Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-09-05, 22:47
|
|
|
Wymieniłem uszczelniacze zaworów na lewej głowicy. Już mi to zdecydowanie lepiej poszło ;-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-06, 15:34
|
|
|
A ja naprawiłem wreszcie tempomat.
Zmusiła mnie do tego wczorajsza awaria bo nagle podczas wyprzedzania auto po zdjęciu nogi z gazu niespecjalnie zwalniało i był zonk.
Jakoś się dokulałem do domu i odrazu nocne polaka naprawy by rano miec czym jechac(wolne obroty ok 3 tyś) :mrgreen:
Nie działal tempomat bo spadła gruszka a teraz spadło podciśnienie i ssało taką lewizne że szok |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-09-06, 19:29
|
|
|
a ja wymieniłem sonde lambda i dolałem oliwy do skrzyni |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
bybus
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 84 Skąd: Piaski
|
Wysłany: 2013-09-07, 11:23
|
|
|
A ja po przejechaniu prawie 900 km, 15 kilometrow przed dome zrobiłem sobie zdjęcie.
Takim żółtym aparatem, k....... jego mać !
Będzie pińćset jak nic :wpale: |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-09-07, 12:15
|
|
|
bybus napisał/a: | A ja po przejechaniu prawie 900 km, 15 kilometrow przed dome zrobiłem sobie zdjęcie.
Takim żółtym aparatem, k....... jego mać !
Będzie pińćset jak nic :wpale: |
Jak za taką kasę to bardzo kiepskiej jakości te zdjęcia wychodzą ;-) |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-07, 16:00
|
|
|
Ja naciągnąłem ręczny, w miejsce puszek po kacie wstawiłem rury. Teraz tłumik o wiele ładniej gra :lol: :-D :lol: :-D |
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2013-09-07, 20:25
|
|
|
adrian949, czy duzo roboty z tym jest? mnie mechanik troche przestraszyl ze musi podwiesic silinik i zdjac zawieszenie przod i sanki aby wyjac katy i wspawac rurki |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-07, 21:06
|
|
|
covacsxxx napisał/a: | adrian949, czy duzo roboty z tym jest? mnie mechanik troche przestraszyl ze musi podwiesic silinik i zdjac zawieszenie przod i sanki aby wyjac katy i wspawac rurki |
W D3 nie wiem jak jest. Ale mi się wydaję że chce cię naciągnąć na grubą kasę. :-> |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-07, 21:23
|
|
|
Do katów podwieszać silnik? Ściągać sanki? :-P |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-09-07, 21:35
|
|
|
covacsxxx napisał/a: | czy duzo roboty z tym jest? mnie mechanik troche przestraszyl ze musi podwiesic silinik i zdjac zawieszenie przod i sanki aby wyjac katy i wspawac rurki |
Zmień kolego mechanika bo ten to wali w przysłowiowego h..ja.
To ja się spotkałem z inną praktyką ,żeby wyciągnąć kasę od klienta za jakąś pierdołę którą można ogarnąć w 30min.kazał zostawić auto na dwa dni i po tym czasie kroił bo przecież dwa dni robił |
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2013-09-07, 21:41
|
|
|
cholera... czyli jest latwiejsze dojscie? sam nawet zagladalem i faktycznie malo miejsca tam jest ale zeby takie kombinacje robic to niepomyslalbym.
trzeba w takim razie poszukac kogos bardziej ogarnietego |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2013-09-07, 22:32
|
|
|
pioter, tak czytalem, mozna w kompie wylaczyc sondy i wtedy pozbedziemy sie bledu kata. wiem ze ktos od nas juz wylaczal ale musze przeszukac kto to byl
co do katow to bardziej mnie interesuje, czy w zwiazku z tym ze sa blisko silnika, mozna je w miare sensownie wymontowac bez wiekszych kombinacji (podwieszanie silnika, zdjecie sanek etc) |
|
|
|
|
|