Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-23, 20:52
|
|
|
Dlaczego przecież się błyszczy? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-23, 20:55
|
|
|
Ale nie nawoskowana :-P |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-23, 21:03
|
|
|
Myślę jeszcze może nad jakim malunkiem aerografem, w Radomiu nie mogę znaleźć nikogo! |
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2013-02-24, 11:24
|
|
|
chodziło mi żeby był efekt lustra |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 13:28
|
|
|
TO by trza było dac do niklowania/chromowania lepiej.. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 14:09
|
|
|
Tak mi wystarczy, za chromowanie to by zdrowo skasowali! Mam jeszcze plan żeby kompresor z butlą połączyć rurkami miedzianymi, ale to dopiero jak kupie kompresory, na nie trzeba szykować około 2 tys! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 16:11
|
|
|
Temat się w szóstce zamknie czy nie?? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 16:55
|
|
|
Ja już nie liczę! ;-) Ale powinienem się zamknąć, można dużo taniej np. kupować złączki po 5 zł a nie po 12zł. Nie trzeba zakładać sterowania radiem odpada następne 160zł, nie trzeba kupować butli za 80zł na złomie pewnie by się coś znalazło za grosze, można pomalować samemu następne 100zł zostaje, można kupić jeden kompresor następne 1000zł zostaje. Kiedyś morze podliczę, albo lepiej nie hehe :-P |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-24, 21:57
|
|
|
trochę lepiej niż :mrgreen: wcześniejsza gaśnica wygląda :lol:
spoko spoko |
_________________
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-24, 22:03
|
|
|
Chyba więcej niż lepiej tylko ty na żywo widziałeś starą ;-)
Podliczyłem mniej więcej koszta, nie wiem tylko czy wszystko napisałem!
Elektrozawory 700zł
Zakucia 1200zł
Butla 80zł
Malowanie 100zł
Sterowanie radiem 160zł
Kostki pneumatyczne 100zł
Złączki i różne drobiazgi 350zł
Manometry 3szt 130zł
Toczenie tulejek 60zł
Guziki do sterowania 30zł
Uszczelniacz taśma teflonowa 100zł
Czego jeszcze nie mam:
Wąż 12/10 20mb 200zł
Wąż 6/4 10mb 50zł
Kompresory 2000zł
Odwadniacze 2szt 160zł
Oplot stalowy cena nie znam
Rurki miedziane i złączki do miedzi,
to będzie zrobione na koniec dla bajeru! Pewnie dojdzie z 200-300zł :-> |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-24, 23:21
|
|
|
Adrian nie policzyłeś to co ci przysłał ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-02-24, 23:24
|
|
|
Mało znam się konkretnie na "air ride" ale nie ma to znaczenia bo wiem jedno: wydatków na takie i inne podobne temu "fantazje" lepiej nie podliczać bo nic dobrego z tego nie wynika :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-25, 08:32
|
|
|
Liczyłem okucia mi zostały zawory też i jeszcze jakieś pierdoły reszta poszła do śmieci, część kasy mi oddał więc tragedii nie było, na szczęście! Czasami lepiej nie liczyć choćby po to żeby żonka nie wiedziała :lol: ;-) |
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-02-27, 07:29
|
|
|
za duży nacisk położyłes na wygląd butli. Fabrycznie nowa butla od ciężarówki 20 L to wydatek ok 150 zł (tyle ja płaciłem). Butla jest w kolorze czarny, i ma 4 fabryczne wyjścia i posiada fabryczną homologacje producenta. minusem jest takim że trzeba robić przejścia z gwintów metrycznych na calowe ale to mniejszy problem niż wspawywać tulejki do butli.
Ja sie zamknąłem w kwocie poniżej 4 tyś |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-27, 09:05
|
|
|
Też myślałem o takiej butli ale nie mogłem dorwać! Na swojej butli też miałem tabliczkę do 15 barów, wspawanie tulejek to nie problem dobry spawacz migomat i pospawane, ważne że jest szczelne, w poniedziałek nabiłem 9 bar i do dziś nic nie spadło ciśnienie. Sam napisałem że można dużo zaoszczędzić na różnych pierdołach, najdroższe będą kompresory :-( Pszendza tobie też dziękuje za pomoc, powiedz mi tylko jeszcze którędy puściłeś węzę do bagażnika? Ja zawory schowam za butlom! |
|
|
|
|
|