Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-25, 20:59
|
|
|
Wymiana opon na zimowe i wymiana oleju w skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-25, 21:27
|
|
|
Wymieniłem przednie dolne wahacze i naładowałem aku. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-11-25, 21:57
|
|
|
Wymieniłem uszczelki w chłodniczce oleju, czujnik ciśnienia oleju + wymiana płynu chłodniczego. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-25, 22:40
|
|
|
Ja wczoraj zapodałem koła z zimowymi oponami. |
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-11-26, 19:09
|
|
|
- oponki zimowe są,
- klocki tył wymienione,
- wahacz lewy dolny przedni wymieniony,
- płyny na zimowe powymieniane,
- ksenon założony,
- Mycie z odkurzaniem |
|
|
|
|
bastek 4,2
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 39 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-11-28, 22:53
|
|
|
Wymieniłem pompę wspomagania na oryginalną i dziwne objawy na zimnym odpaleniu zniknęły i wąż na powrocie z przekładni na pompę wymieniłem bo były zapocenia, też na oryginał, plus nowy płyn do wspomagania oryginał i efekt jest lala :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-03, 12:45
|
|
|
wymieniłem na nowe przewody reduktor - listwy wtryskowe
poskręcałem zderzak po tym jak mi wyrwał krawężnik
wwierciłem sobie wiertło 4 w palca podczas naprawy zderzaka |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-12-03, 17:59
|
|
|
wymieniony sterownik zapłonu |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-03, 18:56
|
|
|
Dziś żonka była w Radomiu i uderzył ją gościo w lewy tył zderzaka, na szczęście nie pęk. Jutro go zdejmę i zobaczę czy nic dalej nie ucierpiało. :-/ Pozostaje jeszcze zgłoszenie do ubezpieczalni. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-03, 21:42
|
|
|
Rozebrałem zamek tylnej klapy w drobny mak - naprawiłem otwartą klapkę przeciw kurzową, dołożyłem malutki oring pod wkład zamka i wszystko przesmarowałem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-04, 15:59
|
|
|
W końcu wymieniłem obuwie na zimowe. :d stare letnie miałem już wyzabkowane i buczały :-/ a teraz cisza i przyjemność z jazdy :-D |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-04, 16:57
|
|
|
umyłem, nawoskowałem, zabezpieczyłem uszczelki przed mrozem i zamki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-05, 19:05
|
|
|
ernesto napisał/a: | umyłem, nawoskowałem, zabezpieczyłem uszczelki przed mrozem i zamki |
Zamków nie musisz zabezpieczać tz wkładek, są podgrzewane. Chyba że nie każda A8 S8 tak ma. ;-) |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-12-05, 19:09
|
|
|
zamek jest podgrzewany tylko od strony kierowcy, wystarczy pociągnąć na chwile klamke i puścić |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-05, 19:52
|
|
|
ja dopiero ostatnio zauwazylem ze jak miałem wlaczony silnik i zlapalem za klamke to leciało powietrze z nich tak jakby były wentylowane czy cos w tym stylu i od pasażera tez hehe :lol: |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|