie chciało na szybko podmieniać. Po weekendzie wsadzę nowy, bo będę potrzebował energi do diagnostyki abs, oraz błędu poduszki powietrznej. Gdzie szukać przyczyny, taśma abs pod poduszką czy w którym miejscu? A 80tke mam od stycznia, dzielnie zrobiła po europejskich drogach 15 tys km... a mi pod domem baba wymusiła pierwszeństwo. Szukam zderzaka i błotnika w kolor |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-16, 13:25
|
|
|
Jak już sworzeń od dolnego prostego się oddzielił to było gruuubo |
_________________
|
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-27, 15:58
|
|
|
No dobra.. w ostatnim czasie było mniej czasu na A8, bo z inspekcji miski w Saabie zrobił się remont silnika.. ale zamawiam komplet reperaturek zacisków, jak to nie pomoże i dalej będzie słabo hamować - jakiś lepszy kit tarcze/klocki przód/tył.. a z blacharki, to niestety znalezienie zderzaka przedniego w kolor graniczy z cudem - kupuję jakiś przód pod lakier i zaczynam już powoli składać to do kupy. Felgi lecą do regeneracji (to jakiś chinczyk, czy originał Audi?), a na nie zakładam nowiutkie oponki, które właśnie doszły
No i tak pomału.. idzie do przodu A z kwestii technicznych.. zderzak od polifta podejdzie jakby wymienić błotniki, maskę, pas przedni itp? Podłoga chyba jest identyczna niezależnie, czy to S8 czy A8 przed/polift? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-27, 17:09
|
|
|
Fajne oponki |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-27, 17:34
|
|
|
Dzięki, uznałem że będzie to lepszy wybór niż Toyo T1R, które równolegle zamówiłem do Saaba.. mam nadzieję, że chociaż Pirelli starczą na dwa-trzy sezony
Szukam również zaślepek do felg, dwóch sztuk.. bo Szwed gdzieś zgubił.. zderzak chyba udało mi się ogarnąć od forumowego kolegi - ze spryskiwaczami ksenonów.. a że ich wychodzi na to, że nie mam - to również lampy z przetwornicami. W przyszłym tygodniu odbieram graty, to w połowie maja już powinien być zrobiony i polakierowany przód
[ Dodano: 2016-05-15, 15:13 ]
Oczywiście standardowo poślizg ze wszystkimi terminami, ale żeby nie było.. jest już nowy zderzak, lampy, podłokietnik, nawet te dwa brakujące kapselki się znalazły.. to od razu grzechem by było nie założyć do ładnego samochodu nowych tablic, w miejsce tamtych starych, pogniecionych..
A pod koniec tego miesiąca, nowe hamulce i zawieszenie.. ale to dam znać jak już wszystko fizycznie będzie w moich rękach
[ Dodano: 2016-05-24, 16:52 ]
No dobra.. to z większych zmian, doszły nowe tarcze i klocki, stalowy oplot goodridge będzie pojutrze.. ściągam dzisiaj komplet zacisków do regeneracji, plus ten błotnik i zderzak do przymiarek nowego
A z kosmetyki..
Niedługo będzie rownież nowe zawieszenie, postawiłem na Bilsteiny B6 ze sprężynami Eibacha -25 mm.. jak będzie słabo, robię low ridera |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-24, 15:57
|
|
|
Tzn. kupiłes wypasione hamulce pod te nic nie warte zaciski?? |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 18:26
|
|
|
Dokładnie tak, myśle do seryjnych 300 km na razie wystarczy. Pózniej można jakieś zaciski z porsche zaadaptować, pewnie są gotowe setupy. Nie mam czasu na doktoryzowanie się co kupować, nie mam doświadczenia z Audi, to i pewnie nie będzie póki co jakiś mega wypasiony projekt.. aktualnie to chce z nim dojść trochę do ładu i się wreszcie porządnie przejechać
[ Dodano: 2016-05-25, 13:12 ]
No i doszły amortyzatory.. po weekendzie trzeba wziąć się za lakierowanie przodu i jakieś pierwsze jazdy testowe po włożeniu nowych gratów.. gdzie te eibachy?
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-25, 13:50
|
|
|
Życie jednak pokazuje że seryjny hebel to spowalniacz do spokojnej jazdy tak ale zahamuj 2 x z dużej predkości pod rzad i nie masz hebla. To raz a dwa jak u mnie brzeczą,piszcza bo zaciski jak dersy wyluzowane ciągle i nie idzie tego zrobic. Złom i tyle |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-26, 06:23
|
|
|
Apophis napisał/a: | tak ale zahamuj 2 x z dużej predkości pod rzad i nie masz hebla |
A tam gadasz, że nie ma.
Jest tylko aktywuje się wtedy wibrująca kierownica, to dodatkowa opcja masażu dla tych co mają problemy z nadgarstkami |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-26, 07:48
|
|
|
A u mnie nie ma opcji masażu
jest tylko opcja akustycznego ostrzegania niewidomych |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-26, 09:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | jest tylko opcja akustycznego ostrzegania niewidomych |
To się ciesz bo moje stukają jak sygnalizator na przejściu fla pieszych. Dziwić się, że ludzie mi włażą pod koła
Kolego Deck, działaj, idziesz w dobrym kierunku i chwała Ci za to |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-26, 13:30
|
|
|
ernesto napisał/a: | To się ciesz bo moje stukają jak sygnalizator na przejściu fla pieszych. Dziwić się, że ludzie mi włażą pod koła |
Moje beda za jakiś czas symulowac zatrzymujący sie na stacji pociąg to z pewnościa nikt nie wejdzie |
|
|
|
|
Deck
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-27, 10:07
|
|
|
Oj tam panowie przesadzacie, to nawet w moim 9000 który ma hamulce wyjęte z daewoo lanosa (288 mm przód, 266 mm tył) normalnie da radę zahamować z ponad 250 km/h i nic się nie dzieje.. a zwykle go nie oszczędzam
https://www.youtube.com/watch?v=cR-MQXEC0cQ
Takie tam, z powrotu do domu na niemieckiej autostradzie |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-27, 11:08
|
|
|
Deck, Bierz poprawkę na masę pojazdu i sprawność układu hamulcowego. |
_________________
|
|
|
|
|
|