Autor |
Wiadomość |
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-04-28, 15:33
|
|
|
zanjac napisał/a: | ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW |
A ja znalazlem coś takiego:
http://www.olejemidland.p...nd-omnimatic/90
Wprawdzie nie shell ale spełnia jego normy.No i beczka trochę duża,ale na pewno mają coś mniejszego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-28, 17:58
|
|
|
zanjac napisał/a: | Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW. |
Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-04-28, 18:29
|
|
|
FOSS napisał/a: | zanjac napisał/a: | Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW. |
Wg. mnie profesjonalna firma zajmująca się serwisem automatycznych skrzyń biegów będzie miała taki olej.
Albo po hurtowniach poszukać... osobiście nie miałem takiej potrzeby (szukania oczywiście) ale moim zdaniem chyba każdy olej jest do zdobycia także poza ASO ;-) |
no właśnie trudno dostać ten olej. Ja szukałem i nie znalazłem, w serwisie od skrzyń nie chcieli się podjąć zalania czegoś innego w trosce o skrzynie-na oleju nie zarabiali.
Ostatecznie płaciłem po 170pln/l, a to i tak z rabatem, bo normalnie 218pln. |
|
|
|
|
Marcin A8
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 14 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: 2010-07-16, 22:56
|
|
|
Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .
Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .
A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE . |
_________________ A8 cos fajnego |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-07-16, 23:30
|
|
|
Marcin A8 napisał/a: | Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli |
Nie dziwi polityka Audi z tego względu, że mają dzięki temu większy zysk.
Producentem skrzyń m.in dla VAGa jest ZF, który to zaleca wymieniać olej po 90k i następnie co ~60k km |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
koper86
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Slough
|
Wysłany: 2010-07-17, 00:07
|
|
|
mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-07-17, 01:12
|
|
|
koper86 napisał/a: | maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc |
Ja wylączam zawsze przed gaszeniem auta Polecam na rozwiązanie problemu. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-07-17, 08:32
|
|
|
koper86 napisał/a: | mi brakuje guzika wylaczajacego nawiewy .... bo czasami jak mam na auto i po odpaleniu auta mam nawuew na maxa musze dusic na minus z 10 sekund zeby ja wylaczyc |
Bubel?? jak dla mnie to żecz w zasadzie normalna. To wszystkoo zależy jaka masz temperature ustawioną.... Skoro wchodzisz do gorącego samochodu i masz włączoną funkcje auto to samochód chce jak najszybciej schłodzić samochód do żądanej temperatury
Jak czym bardziej sie zbliza do danej tempetarury nym słabiej leci podmuch.... PROSTE. I tak sie dziwie że musisz dusić 10 sekund??? przeciesz wystarczy nadusić na intensywność dmuchawy ze 3 razy i już leci mniej :shock: |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-07-17, 09:36
|
|
|
Marcin A8 napisał/a: | Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi |
Ło matko ,następny
Gdzieś na forum wrzucałem link do amerykańskiego forum skrzyń automatycznych,poszukaj,poczytaj,oni na prawdę wiedzą bardzo dużo na temat automatów.Jakbyś tam rzucił takie stwierdzenie to by połowa forum ze śmiechu umarła :mrgreen: |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez gierobiala 2010-07-17, 15:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
koper86
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Slough
|
Wysłany: 2010-07-17, 12:01
|
|
|
Poprostu przydal by sie guzik OFF |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-07-18, 17:14
|
|
|
Marcin A8 napisał/a: | Panowie co do skrzyni to w niej olej jest nie wymienny :-) bylłem w 2 serwisach audi i mi to powiedzieli .
Mam problem ze spalonym komputerem hamulca ręcznego , oraz Air Bag na kolano ,
I cos mi skrzypi z tyłu po prawo w kole na dołach .
A i takie pytanie mam jak delikatnie wcisne hamulec to mi bardzo piszczy a jak mocno to nie .
Mam nowe tarcze i klocki ATE . |
Kędzior, olej trzeba wymieniać, albo kiedyś wyremontujesz skrzynię.
Co do skrzypienia, to mi przestało skrzypieć po wymianie wahaczy, popękane gumy w tulejach mogą tak skrzypieć, mogą to też być gumki mocowań stabilizatora.
Co do hamulców, to mi klocki ATE też skrzypiały. |
|
|
|
|
|
|
|
koper86
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: AUdi S8 d3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 23 Skąd: Slough
|
Wysłany: 2010-07-18, 17:59
|
|
|
mdamian, oto zdiecie moich nawiewów sorki za jakosc ale znalazlem jakies zdiecie i je powiekszylem ..... tak , że kolego pokażmi guzik off
Bez tytułu.png
|
|
Plik ściągnięto 42 raz(y) 248,26 KB |
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-18, 18:52
|
|
|
mdamian napisał/a: | kolego , apropo nawiewu to ja nie wiem co ty masz za nawiew , ale ja w swojej A8 mam taki przycisk "off" naciskam go raz i się włańcza lub wyłańcza .
Tak że popatrz dobrze tam też powinien być 1 przycisk do wyłańczania klimy |
Ja mam 98rok i przycisku off już nie ma , żeby wyłączyć nawiew trzeba naciskać minus aż się wyłączy całkowicie |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-18, 20:21
|
|
|
Bublem według mnie są padające cewki w modelach D3.
ps. To samo nęka inne modele benzynowych V-ek audi po 2003roku.
zdjęcie zapożyczone z allegro..............ale ktoś odciął komplet z kablami od silnika :shock: ,pewnie szybko na parkingu |
|
|
|
|
|