Autor |
Wiadomość |
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-01-20, 13:24
|
|
|
Rozberaliśmy dmuchawe ogrzewania, bo już mi słabo grzało w aucie. Szczotki wymienione ale silniczek ledwo się kręci tak jakby chcial a nie mógł ktoś już tam majstrowal przy tym wynalazku i chyba bardziej popsuł jak naprawił. No nic muszę kupić inny z jednej strony nówka sztuka by się przydała z D3 ale trochę szkoda mi ciąć kabel żeby przylutować starą kostkę |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-20, 14:03
|
|
|
A dlaczego?, tniesz, lutujesz, koszulka termo i juz, nie wachaj się wcale |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-01-20, 14:11
|
|
|
Znalazłem w Łodzi gościa co regeneruje stare dmuchawy to jutro oddam swoją może rzuci okiem i oceni czy da się ją w ogóle uratować. Jak powie że sie nie da to najwyżej kupie jakąś inną z Alledrogo. A Ty Przemek kupowałeś nową dmuchawe od d3? |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-20, 14:28
|
|
|
Tak, w sensie że używke od D3 zdaje się z 2007 roku i jest elegancko, ale widziałem na allegro nówki sztuki tylko nie wiem jak z jakoscia |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-20, 22:43
|
|
|
A mi korba wyszła bokiem |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-01-20, 22:53
|
|
|
adrian949 napisał/a: | A mi korba wyszła bokiem | No co Ty gadasz ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-21, 08:20
|
|
|
adrian949 napisał/a: | A mi korba wyszła bokiem |
Ło kurcze , |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2019-01-21, 11:54
|
|
|
adrian949 napisał/a: | A mi korba wyszła bokiem |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-21, 12:28
|
|
|
danishow napisał/a: | adrian949 napisał/a: | A mi korba wyszła bokiem | No co Ty gadasz ?! |
Niestety prawda, a dbałem o dziada. Olej wymieniałem 300km wcześniej, płukanka co wymiana oleju. Na szczęście nie tak dawno kupiłem zapasowy silnik Ładnie chodził do końca, nic nie stukało itp.
|
|
|
|
|
|
|
|
joy_pl
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic HKM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3, golf4
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 54 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2019-01-22, 12:57
|
|
|
W zeszłym tygodniu wymieniałem pompę wysokiego ciśnienia i aku.
A dziś musiałem wymienić jeszcze wtyczkę od pompy, bo się okazało że lała się na nią benzyna i całkowicie skruszała uszczelka wewnątrz...
Co ciekawe oryginalna wtyczka miała oznaczenie 4D0 971 992 A, a ja kupiłem 4D0 971 992 (bez A) i się okazało, że nie są identyczne.
Różnią się nacięciami w blokadzie styków...
20190122_113918_HDR.jpg
|
|
Plik ściągnięto 7 raz(y) 528,26 KB |
20190122_113741.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1 raz(y) 264,65 KB |
20190122_113557.jpg
|
|
Plik ściągnięto 0 raz(y) 256,43 KB |
20190122_113539.jpg
|
|
Plik ściągnięto 0 raz(y) 321,2 KB |
|
|
|
|
|
jazzm
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-25, 14:49
|
|
|
Wprawdzie nie do domu, ale do garażu, a w zasadzie do tych wszystkich prac przy samochodzie, zakupiłem transformator toroidalny, do zasilania żarówki która oświetla mi podwozie samochodu podczas prac w kanale samochodowym.
230V, to jednak trochę za dużo, ze względów bezpieczeństwa, a 24V nikomu raczej krzywdy nie zrobią. Proponuję jeszcze tutaj sprawdzić: |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-30, 10:53
|
|
|
Wpadło 8 całkiem nowych cewek oraz świec zapłonowych Beru, zobaczymy jak teraz autko będzie chodzić, bo poszarpywala troszkę na benzynie i trochę mocniej na gazie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-01-30, 13:58
|
|
|
adrian949 napisał/a: | A mi korba wyszła bokiem |
A mógłbyś opisać jak to się stalo? Pod dużym obciążeniem pękło?
https://www.youtube.com/watch?v=WD2MSXFtGvY
Twój silnik to aqh? Bo tutaj właśnie na filmiku on też padl i tak mnie to zastanawia. |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-30, 14:40
|
|
|
Po tym jak wcześniej wsadziłem Concerta od Panasonica w miejsce Delty CC od Blaupunkta musiałem dziś się z tego manewru wycofać. O ile udało się znaleźć opcję na sterowanie wzmakiem o tyle, "prądy" w panasonicach są inne niż w blaupunktach i kradło prąd (0,43A). Także Concert od Panasonica leci na ogłoszenia a zaczynam poszukiwania wersji plus od blaupunkta.
Poza tym, urwałem tajemniczą masę przymocowaną do klapy nad aku. Co to w ogóle jest i po co? |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|