Autor |
Wiadomość |
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-06-12, 09:44
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | [Przed katami nie, za tak. |
No tutaj akurat mam tylko 2 sondy tuż przy silniku. Dzięki chłopaki za info
Jak ogarne wszystkie mankamenty w autku, to się pochwalę :d
Aby nie zaśmiecać tego tematu założyłem nowy.
http://www.a8team.pl/d2-9...mocy-vt9910.htm
Wszystkich chętnych do pomocy zapraszam ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-06-13, 19:08
|
|
|
wzielem sie za zawieche wkoncu... jak pisalem wczesniej robie caly przod i po calym dniu 1:0 dla audi :-( obie zrwotnice u tokarza. pierdzielona srobka ehh |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-13, 19:24
|
|
|
Az tak Ci sie przywarła że palnik nie pomogł?? |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-06-13, 20:27
|
|
|
palnik to malo uzylem maszyny indukcyjnej co rozgrzala srube do bialosci i nic ehhh jak ja nie lubie, nie lubie... grrr |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:00
|
|
|
Wolek sa specjalne sciagacze do tego typu rzeczy :-)) jak sa zeliwne zwrotnice to narazie wybijalem ta srube moze w 100 samochodach i z zadna nie przegralem :-)) aluminowych robilem kilma i tez z zadna nie przegralem, ale teraz jak kupilem d3 juz zainwestuje w profesjonalny sciagacz do tego typu srub :-)) chyba dla Fossa kiedys wymieniali to pekla zwrotnica kiedys mi opowiadal :-)) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-06-13, 23:40
|
|
|
wolek napisał/a: | wzielem sie za zawieche wkoncu... jak pisalem wczesniej robie caly przod i po calym dniu 1:0 dla audi :-( obie zrwotnice u tokarza. pierdzielona srobka ehh |
"Ja tu widzę niezły burdel siostro"
Widzę Michał, że mnie pobiłeś.
Jak ostatnio robiłem to u siebie to spędziłem nad nimi (śrubkami tymi znaczy się) łącznie 6 godzin z czego samej walki ze śrubami było bite 4 godziny..... młot duży, palnik i diax.... ale ja wygrałem i w zwrotnicach zagościły nowe wahacze.
wolek napisał/a: | palnik to malo uzylem maszyny indukcyjnej co rozgrzala srube do bialosci i nic ehhh jak ja nie lubie, nie lubie... grrr |
Ale czy aby na pewno należy grzać śrubę??.... bo mi się wydaje, że grzejemy tylko zwrotnicę naokoło tej śruby :roll:
W każdym razie ja postanowiłem sobie wyciągać te śruby i smarować miedzią za każdym praktycznie zdjęciem przednich kół. Nie wiem czy auto dotrwa w moich rękach do następnej wymiany tych wahaczy ale wolę zapobiegawczo pokręcić trochę kluczami niż napierdzielać potem młotem przez 4 godziny :wpale:
Lukas134 napisał/a: | Wolek sa specjalne sciagacze do tego typu rzeczy :-)) |
eeeee..... ale że do tej konkretnie śruby jest specjalny ściągacz???...
no nie gadaj :shock:
toć w ASO jak z kumplem rozmawiałem to oni też grzeją palnikiem i napierdzielają młotem :roll:
Lukas134 napisał/a: | jak sa zeliwne zwrotnice to narazie wybijalem ta srube moze w 100 samochodach i z zadna nie przegralem :-)) |
hehehe... panie, żeliwne to inna bajka ;-)
Lukas134 napisał/a: | aluminowych robilem kilma i tez z zadna nie przegralem |
No ja prawie też.... oprócz mojej eSki :-P
Lukas134 napisał/a: | ... ale teraz jak kupilem d3 juz zainwestuje w profesjonalny sciagacz do tego typu srub :-)) |
a weź no rzuć jakimś linkiem bom ciemny chyba w tej materii :-o
Lukas134 napisał/a: | chyba dla Fossa kiedys wymieniali to pekla zwrotnica kiedys mi opowiadal :-)) |
aj tam, nie ma co gadać...... z Łukaszem z Gdańska kiedyś robiliśmy moją S8 i tam też rura siedziała na amen.... noi niestety kilka młotków poszło po zwrotnicy która pękła mi w drodze powrotnej do Wa-wy. To było małe pęknięcie na uchu jednego z górnych wahaczy - wahacz się nie wysunął bo nowa śruba go trzymała. Dobrze, że nic się nie stało bo wracałem po nocy i byłem tego zupełnie nieświadomy...... tylko coś mi postukiwało lekko z przodu a mnie tak to wnerwiało bo wymieniłem jeden rozwalony wahacz i reszta była dobra i miało być cicho jak makiem zasiał :evil:
Poza tym jednym przypadkiem wszystkie inne śruby na szczęście wcześniej czy później się poddawały bez dodatkowych szkód na innych podzespołach ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-06-14, 06:40
|
|
|
Przypadkiem miedź nie działa zbyt mocno na aluminium i robi się proszek ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-06-14, 11:23
|
|
|
http://allegro.pl/sciagac...3283400962.html
Proszę bardzo dokładnie taki ściągacz, to akurat jakiś tańszy wyrób. W firmie Gedore z której mam trochę narzędzi dostępne są takie ściagacze trochę bardziej specjalistyczne tylko tam oddzielny jest do lewej zwrotnicy i oddzielny do prawej, ale koszt ok 1000 Euro za sztukę więc ładna sume. Oczywiście w serwisach powinni mieć takie urządzenie nie ważne ile by kosztowało ja narazie mam zamiar kupić ten z aukcji i na spróbowanie zobaczyć w swojej D3 czy to zdaje egzamin chociaż żaden wahacz nie jest do wymiany, ale z własnej ciekawości, jeżeli tak średnio to będę zamawiał te z Gedore. Bo już coraz więcej się robi A4 B6 B7 B8 A6 C5 FL C6 i napewno się przyda coś takiego |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-14, 18:40
|
|
|
Nabyłem olej do silnika Liqui Moly 5W40 Leichtlauf High tech 10l wiec i na dolewki troche bedzie ;-) A także tej samej marki przekładniowy 75W90 do tylnego dyfra kory bedzie wymieniany jak dotrze do mnie 113 ojro poszło....
Opłacilem ubezpieczenie samo OC niecałe 600zł na kolejny rok |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-06-14, 19:31
|
|
|
co do ściągacza to mam taki jak na aukcji... ale on nie podejdzie do D3 tylko do passata B5, supperba itp.
dziś postawiłem autko juz na kola muszę poskręcać jeszcze parę dupereli bo jak sie zabrałem to wsio naraz robię. jutro jak wsadzę deskę rozdzielcza pojadę na zbierznosc i geometrie. ale teraz klimka zapitala bez blednie i ta zawiecha...jutro pierwsza jazda :-) kilka fotek pyklem:
|
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-14, 19:57
|
|
|
Ja dostałem dziś przewodzik hamulcowy w końcu założę rozpórkę, dotarły jeszcze kocki na przód. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-14, 22:20
|
|
|
wymieniony zawor cisnienia powietrza i juz nie buczy :mrgreen: .. no sie w koncu udalo zainstalowac ESLE na win 7... :d |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-17, 17:02
|
|
|
Wymieniłem tylny dyferencjał i jednak moj był uszkodzony ale znalazłem jeszcze słabiutki lewy wewnętrzny tylny przegub...No i trza bedzie zmienić. |
|
|
|
|
|