Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:56
|
|
|
Oki to czekam na nowy rysunek. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-27, 21:25
|
|
|
Kolego rysunek jeszcze nie dotarł. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-27, 22:44
|
|
|
Apropos Brembo..... pojawił się u mnie do sprzedania komplet sprawnych zacisków od S8 z rocznika 2000.... jakby ktoś był zainteresowany
Mam też od tego auta obie zwrotnice pod te zaciski |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 00:04
|
|
|
odgrzeje kotleta, wpadlem na pomysl montazu tanim kosztem 360mm z d3 na zwrotnicy przedliftowej
poniewaz uszy zwrotnicy wystaja bardziej na zewnatrz auta w przedlifcie, nie jest mozliwy montaz tych zaciskow z d3, gdyz uszy zwrotnicy i zaciskow nakladaja sie na siebie
zamowie plaskownik o wymiarze powiedzmy 30x15mm z aluminium Pa9, nawierce 4 otwory przelotowe fi 14mm, przykrece do zwrotnicy na jedna pare otworow, a druga para pojdzie do zacisku, zacisk przesunie sie po obwodzie tarczy o kila cm ale nie powinno miec to na nic wplywu, calosc powinna mnie wyjsc ok 50zł za sam material na dwa takie adaptery z wysylka - ok 0.5m plaskownika, plus pol godzinki na przymiarke i nawiercenie otworow |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-03, 00:09
|
|
|
Nie rozumie. Zacisk pasuje tylko tarcze trza odsunąć o 17mm na zewnatrz. Ale to nie ten temat bo tu o brembo mowa nie o swapie z D3 |
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-03, 07:34
|
|
|
większość adapterów nawet fabrycznych (tych z którymi ja miałem styczność) jest ze stali, ja bym nie ryzykował z alu. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 11:30
|
|
|
fakt sorry za oftop
tylko dopowiem
plaskownik jest z PA9 aluminium - to nie jest zwykle ALu, poza tym ma prostą budowe, bardzo dużo firm robi takie rzeczy właśnie z utwardzanego aluminium żeby zbić masę, w tym różne adaptery właśnie pod zaciski wielotłoczkowe
co do odsadzenia - owszem jest to proste, ale liczac dystanse 4 stówy plus dluzsze sruby, i automatycznie dystanse na tyl zeby auto wygladalo normalnie - robi sie juz kwota ponad 600zł, w dodatku nie każdy chce dystans
dziś zamówiłem płaskownik który będę obrabiał - wyszło mi 38zł plus 15zł przesyłka - i ani grosza więcej |
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-03, 12:00
|
|
|
ja do przedlift zakładam hamulce z rs6 c6 390 mm do aluminiowej zwrotnicy i w zestawie z zaciskiem mam stalowy adapter, aluminiowego nie założył bym. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 12:10
|
|
|
alu zwrotnic tez szukam juz miesiac i nie ma w dobrej kasie, 4 stowy za sztuke minimum, do tego dolny wahacz dochodzi
poza tym masz zwrotnice z aluminium i sie nie boisz ?:) W12 i 3,3TDI miało żeliwne zwrotnice ze względu na masę więc w takim przypadku bałbym się też jeździć na alu zwrotnicach
przyklady adapterow na wzor ori z aluminium
pod brembo i tarcze 370mm
inne pod brembo
kolejne pod 6tłok porsche dla vagów
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-03, 12:26
|
|
|
Dystanse tez sa alu więc nasze rozwiązanie oparte na dystansie z dobrego alu jest zupełnie ok |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 12:48
|
|
|
słowo klucz- dobrego, bo zwykłe to wiadomo, w rękach nieraz jak plastelina |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-03-03, 14:42
|
|
|
rozmawiałem z AM Brakes i oni również wykonują tylko z wysoko gatunkowej stali (jakiej dokładnie normy to tajemnica i nie udało mi się takiej informacji uzyskać) - z aluminium nie robią bo mogą być za słabe https://www.facebook.com/ambrakes
co do zwrotnicy alu to inaczej ona przenosi siły
dystans również nie jest tutaj dobrym przykładem bo nie pojawiają się siły ścinające
dla jasności Panowie - NIE neguję materiału ALU...dzielę się tylko opinią innych, którzy w tym temacie siedzą i trochę projektów zrealizowali |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 15:36
|
|
|
zwrotnica zwrotnica ale zobacz jak cienkie sa punkty np uszy zwrotnicy na jarzma albo tam gdzie wchodza sworznie wahacza
ambrakes moze nie robi ale jest cala masa innych firm ktore stosuja tez alu, poza tym duzo zalezy od ksztaltu adaptera, niektore sa naprawde cienkie i faktycznie wygladaja tak ze strach wsadzac nawet takie wykonane ze stali, moje adaptery beda z plaskownika o przekroju 20x35 a to juz jest kawalek klocka
same zaciski brembo w calosci wykonane sa z alu a to tez o czyms swiadczy, niektore dokreca sie takimi momentami (szczegolnie przykrecane od gory jak w s8) a mimo to nic sie nie dzieje, pomimo tez tego faktu ze leb sruby jest niewielki wiec sila dziala na dosyc mala powierzchnie bo podkladka zadna tam sie nie zmiesci |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-03, 15:55
|
|
|
a tarcze 360 D3 przymierzyles na przedlifotwej zwrotnicy?
Zacznij od tego |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-03, 16:47
|
|
|
Apophis napisał/a: | Dystanse tez sa alu więc nasze rozwiązanie oparte na dystansie z dobrego alu jest zupełnie ok |
to nie chodzi o to co z czego jest tylko o to że alu adapter według mnie będzie za słaby (to że ktoś robi to nie znaczy że jest dobrze, ja mam ori stalowe brembo. w dużej mierze chodzi o to że jak sie zapiecze tłoczek (tłoczki) albo klocek na prowadnicy to przy alu adapterze jest duża szansa że sie odkształci. Oszczędność wagi niewielka.
Jak dla mnie to można i z plastiku zrobić jak sie komuś podoba. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|