Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Buble w a8....(piszcie o takich)  
Autor Wiadomość
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-04-28, 15:33   

zanjac napisał/a:
ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW


A ja znalazlem coś takiego:
http://www.olejemidland.p...nd-omnimatic/90
Wprawdzie nie shell ale spełnia jego normy.No i beczka trochę duża,ale na pewno mają coś mniejszego.
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-04-28, 17:58   

zanjac napisał/a:
Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.

Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-04-28, 18:29   

FOSS napisał/a:
zanjac napisał/a:
Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.

Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-)


no właśnie trudno dostać ten olej. Ja szukałem i nie znalazłem, w serwisie od skrzyń nie chcieli się podjąć zalania czegoś innego w trosce o skrzynie-na oleju nie zarabiali.
Ostatecznie płaciłem po 170pln/l, a to i tak z rabatem, bo normalnie 218pln. :/
 
 
Marcin A8 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Skaryszew
Wysłany: 2010-07-16, 22:56   

Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .

Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .

A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE .
_________________
A8 cos fajnego
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-07-16, 23:30   

Marcin A8 napisał/a:
Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli

Nie dziwi polityka Audi z tego względu, że mają dzięki temu większy zysk.
Producentem skrzyń m.in dla VAGa jest ZF, który to zaleca wymieniać olej po 90k i następnie co ~60k km
_________________
Black Cars Matters
 
 
koper86 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 23
Skąd: Slough
Wysłany: 2010-07-17, 00:07   

mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-07-17, 01:12   

koper86 napisał/a:
maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc


Ja wylączam zawsze przed gaszeniem auta ;) Polecam na rozwiązanie problemu.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-07-17, 08:32   

koper86 napisał/a:
mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc


Bubel?? jak dla mnie to żecz w zasadzie normalna. To wszystkoo zależy jaka masz temperature ustawioną.... Skoro wchodzisz do gorącego samochodu i masz włączoną funkcje auto to samochód chce jak najszybciej schłodzić samochód do żądanej temperatury
Jak czym bardziej sie zbliza do danej tempetarury nym słabiej leci podmuch.... PROSTE. I tak sie dziwie że musisz dusić 10 sekund??? przeciesz wystarczy nadusić na intensywność dmuchawy ze 3 razy i już leci mniej :shock:
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-17, 09:36   

Marcin A8 napisał/a:
Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi


Ło matko ,następny
Gdzieś na forum wrzucałem link do amerykańskiego forum skrzyń automatycznych,poszukaj,poczytaj,oni na prawdę wiedzą bardzo dużo na temat automatów.Jakbyś tam rzucił takie stwierdzenie to by połowa forum ze śmiechu umarła :mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez gierobiala 2010-07-17, 15:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
koper86 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 23
Skąd: Slough
Wysłany: 2010-07-17, 12:01   

Poprostu przydal by sie guzik OFF
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-07-18, 15:05   

kolego , apropo nawiewu to ja nie wiem co ty masz za nawiew , ale ja w swojej A8 mam taki przycisk "off" naciskam go raz i się włańcza lub wyłańcza .
Tak że popatrz dobrze tam też powinien być 1 przycisk do wyłańczania klimy
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-07-18, 17:14   

Marcin A8 napisał/a:
Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .

Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .

A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE .


Kędzior, olej trzeba wymieniać, albo kiedyś wyremontujesz skrzynię.

Co do skrzypienia, to mi przestało skrzypieć po wymianie wahaczy, popękane gumy w tulejach mogą tak skrzypieć, mogą to też być gumki mocowań stabilizatora.
Co do hamulców, to mi klocki ATE też skrzypiały.
 
 
koper86 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 23
Skąd: Slough
Wysłany: 2010-07-18, 17:59   

mdamian, oto zdiecie moich nawiewów sorki za jakosc ale znalazlem jakies zdiecie i je powiekszylem ..... tak , że kolego pokażmi guzik off

Bez tytułu.png
Plik ściągnięto 42 raz(y) 248,26 KB

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-07-18, 18:52   

mdamian napisał/a:
kolego , apropo nawiewu to ja nie wiem co ty masz za nawiew , ale ja w swojej A8 mam taki przycisk "off" naciskam go raz i się włańcza lub wyłańcza .
Tak że popatrz dobrze tam też powinien być 1 przycisk do wyłańczania klimy


Ja mam 98rok i przycisku off już nie ma , żeby wyłączyć nawiew trzeba naciskać minus aż się wyłączy całkowicie
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-18, 20:21   

Bublem według mnie są padające cewki w modelach D3.
ps. To samo nęka inne modele benzynowych V-ek audi po 2003roku.
zdjęcie zapożyczone z allegro..............ale ktoś odciął komplet z kablami od silnika :shock: ,pewnie szybko na parkingu :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.