Autor |
Wiadomość |
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-09-23, 16:01
|
|
|
Panowie ale to, że ciężko odpala na zimnym to nie jest tylko problem z pompą itp. U mnie na przykład puszczał reduktor i zalewało go paliwem. Wyłącz LPG i diagnozuj |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-09-23, 18:24
|
|
|
pepi napisał/a: | ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ... |
A nie lepiej zrobić to porządnie i korzystać i mieć do dyspozycji cały zbiornik paliwa do rezerwy włącznie? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-09-23, 20:43
|
|
|
No polal bym Tobie, no niektórzy to druciarstwo uprawiaja |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-23, 21:30
|
|
|
druta to zrobili ci co to wymyślili
problem z pompą jest i będzie |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-09-24, 07:05
|
|
|
pepi napisał/a: | druta to zrobili ci co to wymyślili
problem z pompą jest i będzie |
Ja mam ponad 6lat pompe zamiennik za 200zł i sam wymieniałem. wszystko działa bez problemu i wybiera do pustego (rezerwy). Auto ma 25lat
Więc drut jedyny co widzę to chyba fachowcy którzy wymieniają te pompy. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-24, 12:46
|
|
|
trafiło się i tyle
ten układ jest błędnie zaprojektowany i jest jak jest |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-09-24, 13:37
|
|
|
pepi napisał/a: | trafiło się i tyle
ten układ jest błędnie zaprojektowany i jest jak jest |
To mam szczęście bo w 4szt A8 mi się poszczęściło. |
_________________
|
|
|
|
|
grabiec
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2 AHC MANUAL :D
Dołączył: 02 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2019-10-17, 17:21
|
|
|
I jak rozwiazane cos moze ???? |
_________________ GrabieC |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-17, 18:07
|
|
|
karol208 napisał/a: | To mam szczęście bo w 4szt A8 mi się poszczęściło | -no tak to zagraj w looto |
|
|
|
|
|