Autor |
Wiadomość |
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2013-05-30, 19:51
|
|
|
Ósema po 2 dniowej wizycie w SPA u Tomek87g auto dostało duży przegląd i wymiane części:
-maglownica -można kręcić lekko 1 ręką
-pompa wspomagania
-sprężyny zawieszenia od S8 lift
-amortyzatory Koni -autko usiadło około 1,5 cm do oryginalnych sprężyn i amorów z prelifta
-wymiana 1 wachacza
-ustawienie zbieżności
-wymiana całego wydechu (jest hałas :mrgreen: )
Ps. Podziękowania dla Tomka za nocleg |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-05-30, 20:05
|
|
|
Grain napisał/a: | Ps. Podziękowania dla Tomka za nocleg |
hehe i już wiadomo dlaczego dopiero teraz piszesz długo dochodziłeś do siebie |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2013-05-30, 20:24
|
|
|
Hej bez takich 8-) |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-30, 21:16
|
|
|
No ja niestety dziś na szybko rozebrałem pompę paliwa.. znów demontaż gazu itd.. teraz już jedyne 30min z demontażem butli i pompy :lol:
Auto przestało śmigać na benzynce.. Pompa paliwko podaje na wtryski, ale tak jakby troche za słabe ciśnienie..
Nie wiem, czy to wina kosza czy co..
Dodam że wcześniej pompa była przymocowana na dnie zbiornika i zasysała tylko z jednej komory - auto śmigało na benzie bez problemu, ale chciałem zrobić tak jak w oryginale i póki co wcale nie gada.. O problemie z koszem paliwowym tym razem zostałem poinformowany przed zakupem auta ;-)
Paliwka prawie połowa zbiornika. Pompa wymieniana jakiś czas temu na nową - VEMO czy jakoś tak.
Z początku myślałem że paliwko jakieś felerne - ale skuter sąsiada na tym paliwku śmiga bez problemów. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-30, 21:25
|
|
|
Skuter sąsiada powiadasz?? :lol:
Wiesz jako że ktoś tam cos namotał a Ty nie wiesz do końca co to może bedziesz musiał nabyc cały kosz by tam był ze wszystkim porządek.
PS.Dlatego nie chciałem walca by nie cudowac sie z jego demontażem przy awarii czegos w baku. |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-30, 21:37
|
|
|
Apophis napisał/a: | Skuter sąsiada powiadasz?? :lol:
Wiesz jako że ktoś tam cos namotał a Ty nie wiesz do końca co to może bedziesz musiał nabyc cały kosz by tam był ze wszystkim porządek.
PS.Dlatego nie chciałem walca by nie cudowac sie z jego demontażem przy awarii czegos w baku. |
No odessałem troche paliwa, i do tego skuterka mu wlałem na pusto i ruszył.
No nie mogli sobie poradzić z koszem, to usadzili pompę na dnie..
Ja ostatnio to poskładałem taka jak być powinno z uszczelkami itd, wrzuciłem do auta i odpaliło.. na drugi dzień już nie chciało.. Po dolaniu paliwka z bańku - odpaliło, na drugi dzień znów nie gada..
No i dziś mi cierpliwości brakło, i poszły w ruch narzędzia..
Kosz wygląda ok, co prawda nadłamany ten " cycek " który zasysa z drugiej komory, ale to naprawiłem.. Drożne wszystkie dziurki itd..
Vag wyrzuca też błąd zaworu odpowietrzania zbiornika.. Dziś przy odkręcaniu przewodu paliwowego uleciało ciśnienie - tak jakby napój gazowany odkręcać..
Na gazie w trybie awaryjnym odpala, ale szkoda mi Jej..
Musi cykać na benzie " od strzała " |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-05-30, 22:25
|
|
|
foxik33 napisał/a: | Dziś przy odkręcaniu przewodu paliwowego uleciało ciśnienie - tak jakby napój gazowany odkręcać.. |
Jak uda się odpalić to pojeździj bez korka w baku i zobacz co na drugi dzień się będzie działo.
Ten zawór masz obok filtra powietrza. Po zdjęciu osłony tej za filtrem na pewno go zauważysz. |
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-31, 08:48
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Jak uda się odpalić to pojeździj bez korka w baku i zobacz co na drugi dzień się będzie działo.
Ten zawór masz obok filtra powietrza. Po zdjęciu osłony tej za filtrem na pewno go zauważysz. |
na przewodzie, z kostką? tuż tuż przy obudowie i wlewie płynu do sprysków?
To chyba dobrze go wyczaiłem wczoraj
jeszcze mały O.T - kosz pompy paliwa to na dnie jakieś kanaliki pobierające powinien mieć? Czy jak pobiera paliwko z baku?? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-31, 09:14
|
|
|
foxik33 napisał/a: | jeszcze mały O.T - kosz pompy paliwa to na dnie jakieś kanaliki pobierające powinien mieć? Czy jak pobiera paliwko z baku?? |
Kosz ma oddzielny kanalik do przelewu ale czy przelew działa to zależy również od pompy..... jak ktoś nie ma pojęcia to kupuje tani zamiennik z jednym dużym cyckiem.... a oryginalna pompa ma dwa cycki (duży i mały) przy czym ten mniejszy wchodzi w układ przelewania paliwa z drugiej komory.
Jeżeli auto nie odpala przy stanie paliwa ½ zbiornika i mniej to jak nic nie działa system przelewania paliwa z drugiej komory - typowe zjawisko w D2-kach. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-31, 09:20
|
|
|
no tak, wiem o co chodzi. Kupiona była nowa pompa VEMO czy jakoś tak, i ma 2 cycki..
Ten cyco przelewowy z obudowy kosza był naderwany, ale naprawiłem to, a auto i tak nie bardzo chce współpracować.
A paliwko z komory w której siedzi pompa jak jest pobierane?
A i czy przy montażu pompy konieczne jest zalanie kosza PB ? |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-31, 19:36
|
|
|
Założyłem dziś ostatnią klamkę z polita, fajnie świecą. :-D |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-31, 20:53
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Założyłem dziś ostatnią klamkę z polita, fajnie świecą. :-D |
zapodaj zdjęcie, cóż to za cudo świecące :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-31, 22:42
|
|
|
Autko w pełni pomykające! Walka z koszem zakończona.
Jutro montaż butli LPG i inne tam duperele |
|
|
|
|
mercedv6
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D4 Long
Wiek: 53 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 7 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2013-05-31, 22:49
|
|
|
foxik33 napisał/a: | no tak, wiem o co chodzi. Kupiona była nowa pompa VEMO czy jakoś tak, i ma 2 cycki..
Ten cyco przelewowy z obudowy kosza był naderwany, ale naprawiłem to, a auto i tak nie bardzo chce współpracować.
A paliwko z komory w której siedzi pompa jak jest pobierane?
A i czy przy montażu pompy konieczne jest zalanie kosza PB ? |
przerabiałem temat jak miałem D2 wypieprz to vemo i zamontuj ori, tylko na ori pompie ten system działa, sprawdzone |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-06-03, 19:06
|
|
|
mercedv6 napisał/a: | przerabiałem temat jak miałem D2 wypieprz to vemo i zamontuj ori, tylko na ori pompie ten system działa, sprawdzone |
Mylisz się kolego. Jeśli wszystko jest w porządku to vemo to jeden z najlepszych zamienników i nie taki tani. Przerabiałem to u siebie kilka lat temu. Śmiga do tej pory bezproblemowo. Wszelkie zasysanie z obu komór odbywa się przez układ rurek gumowych rozłożonych na dnie zbiornika. Podczas rozbierania kosza i wyciągania pompy warto sprawdzić czy na dużym cycku jest założone sitko, U mnie było właśnie takie zamontowane. Może właśnie brak tego sitka u niektórych z nas może skutkować padaniem pompy. W mojej relacji z wymiany pompy na jednym ze zdjęć widać jaki syf tam się zebrał. Dodam tylko, że u mnie pompa siedziała od nowości. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|