Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 20:58
|
|
|
o prosze...NR 42
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:11
|
|
|
oo no wlasnie ta podpore. mozesz wymacac reka bez zzdejmowania kola, tylko podnies sobie troche auto na lewarku jest dobrze widoczna rozkrecac nie trzeba...no chyba ze zlamana bedzie to wtedy masz jedna nakretke u gory pod maska - pod tymi platikowymi oslonami a druga nakretka jest na dole tej podpory...
klucz plaski - oczkowy 18 i grzzechotka z nasadka 18 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:15
|
|
|
OK dzięki. jutro to oblookam, dam znać. pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:15
|
|
|
Ta podpora rozpada sie w rękach. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:20
|
|
|
Skoro jest tak słaba, to może rzeczywiście to być to...oby... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:27
|
|
|
zazwyczaj peka na tych dwoch zeberkach...u mnie to na pewno stukalo, ale czy powodowalo bicie przy hamowaniu... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Myski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 69 Skąd: Warszawa/mazowieckie
|
Wysłany: 2014-11-20, 15:27
|
|
|
"Dodam jeszcze, że przy hamowaniu z mniejszych prędkości występuje takie "pulsacyjne hamowanie", które mam wrażenie ze wzrostem prędkości zmienia się w stukanie..."
Jesli cos wyczuwasz cyklicznie przy hamowaniu to cos ewidentnie Ci bije jesli tarcze sprawdziles to pozostaje piasta. Mialem podobny problem i bylo to łozysko
pozdrawiam,
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-20, 18:48
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | okazalo sie ze wlasnie ten wspornik kolumny mcphersona jest zlamany |
Dziś sprawdzałem i siedzą jak należy, brak uszkodzeń.
Ale co nieco dziś się wyjaśniło. Otóż wybrałem się do wielkiego znachora od hamulców Powiedziałem o wszystkim, co boli mój układ hamulcowy i gość bez oglądania czegokolwiek stwierdził, że jeśli drgania nie przenoszą się na pedał hamulca i kierownicę to tarcze z całą pewnością można wykluczyć. Zaczął od wyważania kół i na warsztat poszło od razu prawe przednie, od którego wg mnie powstawały te bicia. Szczerze to od razu wylazło, że to nie opona tylko jedno wielkie jajo <jezu> (w tamtym sezonie kupowane jako nówki <jezu> ). Do tego wyważenie na wszystkich 4 było totalnie skopane (2 tygodnie temu wymieniane były opony i oczywiście wyważane <jezu> ).
Gość to jajo tymczasowo wrzucił na tył i dokładnie wyważył wszystkie jeszcze raz. Jakież było moje zdziwienie, że po tej operacji przód od razu stał się o wiele stabilniejszy i co najważniejsze bicie jakby ustało. Celowo piszę "jakby" bo testowane było na razie tylko do 120/h, bardzo nie miałem dziś drogi żeby mocniej się rozpędzać, a więc do szczęścia to jeszcze trzeba poczekać. Owszem czuć dalej jakieś drgawki, ale ewidentnie wychodzą teraz z tylnego prawego koła,właśnie tam gdzie tymczasowo poszła ta słaba. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-20, 20:33
|
|
|
no to fajnie ze juz prawie sie z tym uporales <okioki> i to jest wlasnie to co pisalem, ze tyle moze byc roznychdziwnych przyczyn bicia przy hamowaniu, ze zanim sie dojdzie do tego to nie majac odpowiedniej wiedzy, czlowiek wyda kase, zszarga sobie nerwy aby na koncu sie dowiedziec ze to jakas pierdola byla
a propos co to za oponki, ze nawet sezonu nie podolaly ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-20, 21:24
|
|
|
To niestety tylko nankang, made in taiwan najprawdopodobniej je przyhamowałem, raz ostro musiałem się ratować, żeby w goście nie walnąć i było mega awaryjne hamowanie. Ale nie sądziłem, że po jednym takim hamowaniu opona będzie do niczego. I czemu tylko jedna...
Ja się jeszcze nie cieszę, bo już nie raz bywały poprawy i okazywało się, że radość była przedwczesna, ale coś w tym musi być, skoro jest dość widoczna poprawa. Chociaż oprócz opony coś jeszcze będzie na rzeczy pewnie,bo nie sądze, aby to stukanie było spowodowane tylko oponą.
Jutro zrobię troche lepszego testa
Apropos, jak sądzicie, czy do 2 opon 245/45 podejdą 2 o innym nieznacznie rozmiarze, tj. 255/40 np. Gdyby hulały ze sobą to kolega ma 2 takie w dobrej cenie. Czy do pary 245/45 tylko i wyłącznie takie same? |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-11-20, 22:22
|
|
|
no też mam te nakangi, tragedia, miały dobre opinie a wyszło jak zawsze. Jeden sezon pojezdziły i wywalam bo sie poząbkowały i strasznie je słychac |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-20, 22:38
|
|
|
uszek napisał/a: | no też mam te nakangi, tragedia, miały dobre opinie a wyszło jak zawsze. Jeden sezon pojezdziły i wywalam bo sie poząbkowały i strasznie je słychac |
beyer28 napisał/a: | uszek, Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z oferty dalekiego wschodu |
no i dobrze ze sie spytalem, bo tez mi te opony chodzily po glowie, ale juz chyba wole dolozyc o kupic Kumho albo Nokiany... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-20, 23:31
|
|
|
Ja bym do quattro nie dawał opon o różnej szerokości. |
_________________
|
|
|
|
|
|