Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kiepsko pali zimny/ wysoka temperatura  
Autor Wiadomość
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-09-16, 15:04   

Nie wiem czy czytałeś powyżej, ale zaslepialem też przelew, i niestety nic to nie dało. Wydaje mi się ze jeśli by były resztki paliwa to by załapał i od razu zgasł. A tu trzeba chwilę pokrecic żeby załapał.
Nie wiem już sam nic. Dziś zrobię po raz ostatni test przewodów. Zaslepialem wszystkie 3 (zasilanie, przelew,i zawór EVAP) żeby być pewnym.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-16, 19:28   

obacz czy na plaku zapali :]
Dzisiaj swojego przytargałem do domu na lince wstyd i tyle pożyczyłem auto i po trzech dniach telefon czemu coś piszczy -lpg było tankowane ?
Odpowiedz mnie rozwaliła -to trzeba ?
Efekt był taki że paliwo poszło z baku i rano auto nie odpaliło dolałem 15 litrów i odpaliło jak trzeba .
Normalnie poziom wiedzy co niektórych teoretyków mnie rozwala lewizna miesza zawsze ale auto i tak by zapaliło i co najwyżej by kulało .
Co do korekt wystarczy pokasować błędy i korekty powracają do prawidłowych
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-16, 20:39   

kryhawrc masz tam gaz zainstalowany?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-09-16, 20:48   

Mam- ale wcześniej pisałem że odłaczyłem całą instalację poza odpięciem komputera. Przez tydzień testów auto gazu nie widziało

[ Dodano: 2017-01-11, 19:20 ]
Witam ponownie w tym samym temacie. W zwiazku z tym ze na razie większych problemów nie mam, może powrócę do tego tematu bo ciągle to samo.
Chciałbym zacząć od początku ponownie a w szczególnosci instalcji lpg BRC. Podpowiedzcie jak ja całkowicie odłączyć/wyeliminować że miec 100% pewności że to nie LPG.
???
Dodam też że w miedzyczasie:
załozyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający paliwem
nowy EVAP
nowy regulator cisnienia paliwa
paliwa ciale full
a problem nadal <hmm> <hmm>
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-01-12, 07:36   

1. Zakręcić zawór w butli.
2. Dać silnikowi popracować na gazie do momentu samoczynnego przerzucenia na benzynę (wypalanie).
3. Poluzować dowolny wąż po stronie gazowej i upuścić resztę gazu.
4. W wersji hardkorowej można zrobić to samo, co w punkcie 3 po stronie fazy ciekłej.
5. Zaślepić wężyk podciśnienia podłączony do reduktora.
6. Sprawdzić szczelność podciśnienia przy kolektorze ssącym.

Mierzyłeś kompresję?
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-01-12, 20:13   

Robiłem tak:
Co prawda zaworu w butli nie zakrecałem ale odłączyłem fizycznie dwie listwy wtryskowe od reduktora(gaz wyleciał w momencie ściągnięcia węży)
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
No i oczywiście nic to nie dało -czyli chyba gaz można wykluczyć ???
Ciśnienia nie sprawdzałem-myślisz ze to też może być? <boisie> <boisie> <boisie>
Choć cisnienie chyba się mierzy na rozgrzanym-a wtedy pali od strzała <bezradny>
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-01-12, 20:39   

kryhawrc napisał/a:
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.


Naturalnie zaślepiłeś otwór w kolektorze? Jeśli tak, to faktycznie gaz raczej można wykluczyć.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-01-12, 20:42   

nie, nie zaślepiałem przewodu. Ma to jakieś znaczenie-syczało tylko troche z niego.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-01-13, 07:28   

Tak, ma - do silnika szło lewe powietrze. Zrób tak, jak wcześniej, tylko odłącz ten wężyk od reduktora i zaślep go.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2017-01-15, 12:18   

No dobra-test przeprowadzony-z zaślepieniem węża. Gaz można wykluczyć.
Teraz wypadałoby sprawdzić to cisnienie. Czy mogę zdiagnozowac cos VAgiem- nie mam tu na miejscu nic żeby zmierzyć cisnienie.
Aczkolwiek może bardziej cewki,swiece?- Jeśli cewka jest uszkodzona powinny byc jakies błedy-wypadanie zapłonu?

[ Dodano: 2017-01-15, 13:42 ]
Zauwazyłem też w sumie dzis-nie wiem czy to mz coś wspólnego a,ale kiedy na wolnych obrotach gwałtownie dodam gazu to zanim silnik wejdzie na obroty jest takie "kaszlnięcie" w okolicach 1000rpm. Wyżej tego nie ma. Tak samo przy powolnym dodaniu gazu też nie.
Przepustnica czyszczona i po adaptacji- nie wiem czy to nie przepływka???? <bezradny>
Moge ja jakos porządnie zmierzyć żeby ocenić jej stan?

[ Dodano: 2017-02-05, 17:46 ]
Witam ponownie w nadal nie rozwiazanym problemie
krisker napisał/a:

Mierzyłeś kompresję?

Zmierzyłem cisnienie- waha się miedzy 12-14 bar- tak że w miarę dobrze jak na 420tyś przebiegu
Przy okazji zmieniłem tez swiece(stare były i tak dobre)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.