Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-26, 14:47
|
|
|
Nie no- raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-29, 05:15
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna |
To raczej paliwo powinno być świeże.
Spróbuj rano, zanim odpalisz auto, dolać mu 3 litry paliwa. Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-29, 17:39
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali. |
To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.
Własnie przed chwilą wyciagałem przepustnice do przeczyszczenia. Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-29, 21:04
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło |
Robiłeś adaptację ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-30, 17:01
|
|
|
Tak-ale to tez nic nie zmieniło |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-30, 17:23
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik. |
Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-30, 18:58
|
|
|
Apophis napisał/a: | kryhawrc napisał/a: | To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik. |
Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik. |
Czytałem też na tym forum że nie w każdym aucie tak jest. Jest i tak u mnie. Pompka podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem. W A6 1.8 i w A6 2.8 króre stoją obok mnie na parkingu jest tak samo. Nawet zamienialismy sie przekaźnikami.
A wracając do tematu- to może wtryskiwacze juź nie ogarniają??? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-30, 21:43
|
|
|
A ja mysle że jest w każdym bo to logiczne. A gdy nie uruchamia sie to może wtedy gdy cisnienie w układzie i nie musi. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-31, 11:56
|
|
|
Oczywiście że myśleć możesz ale tak nie jest. Poczytaj na ten temat. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-31, 14:22
|
|
|
U mnie w kazdym aucie z elektryczna pumpa tak było i jest. Czytałem o tym bo to juz jakiś czas temu se tu przewijało ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-08-31, 17:16
|
|
|
Ja również -ale jak sam zauważyłeś u niektórych pompa podaje po zapłonie u nie których nie-nie wiem od czego to jest uzależnione
[ Dodano: 2016-09-07, 19:15 ]
Zaczełem wszystko jeszcze raz od początku bo szlak jasny mnie trafia
Odłączyłem wczoraj listwy od gazu całkowicie jak i weżyk odpowietrzenia
-nie odpala
-Wpadłem dziś na pomysł żeby na krótko podłączyć pompę paliwa przed kręceniem(słychać w listwie jak paliwo sie przelewa)
-i nadal du..a.
Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi???? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-08, 05:08
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi???? |
Też z tym walczę, ma dni że pali od strzału z rana a czasami tak jak piszesz.
wykręć świece rano przed odpaleniem i zobacz czy nie ma oleju na nich.
Profilaktycznie wyczyść i sprawdź szczelinę na świecach 0,6 - 0,8 dla benzyny |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-08, 05:57
|
|
|
mam to samo
tylko mi się wydawało że to problem w stronę pompy paliwa bo jak dolewałem paliwa do baku to się poprawiało
pośmigałem na bogato czyli 300-400 km na paliwie
i efektów brak prócz upranej kieszeni .
Doleje na pełno w baku może to pomoże |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-08, 06:43
|
|
|
Przy wymianie sruby od kosza paliwowego na taka od Webasto tez sie zdziwilem ze auto nie odpala.Jak wlalem doslownie 2 litry paliwa to odpalil od strzala.
Wiec u was moze byc problem ze sciekajacym paliwem z kosza.
Dla testu zalejcie ponad polowe baku tak by paliwo mimo wszystko bylo w koszu.Druga opcja to gdy nie odpala dolac te 2-3 litry i znow sprawdzic.Jesli pomoze to wiadomo gdzie szukac. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-09-08, 07:17
|
|
|
Ja mam cały zbiornik paliwa. Przed odpalenia podłączyłem pompę paliwa na krótko żeby dopompwala. I nic to nie pomogło.
Dziś jak dam wrzucę filmik i pokaże jak to wygląda. |
|
|
|
|
|