|
Autor |
Wiadomość |
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 17:10
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | a tarcze 360 D3 przymierzyles na przedlifotwej zwrotnicy?
Zacznij od tego |
przymierzałem, i co miałem zobaczyć ?
przendza, ale co się ma odkształcic bo nie kumam ? czy felgi aluminiowe sie odksztalcaja ? nie, obecne tarcze (rotory) robi sie tez ze stopow aluminium zeby zredukowac mase, chodzi o auta rodziny RS, i tez tam sie nic nie odksztalca
zaciski alu tez bezposrednio narazone na temperature i nic sie z nimi nie dzieje... |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 17:18
|
|
|
poza tym, jeden z liderow produkujacych uklady hamulcowe STOPTECH robi adaptery z aluminium 6061-T6
stare polskie oznaczenie to PA45 - twardość HB95
pa9 ktore zamowilem jest jeszcze twardsze - HB 107 - 150 i ma dwa razy wieksze odpornosc na rozciaganie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-03, 17:59
|
|
|
Ja nie wiem jak brembo ale D3 zacisk jest tez z alu |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-03, 18:19
|
|
|
wszystkie brembo to aluminium |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-03, 23:46
|
|
|
A to spoko. Jak tobie wszystko gralo to ok
Mi standardowa tarcza jakos zawsze opierala sie o podstawe zwrotnicy tam gdzie sie przykreca wachacze |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-03-04, 10:59
|
|
|
uu to niedobrze? chyba że ktoś wsadził tobie inne piasty ktore mniej wystaja ze zwrotnicy
tarcza z d3 i seria nawet 314x30 z przedlifta maja ta sama wysokosc i to jest ten bol, tylko ze uszy zwrotnicy w przedlifcie poniewaz ze sa zeliwne z gwintem sa przy samej tarczy a sruby przechodzi na przelot przez zacisk, w polifcie jest na otwor, ucho zwrotnicy alu jest na przestrzal a gwint jest w jarzmie i to jarzmo jest przy samej tarczy, dlatego uszy zwortnicy zeliwnej i zacisku alu sie nakladaja |
|
|
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2019-06-24, 12:10
|
|
|
ma ktoś z kolegów jeszcze wzór adaptera do zacisku aby można było założyć tarczę 300mm na tył? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |