Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-09-16, 15:04
|
|
|
Nie wiem czy czytałeś powyżej, ale zaslepialem też przelew, i niestety nic to nie dało. Wydaje mi się ze jeśli by były resztki paliwa to by załapał i od razu zgasł. A tu trzeba chwilę pokrecic żeby załapał.
Nie wiem już sam nic. Dziś zrobię po raz ostatni test przewodów. Zaslepialem wszystkie 3 (zasilanie, przelew,i zawór EVAP) żeby być pewnym. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-16, 19:28
|
|
|
obacz czy na plaku zapali
Dzisiaj swojego przytargałem do domu na lince wstyd i tyle pożyczyłem auto i po trzech dniach telefon czemu coś piszczy -lpg było tankowane ?
Odpowiedz mnie rozwaliła -to trzeba ?
Efekt był taki że paliwo poszło z baku i rano auto nie odpaliło dolałem 15 litrów i odpaliło jak trzeba .
Normalnie poziom wiedzy co niektórych teoretyków mnie rozwala lewizna miesza zawsze ale auto i tak by zapaliło i co najwyżej by kulało .
Co do korekt wystarczy pokasować błędy i korekty powracają do prawidłowych |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-16, 20:39
|
|
|
kryhawrc masz tam gaz zainstalowany? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-09-16, 20:48
|
|
|
Mam- ale wcześniej pisałem że odłaczyłem całą instalację poza odpięciem komputera. Przez tydzień testów auto gazu nie widziało
[ Dodano: 2017-01-11, 19:20 ]
Witam ponownie w tym samym temacie. W zwiazku z tym ze na razie większych problemów nie mam, może powrócę do tego tematu bo ciągle to samo.
Chciałbym zacząć od początku ponownie a w szczególnosci instalcji lpg BRC. Podpowiedzcie jak ja całkowicie odłączyć/wyeliminować że miec 100% pewności że to nie LPG.
???
Dodam też że w miedzyczasie:
załozyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający paliwem
nowy EVAP
nowy regulator cisnienia paliwa
paliwa ciale full
a problem nadal |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-01-12, 07:36
|
|
|
1. Zakręcić zawór w butli.
2. Dać silnikowi popracować na gazie do momentu samoczynnego przerzucenia na benzynę (wypalanie).
3. Poluzować dowolny wąż po stronie gazowej i upuścić resztę gazu.
4. W wersji hardkorowej można zrobić to samo, co w punkcie 3 po stronie fazy ciekłej.
5. Zaślepić wężyk podciśnienia podłączony do reduktora.
6. Sprawdzić szczelność podciśnienia przy kolektorze ssącym.
Mierzyłeś kompresję? |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:13
|
|
|
Robiłem tak:
Co prawda zaworu w butli nie zakrecałem ale odłączyłem fizycznie dwie listwy wtryskowe od reduktora(gaz wyleciał w momencie ściągnięcia węży)
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
No i oczywiście nic to nie dało -czyli chyba gaz można wykluczyć ???
Ciśnienia nie sprawdzałem-myślisz ze to też może być?
Choć cisnienie chyba się mierzy na rozgrzanym-a wtedy pali od strzała |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:39
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego. |
Naturalnie zaślepiłeś otwór w kolektorze? Jeśli tak, to faktycznie gaz raczej można wykluczyć. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:42
|
|
|
nie, nie zaślepiałem przewodu. Ma to jakieś znaczenie-syczało tylko troche z niego. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-01-13, 07:28
|
|
|
Tak, ma - do silnika szło lewe powietrze. Zrób tak, jak wcześniej, tylko odłącz ten wężyk od reduktora i zaślep go. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-01-15, 12:18
|
|
|
No dobra-test przeprowadzony-z zaślepieniem węża. Gaz można wykluczyć.
Teraz wypadałoby sprawdzić to cisnienie. Czy mogę zdiagnozowac cos VAgiem- nie mam tu na miejscu nic żeby zmierzyć cisnienie.
Aczkolwiek może bardziej cewki,swiece?- Jeśli cewka jest uszkodzona powinny byc jakies błedy-wypadanie zapłonu?
[ Dodano: 2017-01-15, 13:42 ]
Zauwazyłem też w sumie dzis-nie wiem czy to mz coś wspólnego a,ale kiedy na wolnych obrotach gwałtownie dodam gazu to zanim silnik wejdzie na obroty jest takie "kaszlnięcie" w okolicach 1000rpm. Wyżej tego nie ma. Tak samo przy powolnym dodaniu gazu też nie.
Przepustnica czyszczona i po adaptacji- nie wiem czy to nie przepływka????
Moge ja jakos porządnie zmierzyć żeby ocenić jej stan?
[ Dodano: 2017-02-05, 17:46 ]
Witam ponownie w nadal nie rozwiazanym problemie
krisker napisał/a: |
Mierzyłeś kompresję? |
Zmierzyłem cisnienie- waha się miedzy 12-14 bar- tak że w miarę dobrze jak na 420tyś przebiegu
Przy okazji zmieniłem tez swiece(stare były i tak dobre) |
|
|
|
|
|
|
|
|