Autor |
Wiadomość |
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-07-20, 09:55
|
|
|
A czy jazda z tak uszkodzoną pompką może przekładać się na większe spalanie ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-20, 10:04
|
|
|
nie bo jak ? |
|
|
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-07-20, 22:09
|
|
|
Faktycznie pomyliło mi się, miałem na myśli czy może mieć słabsze osiągi ?
Wkrótce biorę się za wymianę pompki, na który króciec mam zwracać szczególną uwagę, bo wyczytałem że jest jakiś problem z odpowiednim ułożeniem kosza ?
Czy jest to element zaznaczony numerem (1) ?
pobrane.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2046 raz(y) 5,7 KB |
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-09-22, 07:15
|
|
|
Siemka
U mnie coś zaczyna się dziać jak mam na rezerwie to z rana uruchamianie silnika jest troszke wydłużone o jakies 1.5sek. Jak odpali to reakcja na gaz jest słabsza wręcz się potrafi zdławić lecz nie zgaśnie. Przejade jakis kilometr lub postoi odpalony z 5 min to wszystko jest ok. Wszysyko jest ok jak jest wiecej paliwa w zbiorniku ok 20l. Wcześniej nie mialem takiego problemu, niec nie bylo robione przy koszu lub pompie.
Pompa już siada? Tylko dlaczego po jakims czasie jest juz ok. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-22, 08:46
|
|
|
to nie lepiej mieć paliwo i nie smigać na rezerwie |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-09-22, 09:59
|
|
|
To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-09-22, 10:14
|
|
|
pb41ns napisał/a: | To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu |
Super dziękuje za wskazówke. Gdzie kupie taki zestaw naprawczy albo ewentualnie co zrobić . Jakieś wskazówki dotyczace demontarzu kosza bo słyszałem że pozniej jakies klopoty są przy złym montarzu |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-09-22, 10:28
|
|
|
a napisz do naszego dostawcy części Michała. co do montarzu to owszem , trzeba precyzyjnie to zrobić by dobrze kosz zamontować, tu na forum jest poradnik jak to zrobić poprawnie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-09-22, 12:10
|
|
|
Ja tam bym zajrzał rano endoskopem przez otwór po czujniku poziomu paliwa i sprawdził, czy rzeczywiście paliwo z kosza schodzi przez noc. Bo ten zestaw tani nie jest i 95% ceny to metalowo-gumowa uszczelka między koszem a podstawą w baku. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2019-09-23, 05:32
|
|
|
Jestem właśnie po wymianie pompy paliwa i niestety jest jakaś nieszczelność, przez którą nie pobiera paliwa jak jest poniżej 1/3 baku. Nie chcę póki co iść w bypass'a i wolę spróbować wymienić uszczelki.
Ma ktoś z kolegów wiedzę na temat rozmiarów oringów kosza pompy i tego małego króćca, który wchodzi w drugi kosz? Wolę od razu kupić niż rozgrzebać auto i potem dopiero szukać u dostawców odpowiednich uszczelek. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-23, 07:29
|
|
|
ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
|
|
|
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2019-09-23, 09:19
|
|
|
Mam 3/4 baku ale wolałbym mieć możliwość wykorzystania całego (albo prawie całego) baku jak to ktoś fabrycznie wymyślił |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-23, 11:19
|
|
|
pepi napisał/a: | ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
|
Nie trzeba mieć połowy baku, tylko spora część posiadaczy LPG jeździ na rezerwie PB i to pompę szybciej zabije. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2019-09-23, 11:23
|
|
|
Wracając do pytania, ma ktoś z kolegów wymiary oringów pompy i kosza? |
|
|
|
|
|