Autor |
Wiadomość |
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-05-23, 16:40
|
|
|
wymienione dziś filterki od gazu |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-23, 19:35
|
|
|
Ja wymieniłem klamki na poliftowe lewa strona, jutro prawa. Przy okazji w tylną klamkę zamontowałem głośniczek, ciekawe dlaczego nie ma tam głośniczków tylko jest zaślepka :-/
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-05-23, 20:06
|
|
|
mając rozebrany przód dopatrzyłem sie zerwanej tuleji na wachaczu lewa strona górny tylny przy kielichu :-( ale za to rozebrałem lampy i powyjmowałem soczewki okazało się że nie obejdzie się bez wymiany odbłyśników. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-24, 15:03
|
|
|
wolek napisał/a: | mając rozebrany przód dopatrzyłem sie zerwanej tuleji na wachaczu lewa strona górny tylny przy kielichu :-( |
Jeżeli ich jeszcze nigdy nie robiłeś to powodzenia życzę..... ja wczoraj w swojej wymieniałem górne po obu stronach - 6 godzin roboty non-stop....... palnik, diax, duży młot...... nienawidzę tej śruby
Żeby nie było problemów z rozbiórką tą śrubę w zwrotnicy należałoby ruszać/wymieniać raz na pół roku.... tak okazyjnie przy sezonowej zmianie kół :evil:
wolek napisał/a: | ale za to rozebrałem lampy i powyjmowałem soczewki okazało się że nie obejdzie się bez wymiany odbłyśników. |
Ja na razie odświeżyłem swoje zewnętrznie...... po stanie szkła widać było, że jeżdżą od nowości...... były tragiczne a teraz wyglądają jak nówki.
Środek pewnie też zrobię..... już niedługo ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-05-24, 15:43
|
|
|
właśnie zamówiłem cały zestaw na przód TRW o taki : wachacze ide zaleje wsio odrdzewiaczem jakimś. niech pracuje |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-05-24, 15:57
|
|
|
Brałem od nich Mayle HD i chyba znów taki sam zestaw kupie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-24, 17:19
|
|
|
FOSS napisał/a: | nienawidzę tej śruby | Widzę że w D3 ten problem pozostał. No ja musiałem nabyć dodatkowo jeden wahacz bo trefna śrubka musiał byc tak dobrze podgrzana że ten dobry i tak się spalił.... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-05-24, 20:00
|
|
|
Ja tą trefną śrubkę potraktowałem tydzień wcześniej chemią i po tygodniu jazdy wyszła bez problemu . Odnośnie lamp to też chce wymienić odblaski ale jeszcze nie wiem jak się do tego zabrać , mam nadzieje że Michał podzieli się z nami informacją jak się dostać do soczewek żeby wymienić odblaski i żeby strat przy tym nie było . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-24, 20:44
|
|
|
pioter napisał/a: | Ja tą trefną śrubkę potraktowałem tydzień wcześniej chemią i po tygodniu jazdy wyszła bez problemu . |
Ja swoja traktowałem bardzo agresywnie i nie wyszła. W sumie jak zobaczyłem ile rdzy ja trzymało w kupie ze zwrotnicą to ciesze się że butanowy palnik wystarczył |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-05-24, 21:28
|
|
|
ale mnie pocieszacie w środe planowo zaczynam walke. Piotr weny na zrobienie tutoriala nie mam ale pare fotek zrobiłem to wkleje |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-25, 13:15
|
|
|
a ja wymieniłem węże od wspomagania |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-05-25, 14:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ja swoja traktowałem bardzo agresywnie i nie wyszła. W sumie jak zobaczyłem ile rdzy ja trzymało w kupie ze zwrotnicą to ciesze się że butanowy palnik wystarczył |
ja nie mialem tyle szczęścia i przy wymianie wahaczy sie .... urwala i musiałem kupic cala zwrotnice za 350 pln, ale skorzystałem przynajmniej na piaście z dobrym łożyskiem :-P
ide podpiac VAGa... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-05-25, 18:51
|
|
|
No zlokalizowałem dziś z którego miejsca mam wyciek, rzyga na kompresor klimy i pompę wspomagania.
Mianowicie cieknie oleum na wejściu węża do kompresora. Zdaje się ze tam jest oring? Więc wymiana powinna zaleczyć problem? |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-26, 09:06
|
|
|
No ja wczoraj się wziąłem za błędy w autku..
Błąd poduszek zniknął, ale kontrolka w liczniku nie świeci, a więc na dniach wyciągamy licznik.
-G177 To błędy poduszek tylnej kanapy - rozpięta była kostka.
Oczywiście przed zmontowaniem wszystko ładnie wyczyszczone, kawałki rozpuszczonej czekolady usunięte itp.
Autko pachnie w środeczku, że aż szkoda wysiadać!
Na dziś planowana wymiana uszczelek przy koszu paliwa i pływaku - paliwko wietrzeje, i śmierdzi w aucie..
1215- ------- Seat occup. sen. - driver side rear -G177
Resistance to High |
Ostatnio zmieniony przez foxik33 2013-05-30, 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|