Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny  
Autor Wiadomość
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-07-20, 09:55   

A czy jazda z tak uszkodzoną pompką może przekładać się na większe spalanie ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-20, 10:04   

nie bo jak ?
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-07-20, 22:09   

Faktycznie pomyliło mi się, miałem na myśli czy może mieć słabsze osiągi ?


Wkrótce biorę się za wymianę pompki, na który króciec mam zwracać szczególną uwagę, bo wyczytałem że jest jakiś problem z odpowiednim ułożeniem kosza ?

Czy jest to element zaznaczony numerem (1) ?

pobrane.jpg
Plik ściągnięto 2068 raz(y) 5,7 KB

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-09-22, 07:15   

Siemka
U mnie coś zaczyna się dziać jak mam na rezerwie to z rana uruchamianie silnika jest troszke wydłużone o jakies 1.5sek. Jak odpali to reakcja na gaz jest słabsza wręcz się potrafi zdławić lecz nie zgaśnie. Przejade jakis kilometr lub postoi odpalony z 5 min to wszystko jest ok. Wszysyko jest ok jak jest wiecej paliwa w zbiorniku ok 20l. Wcześniej nie mialem takiego problemu, niec nie bylo robione przy koszu lub pompie.
Pompa już siada? Tylko dlaczego po jakims czasie jest juz ok.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-09-22, 08:46   

to nie lepiej mieć paliwo i nie smigać na rezerwie :P
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-09-22, 09:40   

pepi napisał/a:
to nie lepiej mieć paliwo i nie smigać na rezerwie :P

Szkoda że to nie mój post bo bym zaznaczył pomógł 😭
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-09-22, 09:59   

To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-09-22, 10:14   

pb41ns napisał/a:
To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu

Super dziękuje za wskazówke. Gdzie kupie taki zestaw naprawczy albo ewentualnie co zrobić . Jakieś wskazówki dotyczace demontarzu kosza bo słyszałem że pozniej jakies klopoty są przy złym montarzu
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-09-22, 10:28   

a napisz do naszego dostawcy części Michała. co do montarzu to owszem , trzeba precyzyjnie to zrobić by dobrze kosz zamontować, tu na forum jest poradnik jak to zrobić poprawnie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-09-22, 12:10   

Ja tam bym zajrzał rano endoskopem przez otwór po czujniku poziomu paliwa i sprawdził, czy rzeczywiście paliwo z kosza schodzi przez noc. Bo ten zestaw tani nie jest i 95% ceny to metalowo-gumowa uszczelka między koszem a podstawą w baku.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-09-23, 05:32   

Jestem właśnie po wymianie pompy paliwa i niestety jest jakaś nieszczelność, przez którą nie pobiera paliwa jak jest poniżej 1/3 baku. Nie chcę póki co iść w bypass'a i wolę spróbować wymienić uszczelki.
Ma ktoś z kolegów wiedzę na temat rozmiarów oringów kosza pompy i tego małego króćca, który wchodzi w drugi kosz? Wolę od razu kupić niż rozgrzebać auto i potem dopiero szukać u dostawców odpowiednich uszczelek.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-09-23, 07:29   

ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
:P
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-09-23, 09:19   

Mam 3/4 baku ale wolałbym mieć możliwość wykorzystania całego (albo prawie całego) baku jak to ktoś fabrycznie wymyślił :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-09-23, 11:19   

pepi napisał/a:
ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
:P

Nie trzeba mieć połowy baku, tylko spora część posiadaczy LPG jeździ na rezerwie PB i to pompę szybciej zabije.
_________________
Black Cars Matters
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-09-23, 11:23   

Wracając do pytania, ma ktoś z kolegów wymiary oringów pompy i kosza?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.