Autor |
Wiadomość |
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-03-21, 00:14 Buble w a8....(piszcie o takich)
|
|
|
Dziś zmieniałem oponki i odrazu postanowiłem czyścić czujniki abs, chciałem lekko kręcić koła żeby było lepsze dojście a tu nagle bach auto na ziemie bo LEWAREK SIĘ ZGIĄŁ, wykręcił się na bok. Cała buda z alu no ale lewarek mogli już zrobić metalowy!!! :mrgreen: |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-21, 01:24
|
|
|
Moj zrobil to samo.... |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-21, 07:17
|
|
|
Kliny po koła plus mocno zaciągnięty ręczny - powinno trzymać. Kiedyś bez klinów bawiłem się na fabrycznym lewarku to miałem prawie to samo , prawie bo uratował mnie duży klocek drewniany pod progiem. :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-03-21, 08:54
|
|
|
może banalna sprawa, ale wczoraj w schowku odkryłem uchwyt na długopisy (skrajnie po prawej stronie) - zupelnie bezsensowna i nieporęczna lokalizacja :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2010-03-28, 01:33
|
|
|
Mocowanie i wymiana wkładu filtra powietrza w D3 BFM. W B4 AAH było dobrze dopracowane - wymiana trwała 120 sekund. Po jakie licho to było zmieniać? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-03-28, 07:11
|
|
|
Ja twierdzę, że największym mankamentem naszych autek jak na limuzynę jest komfort jazdy. Po prostu A8 jest bardzo twarde w porównaniu do aut tej klasy( mietek S, bawara 7 czy lexus) wszystkie są bardziej komfortowe. Bawara jest najbliżej naszym autkom ale tylko na zakrętach trzyma się drogi jak cholera. To daje jej przewagę we wchodzeniu w zakręt.
A tak naprawdę to z tych czterech autek skonstruował by auto idealne. Jeśli wzięli byśmy np:
1) mietka i jego komfort jazdy,
2) bete i jego prowadzenie,
3) lexus i jego wyciszenie,
4) ósema jej silnik, budę i qatro
I w takim układzie mamy auto idealne.
Może ktoś się ze mną nie zgodzi ale jest to moim zdaniem złoty środek. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-03-31, 19:14
|
|
|
daro72 napisał/a: |
4) ósema jej silnik, budę i qatro
|
ja bym zabrał jeszcze mocne diesle z bety |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-03-31, 19:28
|
|
|
Akurat jedne z najmocniejszych diesli produkuje właśnie audi. Co do awaryjności wszystkich nowych diesli różnych marek samochodów bez podziałów to można by encyklopedię napisać.
To nie to samo co stare klekoty, choć może nie najmocniejsze ale na pewno nie do zajeżdżenia. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-04-05, 10:08
|
|
|
Jak na razie największy bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora. Auto z prawie najwyższej półki, a dźwięki przy niższych temperaturach jak z żuka. Z tego co czytam i rozmawiam z użytkownikami to nie tylko w moim aucie tak jest.
Jak dla mnie to jeszcze kierownica mogłaby mięć większy zakres regulacji, jak dla mnie jest minimalnie za daleko, w bawarce nowej wysuwa się sporo dalej.
Wymiana żarówek to tez nieporozumienie, trzeba ściągnąć zderzak, wyjąć lampy...
Co do filtrów, to wymiana filtra powietrza jeszcze jest do przyjęcia, ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut. |
|
|
|
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2010-04-05, 12:09
|
|
|
Potwierdzam wszystko co napisał szoszon1983.Dodał bym jeszcze sysytem MMI.Od kiedy kupiłem auto ciągle mam z tym problemy(zmieniarka i navi). |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-04-05, 17:21
|
|
|
Ja akurat jestem zadowolony z MMI, bo na desce jest o wiele mniej przycisków. Sam system jest o wiele prostszy niż u konkurencji-iDrive w BMW. U mnie jak na razie działa bez problemowo. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-05, 17:37
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | Ja akurat jestem zadowolony z MMI, bo na desce jest o wiele mniej przycisków. Sam system jest o wiele prostszy niż u konkurencji-iDrive w BMW. U mnie jak na razie działa bez problemowo. |
Ja się zgadzam z tobą , mnie w MMI też nic nie dolega i jestem zadowolony :mrgreen:
[ Dodano: 2010-04-05, 18:41 ]
szoszon1983 napisał/a: | bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora |
posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol: |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-04-05, 18:56
|
|
|
zanjac, bubel nie bubel, w wielu innych autach tego problemu nie ma. Nie jest to poważny problem, w sumie nawet nasmarowanie tego by pomogło, może w sobotę uda mi się tam zajrzeć. Wszystkie "buble", które opisałem to pierdoły, jakby mi coś bardzo przeszkadzało, to bym zmienił auto. Nie ma auta bez wad, a a8 ma ich niewiele, ma za to sporo zalet ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2010-04-05, 20:17
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | (...) ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut. |
Jak na razie to filtr oleju widziałem od dołu przy wymianie poduszek silnika. Ale skoro jesteśmy przy temacie. Czeka mnie wymiana filtra oleju - macie może jakieś wskazówki? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|