Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-31, 11:47
|
|
|
SenatorS8, Masz 98rok a więc są już róznice. Zapewne nie masz juz irdy? |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:04
|
|
|
mam radiowca nie IRde
jednak problem z polaczeniem sie do ecu centrala nie jest zalezny od roku a od ,,systemu komunikacji,, bo jedne kalkulatory sie nie lacza a inne gadaja. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:17
|
|
|
Ale irdowiec sie chyba z żadnym nie łaczy. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:21
|
|
|
Dokladnie -bedzie cenna informacja |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-09, 10:46
|
|
|
juz wiem co mnie najbardziej wkurwia, spadajace ciegno klamki wewnetrznej, kurde robilem to juz z 5 razy , podobno ten typ tak ma nie tylko w a8, oczywiscie trzeba zdejmowac boczek, pozniej porecze lusterko ikukasz jak szpak w dupe
i zalozyc te hujostwo, dziwi mnie mimo ze jakby nie bylo auto to juz leciwy zlom ale kurcze sam fakt tego durnego mechanizmu w tak kiedys drogim aucie ( zadnego zabezpieczenia zeby to nie spadalo)
nie ma reguly przednie drzwi pasazera rozbeiralem juz z 5 razy a teraz czekaja tylne prawe, kurwica czlowieka moze trafic |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-09, 11:35
|
|
|
Cos ci brakuje chyba albo się wyrobiło. Nie słyszałem o takim problemie. Weź nawet trytytke zastosuj jeśli się da i po problemie. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-09, 11:49
|
|
|
stillbadboy, linka sie rozciagnela i dlatego spada ...wymien linke ;-) |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-09, 13:31
|
|
|
dzieki za rady poszukam ten walonej linki albo osiwieje |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-09, 21:24
|
|
|
stillbadboy napisał/a: | dzieki za rady poszukam ten walonej linki albo osiwieje |
Patrzac na avatara to juz calkiem siwy |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2015-04-15, 21:52
|
|
|
stillbadboy, co ty mówisz, takie samo rozwiązanie jest w C4 i C5 i nie ma bata żeby to spadło na taki mocny wcisk (kołnierz cięgna) jest montowane. Jedynie co to cięgno może się urwać ze starości czy zmęczenia materiału.
Być może poprzedni właściciel ściagał boczki i nie założył dobrze.
Większym poziomem wkur...ia są te mikrostyki, jakby nie można było zwykłej krańcówki zastosować. <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-06-08, 19:46
|
|
|
A8 D3 03r trójkąty w szybach, chyba zachodzą mi rdzą |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-08, 20:58
|
|
|
drago_o napisał/a: | Myślałem ze się utlenia i ze to ALU, ale w sumie może to rdza ;P mam to samo |
Korozja aluminium
Aluminium posiada bardzo wysoką odporność na korozję, samoczynnie pokrywa się bardzo cienką lecz skuteczną warstwą ochronną tlenku, która przeciwdziała dalszemu utlenianiu. W odróżnieniu od warstwy tlenkowej powstającej na wielu innych metalach tlenek glinu szczelnie i ściśle przylega do podłoża. W przypadku mechanicznego uszkodzenia warstwy tlenku glinu jest ona natychmiast odtwarzana. Tlenkowa powłoka jest głównym czynnikiem, któremu aluminium zawdzięcza swoje dobre właściwości antykorozyjne. Zachowuje ona stabilność dla wartości pH w zakresie 4 - 9. W warunkach silnie kwasowych lub zasadowych aluminium koroduje zazwyczaj szybko. Stopy aluminium zawierające więcej niż ok. 0,5% Cu charakteryzują się mniejszą odpornością na korozję, nie powinny być stosowane bez uszlachetniania w środowisku bogatym w chlorki (sól do posypywania dróg, woda morska). |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-06-09, 09:35
|
|
|
No bo to jest chyba jedyne miejsce gdzie jest stal w tym samochodzie, brzydko to wygląda |
|
|
|
|
|