Autor |
Wiadomość |
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 14:00
|
|
|
Kazali mi wymienić olej filtr i uszczelkę po 1000km to normalne po takim remoncie? Wymieniłem oczywiście olej oni nie mieli czasu więc kazali mi pojechać do innego serwisu skrzyń. Dzwoniłem do nich jeszcze przed wymiana że zaczyna mi szarpać skrzynia i wbijał się awaryjny bieg to mówili to ze pozycjometr trzeba sprawdzić, ale okazał się dobry. Bieg się wbija ale samochód nadal jest jakby na luzie. Dzwoniłem wczoraj i mam przyprowadzić samochód w poniedziałek i będą mi robić. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-01, 14:24
|
|
|
berarek napisał/a: | Kazali mi wymienic olej filtr i uszczelke po 1000km to normalne po takim remoncie? |
Tak to normalne i wskazane.
berarek napisał/a: | oni nie mieli czasu więc kazali mi pojechac do innego serwisu skrzyń. |
A to żałosne jest...
Szanujący sie serwis wykonuje naprawę tak żeby nie trza było potem holować klienta skądś tam,a jesli juz się zdarzy coś to we własnym zakresie organizuje niezbędną pomoc klientowi(transport lub wyjątkowo czasami zaprzyjaźniona placówka w pobliżu jesli awaria uniemozliwia dojazd do warsztatu a transport był by bardzo problematyczny)
Polityka serwisowa w okresie gwarancji powinna wykonywana w tym serwisie ktory robił ASB bo nie ma żadnej znanej sieci warsztatów w PL ani EU poza ASO. A jak sie wymienia olej to i się sprawdza co w trawie piszczy by w razie W wychwycić nieprawidłowości. Tak robili i robią u Łobody. DO dziś mimo że dawno nie ma gwarancji wymieniam tam olej i w razie czego mam całą historie od remontu. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-01, 14:24
|
|
|
To masz do Holandii auto zaprowadzić? |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 14:29
|
|
|
tylko nie daj sie naciagnac na dodatowe koszta! Musisz stanowczo, najlepiej od razu z dynki walic
PANIE JESTEM LAIKEM, ZAPLACILEM PONAD 2000€ ZA NAPRAWE I MA CHODZIC BEZ ZARZUTU!!! Koniec.Kropka!
nie wiem jak to po holendersku bedzie ale po niemiecku moze zrozumieja |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-01, 14:40
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nie wiem jak to po holendersku bedzie ale po niemiecku moze zrozumieja |
Po niemiecku to zabrzmi bardziej dosadnie jak po polsku
A tak do rzeczy to musisz sie już pilnować-wszystko co napisałes nie daje dobrej opini o tym warsztacie... |
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 15:21
|
|
|
Dałem im jasno do zrozumienia ze samochód wraca do nich i ma być wszystko tak jak należy. To nie jest na pewno dobry warsztat już się o tym przekonałem. Mowie mu np że mi szarpie skrzynia prawie za każdym razem przy zrzucaniu z 3 na 2 i na odwrót a on mi mówi ze skrzynie tiptronic nigdy nie były idealne. Rozumiem ze może delikatnie szarpnąć raz na jakiś czas ale nie przy każdej zmianie. Mam bmw 730D tez w automacie i nie ma mowy o zadnym szarpaniu. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-01, 16:45
|
|
|
Skroili Cię na kasę i pomimo nieprawidłowej naprawy wmawiają, że tak ma być.. To coś jak u mnie znajomi, mówią że naprawa ASB to okolice 15tys. i wyżej a skrzynia po naprawie nie będzie działać jak nowa tylko będzie szarpać. :shock: <lipa> Zrób u tych partaczy skrzynię, lub na ich koszt oddaj gdzieś indziej.. |
_________________
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 17:50
|
|
|
podejrzewam że wsadzili mi jakąś używkę a w środku nic nie zrobili tylko plomby pozakładali nawet gość który zmieniał mi olej mówi że nie wygląda mu to na skrzynie po remoncie. Po za tym skrzynia po takim remoncie nie padła by po 1000km
[ Dodano: 2014-01-01, 18:07 ]
jaką wymianę oleju powinni mi zrobić po 1000km po remoncie statyczna czy dynamiczna? |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:42
|
|
|
kolego jak mozesz to napisz gdzie sie znajduje ten serwis ASB w Holandii bo tez mieszkam w tym kraju obecnie i nie chcialbym sie naciac na taki serwis w razie W |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:45
|
|
|
Dordrecht |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:50
|
|
|
berarek a nie sprawdzales czasem VAGiem tej skrzyni, jakie bledy itp...bo az ciekaw jestem co komputer powie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:59
|
|
|
Wczesniej jak wskoczyl mi awaryjny byl blad
P0706 czujnik biegu sygnal niezrozumialy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 19:43
|
|
|
berarek napisał/a: | Wczesniej jak wskoczyl mi awaryjny byl blad
P0706 czujnik biegu sygnal niezrozumialy |
ten czujnik biegu znajduje sie w skrzyni, wiec mozna wykluczyc ze np. woda sie doataje i robi zament ale poroponowalbym sprawdzic okablowanie i kostki. Moze tak tkwi problem! A moze jak mowisz ze Ci inna skrzynie wlozyli to sterownik nie współgra z ta skrzynia <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 19:57
|
|
|
Sprawdzali mi kostki i okablowanie to co jest dostepne bez zrywania plomb samochod postal 2 dni i niby awaryjny przestal wskakiwac no ale nic konkretnego nie zauwazyli tam.Nie chce tez jezdzic z samochodem po warsztatach robic kosztów i zeby ktos mi tam grzebal.Zaprowadze auto do nich i maja mi zrobic tak jak nalezy zebym nie mial zadnych zastrzeżeń. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 20:01
|
|
|
tu tak w razie W opis czujnikow jakie sa w tej skrzyni, moze sie przyda:
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|