Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-10-15, 11:56
|
|
|
pepi napisał/a: | w tym przypadku u niego blokują się śruby m8 na końcówce drążka kierowniczego te w pionie zacina się o wahacz tylni górny -sprawdzałem w trzech autach i w tych autach nie dochodzi ta śruba do wahacza brak jest 2-3 cm
Czyli prawdopodobnie kolega ma zwrotnice akieś be |
Nie wiem jak to jest możliwe
Ja mam swoje D3 dosyć mocno obniżone co daje inny kąt wahacza względem zwrotnicy i końcówki drążka kierowniczego i nigdy nie spotkałem się z uderzeniem tej śruby o wahacz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-15, 16:46
|
|
|
no ja też
ale tak jest w tym przypadku proponowałem mu aby odczytał numery z zwrotnic bo może tu ktoś namieszał bo inaczej jaki dzwon musiał by być ab y to zaczepiało |
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2019-10-16, 04:43
|
|
|
No i mała ciekawostka, po zbieżności okazało się, że kąty PK są już jak trzeba, kąt wyprzedzenia koła wynosi 1cm a gość co ustawia twierdzi, że tyle to jeszcze nie jakiś mocny dzwon i jest dopuszczalne. Za to też nie spotkał się wcześniej z takim blokowanie kiery. Jak oglądał nadkole auta gdy wolno jeździłem i wykrecalem to powiedział, że nie podoba mu się zbyt niskie położenie tego wahacza skoro dotyka śruby. Na początek podpowiedział, żeby wkręcić gumy usztywniajace w sprężyny no i o dziwo jak to zrobiłem to pach, wykrecajac w prawą stronę objaw zniknął. Zapodam jeszcze po gumie i zobaczę czy całkiem się wykluczy usterke, jeżeli tak to chyba czeka mnie wymiana sprężyn, ale dziwi mnie, że niektórzy dążą do obniżania auta i mają wszystko OK. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-10-16, 06:26
|
|
|
Mateusz1990 napisał/a: | dziwi mnie, że niektórzy dążą do obniżania auta i mają wszystko OK. |
Ludzie glebia auta ponizej standardu i potem dziwia sie, ze albo zre gumy, albo nie prowadzi sie jak ma. Nie policza, wiec nie ustawia. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-16, 09:19
|
|
|
Mateusz1990, wrzuć jakieś zdjęcia tego nadkola. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-16, 09:57
|
|
|
no ja się pytałem czy jest nisko już podobno nie |
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2019-10-16, 20:57
|
|
|
Remont auta i remont w domu heh wszystkiego na raz nie ogarnę, ale jutro jak będę miał czas to postaram się wykręcić gumy i zrobię fotki, zwrotnice są aluminiowe i w porządku według mechanika i gościa co ustawiał zbieżność w aucie, gdyż powiedział, że inaczej byłby problem w jej ustawieniu, poza tym mój kumpel miał walniętą zwrotnicę w S8/D2 i też potwierdził, że mimo iż zwrotnica wygląda na normalną to przy ustawianiu zbieżności koło będzie mocno przekręcone. Jak na razie jeżdżę z tymi gumami od kilku dni no i nadal nie zakleszcza mi kiery przy wykręcaniu w prawo. Ne chce jej stawiać jakoś wysoko na tych sprężynach lecz podnieść jeszcze o te 0,5 cm, bo tyle by wystarczyło aby nic nie wadziło. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-16, 21:01
|
|
|
ja patrzyłem w s8 zglebowanym i tam nic nie haczyło |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-10-17, 09:53
|
|
|
pepi napisał/a: | ja patrzyłem w s8 zglebowanym i tam nic nie haczyło |
No przecież że nie haczy.
Przecież mamy tu na forum kilka D2 na powietrzu i jakoś jeżdżą zglebowane.
Ja w D3 miałem jakieś 60-66mm poniżej fabrycznego zawieszenia sport i jeździłem tak codziennie kilka lat i nic nie haczyło. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-10-17, 13:21
|
|
|
A może by tak jedna mała fota telefonem? W chwili kiedy haczy. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2019-12-16, 14:20
|
|
|
Tak to wygląda z lewej strony. Ogólnie po podpowiedzi, żebym wkrecil gumy w sprężyny to okazało się, że wykrecanie w prawa stronę jest już możliwe, blokuje tylko w lewo. Może to być wina sprężyn? Auto wcale nisko nie stoi, ale wystarczyłoby 0.5cm żeby było po problemie.
IMG_20191216_141451.jpg
|
|
Plik ściągnięto 29 raz(y) 252,86 KB |
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-12-16, 16:35
|
|
|
w tych autach co patrzyłem to nigdy te dwie rzeczy się nie spotykają |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-12-16, 20:12
|
|
|
Jakie numery mają zwrotnice? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-12-16, 20:37
|
|
|
Też mi się wydaje że zwrotnic nasz coś nie od tego |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-12-16, 21:15
|
|
|
Czy ta zwrotnica nie jest przypadkiem pogięta?
Albo ktoś wstawił części z A6 C5? |
_________________
|
|
|
|
|
|