Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
Rafał21 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A4
Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 0
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2021-02-22, 09:17   Mycie

Umyłem dziś moje autko przy pomocy myjni parowej i wymieniłem filtry <brawo>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5157
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-02-25, 21:15   

Wymiana przednich amortyzatorów i sprężyn, końcówek drążków, drążków kierowniczych, osłon drążków kierowniczych, lewego przedniego wahacza dolnego tylnego, prawej osłonki przedniego wahacza dolnego przedniego i zbieżność.
Wleciał 2DIN w karbonie z RNS-D i ML (obudowę klimy trzeba było przełożyć, bo chciałem swoje bebchy i przycisk OFF, zamiast automatycznego obiegu), zostały jeszcze do zrobienia boczki w skórze zamiast alkantary i chyba wyślę znów Maximoni dolne dekory drzwi, zamiast tej czarnej "gumy" też w karbon.

_________________
Black Cars Matters
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-01, 22:42   

Wymieniłem zawór odmy bo już głośno buczała. Zacisk na rurce pionowej odwróciłem, żeby kiedyś przy kolejnej wymianie można było podejść śrubokrętem wygodnie od przodu a nie gdzieś między grodzią a zaworem, natomiast zacisk od rurki poziomej był inny, taki z zadziorkami, zdjąć łatwo ale zacisnąć z powrotem nie sposób, więc wskoczył najzwyklejszy na śrubkę. Wiem, że ta prosta wymiana zaworu to nie naprawa rozrządu ale jednak cieszy. Koszt- zawór oryginalny 280.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-03-01, 22:53   

Dżordż napisał/a:
Koszt- zawór oryginalny 280.


Na pewno OE ?, wydaje mi się że kosztował ponad 400,-
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-01, 23:23   

Od Michała Wruszaka za 279 plus wysyłka, produkcja w Czechach ale reszta wszystkie emblematy części oryginalnej, zresztą porównując stary zawór i obecny wszystko identyczne poza miejscem produkcji- stary Germany, nowy Czechy.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2021-03-02, 13:32   

Marcin2013 napisał/a:
Na pewno OE ?, wydaje mi się że kosztował ponad 400,-

Bo teoretycznie właśnie tyle kosztuje.
Do mojego 42BFM numer części 077103245B - nowy oryginał w ASO kosztuje 419,91pln brutto detal
Dla silnika 37BFL jest to samo.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-02, 15:46   

Ten był w foli ze znaczkami audi, VW, seat i skoda, z dużym numerem części takim jak podałeś, jak je porównywałem to były nie do rozróżnienia, kolor membrany taki sam- na szczycie widać pomarańczowy fragment właśnie chyba gumki, widok wnętrza przez oba króćce identyczny, napisy na dolnej powierzchni wszystkie takie same poza jak już pisałem- Czechy zamiast Germany.
Zresztą zamawiając u Michała ustaliliśmy, że ma być oryginalny. Zakładam, że mimo produkcji w Czechach nadal jest oryginalny, tak zresztą jak każdy np. Volkswagen produkowany poza Niemcami.
Reasumując- jeśli jest nieoryginalny to przepłaciłem ale Michał W. to przecież porządna firma, jeśli przeczyta post to niech wyjaśni dlaczego tak tanio sprzedał. Hej Panie Michale- jeśli się pomyliłeś to daj znać to dopłacę różnicę.
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-04, 23:19   

Sprawa się wyjaśniła (po rozmowie z Michałem W.)- ostateczna cena zaworu to 379.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2021-03-08, 13:22   

Wczoraj zaczęło stukać coś w silniku. Przyczyną na szybko sprawdzone luz na sworzniu cylinder 8. Może ktoś podpowie co teraz? Mam już dość tych silników
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-03-08, 17:48   

czapka z głowy i misa i rwać tłok tylko przydało by sie wszystko posprawdzać bo może tylko był pech albo sprawa jest gdzie indziej a to tylko skutek
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2021-03-08, 19:39   

Masakra 3 silnik AQH, pierwszy korba bokiem, drugi za dużo oleju bierze wydawał się że będzie baja rolki pompa wody z 99r wszytko było, teraz trzeci stuka może z 3tys km zrobiłem kompresja na zimnym była 13 bar teraz na 8 11, 7 6 5 4 teraz koło 13
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-03-08, 21:13   

a patrz tamten się udał ten co :P
silnik z s8 ma może dawane i to są tego efekty i masz sporego pecha
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 364
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2021-03-15, 12:46   

No i teraz należałoby sobie odpowiedzieć na pytanie, czy ma sens kupowanie silnika w niewiadomym stanie po raz n-ty. Nie lepiej wyłożyć trochę monety i po prostu poskładać silnik samemu? Jeśli blok zdrowy, to po prostu resztę porobić robiąc przy okazji weryfikację stanu elementów takich jak np. pompa oleju. Potem tylko lać dobry olej i jeździć. Jeśli nie masz narzędzi, to weź wszystkie tłoki jakie masz do tego typu silnika, weź bloki które masz, zawieź na szlifiernię. Niech sprawdzą bloki, wybiorą najlepszy (powinni sprawdzić owalizację cylindrów również, choć raczej nie będzie za wielkiej znając te silniki, nie to co żeliwo), pomierzyć tłoki powinni. Wybrać te 8 sztuk najlepszych które mieszczą się w tolerancji i powinni je sparować z cylindrami ( konkretny tłok do konkretnego cylindra). Poskładać z odbudowanymi głowicami i cieszyć się z jazdy. Jeśli tłoki podjechane to wymienić na nowe (tak wiem, kosztują trochę). Panewy też dać nowe, pierscionki itd.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-03-15, 19:15   

ja zawsze jestem za wymianę na inny sprawny zakłada się silników dość sporo i mało jest przypadków negatywnych ale bywają też -naprawa nie ma sensu ekonomicznego przy cenach pomijam już śe jest problem ze wszystkim :]
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 364
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2021-03-16, 10:24   

Wszystko zależy od tego, jak długo planujesz autem jeździć no i jakie masz podejście. Widzisz, w moim aucie z avatara przerobiłem ten temat kilkukrotnie (z resztą jest tu na forum historia tego auta dość mocno opisana). Skończyło się finalnie, na poskładaniu silnika od zera na nowych gratach. Odpalam i nie zastanawiam się czy coś się stanie. Po prostu wsiadam i jadę na drugi koniec europy. W sumie to tym starym gratem mniej się boję jechać w trasę niż A8 ( o którą dbam i wszystko ma wpływ na niezawodność, robię na bieżąco). Inna sprawa, że tam remont główny byłbym w stanie zrobić "w trasie", bylem tylko miał dostęp do szlifierni która splanowałaby blok i głowicę.

Na miejscu Adriana, jeśli zamierza dłużej jeździć samochodem, zrobiłbym remont i się nie zastanawiał. Nie wiem czy ma możliwości czy nie, ale jeśli przerzuca te silniki w warsztacie, to też nie zrobi tego za darmo. Dla mnie osobiście szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.