Autor |
Wiadomość |
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-09-14, 19:26
|
|
|
a ja dziś walczyłem co by niunia odpaliła ale totalne fiasko...
-nowe świece żarowe
-komplet wtryskiwaczy po regeneracji
-czyszczenie i zaślepianie EGR`ów
i niestety musze kupić prawą chłodnicę EGR`u bo się okazało że się rozszczelniła grrr
głowice po planowaniu piecyk nareszcie znowu w autku.... mam dość po całym tygodniu... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2013-09-15, 10:47
|
|
|
mdamian napisał/a: | To ja się pochwalę , ostatnio :
Uszczelniony silnik + nowy rozrząd ( kompletny ) + olej + filtry + świece . |
mdamian, czym uszczelniałeś silnik? Wymiana uszczelek czy jakieś preparaty? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-09-15, 11:54
|
|
|
pebo napisał/a: | mdamian napisał/a: | To ja się pochwalę , ostatnio :
Uszczelniony silnik + nowy rozrząd ( kompletny ) + olej + filtry + świece . |
mdamian, czym uszczelniałeś silnik? Wymiana uszczelek czy jakieś preparaty? |
Jakimś zbiegiem okoliczności świecę wyrwało mi z głowicy i rozwaliło cewkę .
Dałem auto do magika od głowic , wkleił mi w głowicę tulejkę i nagwintował , żebym mógł wkręcić świecę .
Okazało się , że przy okazji pękła głowica .
Więc wymieniłem głowicę + uszczelnienie od razu jej ( nowe uszczelniacze + uszczelki ) + skoro do wymiany rozrząd to zwaliłem drugą głowicę i też dałem do sprawdzenia i uszczelnienia .
Skoro to zrobione to czemu od razu nie wymienić oleju świec i filtrów ?? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-18, 18:59
|
|
|
Wymiana przegubu, zlokalizowałem stukanie. Winny był trzpień amortyzatora uderzał o obudowę po podniesieniu odboju na swoje miejsce przestało stukać. A ja głupi wymieniłem najpierw magiel hehe |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-09-18, 19:40
|
|
|
Wymieniłem pompę wspomagania. Niby tamta była dobra i miała świeży płyn a po wymianie czuć ogromną różnicę. A wymieniałem bo ciekła poprzednia i nie umiałem tego pokonać. |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2013-09-18, 20:01
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Wymiana przegubu, zlokalizowałem stukanie. Winny był trzpień amortyzatora uderzał o obudowę po podniesieniu odboju na swoje miejsce przestało stukać. A ja głupi wymieniłem najpierw magiel hehe |
No to ładnie się zrobiłeś :mrgreen:
Wyczyszczony laser w zmieniarce :-P |
_________________ Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-19, 11:37
|
|
|
Marecki napisał/a: | Wyczyszczony laser w zmieniarce :-P |
Robiłem to samo u siebie 1-2 tyg temu. Wyczyszczony laser zmieniarki jak i navi (był mega zakurzony i poznałem powód zacinania się przy wyciąganiu płyty - urwany zatrzask w napędzie ) Po oczyszczeniu navi jeszcze nie wyrzuciła błędu, od strzała się aktywuje, a zmieniarka CD cud miód malina |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2013-09-19, 15:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-19, 15:35
|
|
|
Tak tak, patyczkami do uszu i IPA (izopropanolem). Dokładnie patyczek aż czarny był, ale teraz to sama radość |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-19, 17:34
|
|
|
Dziś usłyszałem od żony " Spaliła ci się żarówka - która ,pytam - no ta dwufazowa co masz z tyłu - co!? - no ta koło światła migania....
Pełen konsternacji i podziwu dla werbalizacji mojej małżowinki wymieniłem dwuwłóknową |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-09-19, 21:37
|
|
|
A mi sie dzisiaj udało odpalić niunie...:D jutro skladam resztę I testy... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-19, 23:34
|
|
|
Nie będę się wypowiadał w tym temacie, bo głównie mnie byście tu czytali ;-) Ale skoro już wtrąciłem swoje to napiszę co dzisiaj ja zrobiłem w swojej... ;-)
Odciąłem tylny, prawy przewód hamulcowy brzeszczotem żeby zdemontować elastyczny by na wzór dorobili w oplocie. Stare, zaśniedziałe wszystko. Idź Pan, teraz bez "hamulcy" z ręczną wajchą w dłoni muszę dojechać do jakiegoś zakładu gdzie mi zaprawią końcówkę alu-przewodu :-/ Jak pomyślę o wymianie całego przewodu to chyba lepiej auto sprzedać bo to leci gdzieś do góry, potem w tył za bak i przepada w tych czeluściach naddyfrowych :roll: Chyba trzeba odczepić podwozie od nadwozia żeby zmienić ta rurkę :shock:
Dobra, koniec tego piwa :-> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-20, 10:23
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Chyba trzeba odczepić podwozie od nadwozia żeby zmienić ta rurkę :shock: |
ALbo poprowadzić nowa inną drogą |
|
|
|
|
|