Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny  
Autor Wiadomość
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-20, 07:54   [D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny

Witam. Mam problem ze swoim autem, otóż po nocy gdy silnik jest zimny , mam problem z jego odpaleniem. Załączam filmik: ( http://youtu.be/Ble-Sbqrugs ) . Dodam że jak jest rozgrzany to wszystko jest w porządku. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Co może być tego przyczyną ?

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-20, 14:05   

Palisz ją z gazu czy z benzyny ? Może coś w centralce się porobiło bo wygląda jak by z gazu paliła.
Auto niech chodzi na gazie wieczorem, zakręć butlę aż automatycznie silnik przeskoczy na benzynę.
Następnie zgaś go, odepnij klemy i zobacz rano jak odpali na zakręconej butli.

Błędy były odczytywane ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-20, 15:10   

Objaw jakby problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej.

Ale, tak jak Ernesto napisał problem może być z adaptacjami i odłączenie aku może pomóc.
Lub problem z puszczaniem LPG do dolotu, nie można wykluczyć także, że regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).

Jak sprawdzisz LPG, adaptacje (wyzerujesz) oraz wyeliminujesz ewentualnie cieknący regulator ciśnienia paliwa to pozostanie tylko siadająca pompa paliwa.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-20, 21:15   

Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?

allegro_zdjeciaaa64300f-93db-4593-8aff-08688b0e77cb.JPG
Plik ściągnięto 6423 raz(y) 171,76 KB

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-20, 21:25   

karols napisał/a:
Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?


marekp750 napisał/a:
(ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).


Tak dokładnie, I obserwuj czy nie leci paliwo z niego.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-21, 07:50   

Regulator sprawdzony, wygląda na to że jest sprawny , bo nie leciało z niego paliwo.
Zauważyłem że im mniej paliwa w baku tym gożej pali, mniej więcej od połowy baku zaczynają się problemy.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-21, 07:59   

Trzeba było to od razu napisać...

Typowy problem A8.

Źle obsadzona pompa paliwa w koszu. Problemy z koszem.
Padająca pompa paliwa.

Kierujesz się na tył auta do bagażnika... tam jest wszystko co Ciebie interesuje.

Poczytaj sobie np. ten temat:

Nieśmiertelny problem z pompą paliwa w A8.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-21, 08:26   

Też obstawiałem pompę paliwa ale ten objaw nie pasował do ciepłego silnika.
_________________
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-29, 15:47   

W takim razie będe wzmuszony wymienić pompę. Jakiej firmy pompkę polecacie i jaka jest jej orientacyjna cena ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-29, 16:31   

VDO około 490-550zł
_________________
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-29, 16:44   

To pewnie jakiś tańszy zamiennik się nie sprawdzi ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-29, 16:57   

Ciężko mi powiedzieć.. Musisz zwrócić uwagę na zamiennik bo pompa musi mieć 2 króćce, niektórzy takowe zakładają i są zadowoleni. Mając w autku instalację LPG nie można katować pompy na rezerwie bo to ją wykańcza.
_________________
 
 
karols 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 80
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-29, 17:01   

Narazie wymianę sobie odpuszczę poczekam aż pompka padnie całkowicie. Zatankuję do pełna i będę pilnował żeby nie ubyło poniżej połowy baku.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-29, 17:08   

Tutaj Marcin pisze o pompce QAPa: http://www.a8team.pl/d2-9...3203.htm#153154
_________________
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-06-29, 17:33   

Wszystko kolego zależy od montażu , dobrze zamontowany QAP moze wytrzymac nawet rok , cena za pompe VDO to aktualnie 500zl
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.