Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Stukanie w kole przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-19, 20:58   

o prosze...NR 42

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-19, 21:05   

Czyli dokładnie to tą część miałeś złamaną:
http://allegro.pl/podpora...4815234393.html
Jutro to obadam, dobrze jest widoczna, czy trzeba coś rozkręcać?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-19, 21:11   

oo no wlasnie ta podpore. mozesz wymacac reka bez zzdejmowania kola, tylko podnies sobie troche auto na lewarku :D jest dobrze widoczna rozkrecac nie trzeba...no chyba ze zlamana bedzie to wtedy masz jedna nakretke u gory pod maska - pod tymi platikowymi oslonami a druga nakretka jest na dole tej podpory...

klucz plaski - oczkowy 18 i grzzechotka z nasadka 18
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-19, 21:15   

OK dzięki. jutro to oblookam, dam znać. pozdro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-19, 21:15   

Ta podpora rozpada sie w rękach.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-19, 21:20   

Skoro jest tak słaba, to może rzeczywiście to być to...oby...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-19, 21:27   

zazwyczaj peka na tych dwoch zeberkach...u mnie to na pewno stukalo, ale czy powodowalo bicie przy hamowaniu... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Myski 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 69
Skąd: Warszawa/mazowieckie
Wysłany: 2014-11-20, 15:27   

Cytat:
"Dodam jeszcze, że przy hamowaniu z mniejszych prędkości występuje takie "pulsacyjne hamowanie", które mam wrażenie ze wzrostem prędkości zmienia się w stukanie..."

Jesli cos wyczuwasz cyklicznie przy hamowaniu to cos ewidentnie Ci bije jesli tarcze sprawdziles to pozostaje piasta. Mialem podobny problem i bylo to łozysko

pozdrawiam,
Michal
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-20, 18:48   

martin_rs4 napisał/a:
okazalo sie ze wlasnie ten wspornik kolumny mcphersona jest zlamany

Dziś sprawdzałem i siedzą jak należy, brak uszkodzeń.

Ale co nieco dziś się wyjaśniło. Otóż wybrałem się do wielkiego znachora od hamulców :) Powiedziałem o wszystkim, co boli mój układ hamulcowy i gość bez oglądania czegokolwiek stwierdził, że jeśli drgania nie przenoszą się na pedał hamulca i kierownicę to tarcze z całą pewnością można wykluczyć. Zaczął od wyważania kół i na warsztat poszło od razu prawe przednie, od którego wg mnie powstawały te bicia. Szczerze to od razu wylazło, że to nie opona tylko jedno wielkie jajo <jezu> (w tamtym sezonie kupowane jako nówki <jezu> ). Do tego wyważenie na wszystkich 4 było totalnie skopane (2 tygodnie temu wymieniane były opony i oczywiście wyważane <jezu> ).
Gość to jajo tymczasowo wrzucił na tył i dokładnie wyważył wszystkie jeszcze raz. Jakież było moje zdziwienie, że po tej operacji przód od razu stał się o wiele stabilniejszy i co najważniejsze bicie jakby ustało. Celowo piszę "jakby" bo testowane było na razie tylko do 120/h, bardzo nie miałem dziś drogi żeby mocniej się rozpędzać, a więc do szczęścia to jeszcze trzeba poczekać. Owszem czuć dalej jakieś drgawki, ale ewidentnie wychodzą teraz z tylnego prawego koła,właśnie tam gdzie tymczasowo poszła ta słaba.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-20, 20:33   

no to fajnie ze juz prawie sie z tym uporales <okioki> i to jest wlasnie to co pisalem, ze tyle moze byc roznychdziwnych przyczyn bicia przy hamowaniu, ze zanim sie dojdzie do tego to nie majac odpowiedniej wiedzy, czlowiek wyda kase, zszarga sobie nerwy aby na koncu sie dowiedziec ze to jakas pierdola byla :) :D

a propos co to za oponki, ze nawet sezonu nie podolaly ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-20, 21:24   

To niestety tylko nankang, made in taiwan :( najprawdopodobniej je przyhamowałem, raz ostro musiałem się ratować, żeby w goście nie walnąć i było mega awaryjne hamowanie. Ale nie sądziłem, że po jednym takim hamowaniu opona będzie do niczego. I czemu tylko jedna...
Ja się jeszcze nie cieszę, bo już nie raz bywały poprawy i okazywało się, że radość była przedwczesna, ale coś w tym musi być, skoro jest dość widoczna poprawa. Chociaż oprócz opony coś jeszcze będzie na rzeczy pewnie,bo nie sądze, aby to stukanie było spowodowane tylko oponą.
Jutro zrobię troche lepszego testa :)
Apropos, jak sądzicie, czy do 2 opon 245/45 podejdą 2 o innym nieznacznie rozmiarze, tj. 255/40 np. Gdyby hulały ze sobą to kolega ma 2 takie w dobrej cenie. Czy do pary 245/45 tylko i wyłącznie takie same?
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-11-20, 22:22   

no też mam te nakangi, tragedia, miały dobre opinie a wyszło jak zawsze. Jeden sezon pojezdziły i wywalam bo sie poząbkowały i strasznie je słychac
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-20, 22:28   

uszek, Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z oferty dalekiego wschodu :)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-20, 22:38   

uszek napisał/a:
no też mam te nakangi, tragedia, miały dobre opinie a wyszło jak zawsze. Jeden sezon pojezdziły i wywalam bo sie poząbkowały i strasznie je słychac

beyer28 napisał/a:
uszek, Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z oferty dalekiego wschodu :)


no i dobrze ze sie spytalem, bo tez mi te opony chodzily po glowie, ale juz chyba wole dolozyc o kupic Kumho albo Nokiany... :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-20, 23:31   

Ja bym do quattro nie dawał opon o różnej szerokości.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.