Autor |
Wiadomość |
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-02-27, 10:27
|
|
|
przewody wupuściłem wnęką na koło zapasowe i puściłem pod autem, jeden z lewej, drugi z prawej. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 11:53
|
|
|
Dziś kolejna inwestycja zakup tłumika dual! Mój będzie na sprzedaż, jak by ktoś chciał pisać! Dzięki Mucholejkolator za pomoc!! :-D :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 12:43
|
|
|
Ciekawe jakie będa sounds ? Ja w swojej chyba wróce do serii bo chcę jak najciszej mieć. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 12:57
|
|
|
Gościu mówił że jest głośno, tłumiki wyciągnięte z A8 ze Szwajcarii! |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-03-12, 14:27
|
|
|
Z Garwolina może ten wydech masz? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 14:57
|
|
|
Tak, a coś wiesz na jego temat? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-03-12, 15:06
|
|
|
Coś tam wiem, bylem wczoraj u Niego po gwint FK i sobie pogadaliśmy tak ogólnie. Ale spoko, działaj dalej furka zacna i idziesz w dobrym kierunku z modami. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 15:18
|
|
|
Ale co wiesz? Mówi że sprzedał wczoraj gwint za 600zł, mi się wydaje że bardzo dobra cena! |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-03-12, 15:24
|
|
|
Adrian, na temat wydechu nic nie wiem szczególnego natomiast o gościu to ze mamy wspólnych znajomych i takie tam. Za gwint zapłaciłem zdecydowanie mniej niż podałeś. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-03-12, 15:32
|
|
|
robertas napisał/a: | No Adriano...witaj w clubie dualowcow xD montuj, ciekaw jestem jak u Ciebie wyjdzie prawa pucha...ja jestem na etapie przerobek ale nie da sie jej chyba skryc by jej widac nie bylo |
Moim zdaniem da się ją ukryć ale należałoby poddać przeróbce komorę na akumulator.... dokładniej rzecz biorąc podnieść akumulator wyżej kosztem tego małego zagłębienia nad nim.... i już pod spodem robi się trochę miejsca żeby tłumik poszedł do góry ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 15:32
|
|
|
Mi powiedział że za 600zł sprzedał, myślałem że o wydechu coś też gadaliście. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-12, 16:03
|
|
|
robertas napisał/a: | No Adriano...witaj w clubie dualowcow xD montuj, ciekaw jestem jak u Ciebie wyjdzie prawa pucha...ja jestem na etapie przerobek ale nie da sie jej chyba skryc by jej widac nie bylo |
No zobaczymy jak mi wyjdzie, najbardziej boje się cięcia zderzaka! Może żeby schować tłumik wyżej trzeba zrobić jak FOSS pisze, myślałeś coś nad tym? |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2013-03-12, 20:47
|
|
|
No jest to pewno rozwiazanie... tylko nie jestem przekonany do ciecia budy no A tam jest podluznica i do niej zamontowana strefa zgniotu ze zderzaka... wiec jakby nie bylo troche narusza to konstrukcyjnie dosc wazne elementy....glownie przy stluczce itd Jeden kolega mial ciac miejsce na kolo zapasowe.... ale chyba nawet nie zrobil duala Jest jeszcze jedno wyjscie.... o tym bedzie u mnie niedlugo.... ale bedzie glosno, na razie modyfikuje i spawam ten co mam teraz, bo staram sie go upchac bardziej, cos sie schowal ale i tak go widac Urok d2 |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-03-12, 20:58
|
|
|
robertas napisał/a: | No jest to pewno rozwiazanie... tylko nie jestem przekonany do ciecia budy no A tam jest podluznica i do niej zamontowana strefa zgniotu ze zderzaka... wiec jakby nie bylo troche narusza to konstrukcyjnie dosc wazne elementy....glownie przy stluczce itd Jeden kolega mial ciac miejsce na kolo zapasowe.... ale chyba nawet nie zrobil duala |
Ale ja nie myślałem o cięciu podłużnicy...
szukasz w tymi miejscu czasem nie centymetrów a nawet milimetrów a puszka od akumulatora wystaje bardziej niż podłużnica.... ogólnie rzecz biorąc tam naprawdę jest mało miejsca na normalny tłumik dlatego ja nie zrobiłem tego duala.
Najlepsze i najłatwiejsze chyba rozwiązanie to oczywiście pozbycie się wanny na koło zapasowe - wtedy jest sporo miejsca na dłubanie i modelowanie.... pełne pole do popisu..... ale na razie nikt się na to nie odważył :-P
Ale nie chcę się wymądrzać.... to wy z Kacprem dłubnęliście te swoje dwururki więc pewnie wiecie o tym trochę więcej niż ja |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|