Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Bardzo duży stan oleju  
Autor Wiadomość
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 22:00   

Szczerze? Sory, ale mam tego auta serdecznie dosyć. To jest skarbonka bez dna...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 22:07   

Potwierdzam.
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-11-10, 09:59   

mus102 napisał/a:
Mam jeszcze problem z przepływomierzem, może też być źle dawkowane paliwo przez to...

Czy wymieniłeś przepływomierz?
Jakieś zmiany w silniku?
Być może powtórne badanie kompresji coś wyjaśni?
_________________

 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-11-11, 08:31   

Przepływkę dopiero zamówiłem u znajomego co pracuje w hurtowi.

Boję się tylko, że ją wymienie i dalej będzie ten sam błąd....
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-11-11, 09:16   

A ja jak ginekolog przy określaniu płci płodu podczas usg na 99% stawiam że błąd powróci.

Nie jestem mechanikiem Ale na logikę biorąc, przeplywka fiksuje co np. skutkuje zwiększeniem dawki paliwa na wtryskiwacze ale wtryskiwacze maja jakieś parametry swoje dawki maksymalne/ wydajność. Jeżeli jest nadwyżka, to powrót paliwa idzie kanałem przelewowym wtryskiwacza (tak czy nie?).

A miedziany pierścień pod wtryskiwacz był wymieniany?

Ten sinik jest tak ujmujący, że powinni go dodawać do pudełek z płatkami śniadaniowymi dla pasjonatów do samodzielnego składania, wtedy człowiek nauczyłby się go na pamięć.
_________________
Kudłaty
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-11, 11:25   

mus102 napisał/a:
Właśnie kto ci pozwoli sprawdzić walki...

Apropos wałków....
trafiło do mnie niedawno takie jedno 3.3...
problemy zaczęły się już dawno... słabo palił, kiepsko jeździł i w ogóle z silnikiem kupa...
od pół roku naprawiany w innych warsztatach...
to zobaczcie w jakim stanie są wałki
(sorki za jakość zdjęcia ale nie zwróciłem uwagi jak ostrość się zgrała)

.

No jak kurrr... ma to normalnie pracować <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-11, 12:08   

A tam napawać krzywki, wyszlifować i dać do utwardzenia. Jeśli ma się dostęp do takich sprzętów to koszta wyjdą tyle co czas fuchy.
_________________
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-11-11, 13:45   

Ciekawe w jakim stanie są u mnie walki.
Niby chodzi normalnie, ale jak się auto odpali z rano to niby chodzi normalnie, ale po ruszenia gdy sił ikony dostanie z 1800 obr to słychać stukać zaworu może dwóch przez jakieś 100-300 m , później się wszystko uspokaja
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-11-11, 15:17   

FOSS napisał/a:
No jak kurrr... ma to normalnie pracować


No dobra. Wszyscy wiemy czego się można spodziewać pod deklami jeżeli coś się zacznie dziać niepokojącego/ dziwne stuki itp.

Otwieramy pacjenta i widzimy wytarte wałki. OK

Tylko dlaczego one się wycierają?

Czy to jest wina słabego materiału?

Kupimy wałki utwardzone/ nowe od świątka/ nieregenerowane/ niby wytwarzane przez nich

i Kur... znowu wytarte :( to problem mysi być gdzieś indziej. Jeżeli jest brak lubryfikacji między krzywkami a dźwigienkami to coś się musi poddać i prędzej czy później wytrzeć.

Czy chodzi o te zaworki regulujące przepływ oleju przez głowice (nie wiem czy dobrze to opisałem- chodzi mi to coś co siedzi po jednej sztuce w każdej głowicy i dwa/dwie pod kolektorem ssącym) czy może o chuj...ową pompę oleju?

A może odma?
_________________
Kudłaty
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-11-13, 17:35   

Też jest tego ciekaw ...
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-11-13, 20:40   

Ja bym jeszcze zaryzykował teorią dotyczącą wkładu filtra oleju. Jeśli za wcześnie się zatyka, to olej wraca zaworem regulacji ciśnienia i wówczas mniej go trafia do głowic.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-11-13, 21:02   

Czyli najlepiej częściej wymieniać olej?.

Ja teraz wymieniłem po 7tys , ale to raczej dlatego, że ropa w nim się pojawiła.
Jutro bądź we wtorek będzie nowa przeplywka założę i zobaczymy.

Puki co od wymiany zrobione 1700km już.
 
 
FranzM 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 37
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-14, 08:26   

wymiana oleju 10-15tys max. Tylko nie castrol czy inne pseudo oleje, oraz żadne longlajfy. Dobry olej, to koszt od 600zł w górę, reszta to dobra na płukankę po złożeniu motoru ;) .

Mnóstwo osób nie zdaje sobie sprawy jak ważny jest seperator odmy, bądź filtr odmy, w zależności od motoru i typu odmy. Tego się nie czyści, to się wymienia na nowe aby w 100% działało. Seperatora czy filtra nie wymienia się jak już występuje objaw, tylko przed. Tak zapobiegawczo, coś jak rutinoscorbin dla Ciebie zanim będziesz chory ;) Jak to działa i dlaczego jest ważne, każdy kto chociaż trochę rozumie działanie silnika zi albo zs odpowie sobie na to pytanie.

PS. pisze to użytkownik trzeciego 2.5tdi bez problemu z wałkami. PS. pierwszy przedliftowy 2.5tdi(a6c5) przy licznikowych 490kkm miał pierwsze wałki bez wytarcia.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-11-14, 23:02   

FranzM napisał/a:
Dobry olej, to koszt od 600zł w górę
Pochwal się proszę jakim to że olejem zalewasz silnik? Za 660 zł mam 20L Liqui Moly 0W40 a Ty za 600 kupujesz 8L, technologia NASA ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FranzM 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 37
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-15, 20:26   

danishow napisał/a:
FranzM napisał/a:
Dobry olej, to koszt od 600zł w górę
Pochwal się proszę jakim to że olejem zalewasz silnik? Za 660 zł mam 20L Liqui Moly 0W40 a Ty za 600 kupujesz 8L, technologia NASA ?


Racja, z rozpędu napisałem. 600zł z groszami kosztuje mnie całkowita wymiana oleju, w kwestii części. Olej, filtr, filtr odmy.

LM dobry olej, tylko ja używam 10w-60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.