Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Problem z układem kierowniczym.  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-10-15, 11:56   

pepi napisał/a:
w tym przypadku u niego blokują się śruby m8 na końcówce drążka kierowniczego te w pionie zacina się o wahacz tylni górny -sprawdzałem w trzech autach i w tych autach nie dochodzi ta śruba do wahacza brak jest 2-3 cm
Czyli prawdopodobnie kolega ma zwrotnice akieś be

Nie wiem jak to jest możliwe <hmm>
Ja mam swoje D3 dosyć mocno obniżone co daje inny kąt wahacza względem zwrotnicy i końcówki drążka kierowniczego i nigdy nie spotkałem się z uderzeniem tej śruby o wahacz <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-15, 16:46   

no ja też <boisie>
ale tak jest w tym przypadku proponowałem mu aby odczytał numery z zwrotnic bo może tu ktoś namieszał bo inaczej jaki dzwon musiał by być ab y to zaczepiało
 
 
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2019-10-16, 04:43   

No i mała ciekawostka, po zbieżności okazało się, że kąty PK są już jak trzeba, kąt wyprzedzenia koła wynosi 1cm a gość co ustawia twierdzi, że tyle to jeszcze nie jakiś mocny dzwon i jest dopuszczalne. Za to też nie spotkał się wcześniej z takim blokowanie kiery. Jak oglądał nadkole auta gdy wolno jeździłem i wykrecalem to powiedział, że nie podoba mu się zbyt niskie położenie tego wahacza skoro dotyka śruby. Na początek podpowiedział, żeby wkręcić gumy usztywniajace w sprężyny no i o dziwo jak to zrobiłem to pach, wykrecajac w prawą stronę objaw zniknął. Zapodam jeszcze po gumie i zobaczę czy całkiem się wykluczy usterke, jeżeli tak to chyba czeka mnie wymiana sprężyn, ale dziwi mnie, że niektórzy dążą do obniżania auta i mają wszystko OK.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-16, 06:26   

Mateusz1990 napisał/a:
dziwi mnie, że niektórzy dążą do obniżania auta i mają wszystko OK.

Ludzie glebia auta ponizej standardu i potem dziwia sie, ze albo zre gumy, albo nie prowadzi sie jak ma. Nie policza, wiec nie ustawia.
_________________
Black Cars Matters
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-10-16, 09:19   

Mateusz1990, wrzuć jakieś zdjęcia tego nadkola.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-16, 09:57   

no ja się pytałem czy jest nisko już :P podobno nie
 
 
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2019-10-16, 20:57   

Remont auta i remont w domu heh wszystkiego na raz nie ogarnę, ale jutro jak będę miał czas to postaram się wykręcić gumy i zrobię fotki, zwrotnice są aluminiowe i w porządku według mechanika i gościa co ustawiał zbieżność w aucie, gdyż powiedział, że inaczej byłby problem w jej ustawieniu, poza tym mój kumpel miał walniętą zwrotnicę w S8/D2 i też potwierdził, że mimo iż zwrotnica wygląda na normalną to przy ustawianiu zbieżności koło będzie mocno przekręcone. Jak na razie jeżdżę z tymi gumami od kilku dni no i nadal nie zakleszcza mi kiery przy wykręcaniu w prawo. Ne chce jej stawiać jakoś wysoko na tych sprężynach lecz podnieść jeszcze o te 0,5 cm, bo tyle by wystarczyło aby nic nie wadziło.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-16, 21:01   

ja patrzyłem w s8 zglebowanym i tam nic nie haczyło
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-10-17, 09:53   

pepi napisał/a:
ja patrzyłem w s8 zglebowanym i tam nic nie haczyło

No przecież że nie haczy.
Przecież mamy tu na forum kilka D2 na powietrzu i jakoś jeżdżą zglebowane.

Ja w D3 miałem jakieś 60-66mm poniżej fabrycznego zawieszenia sport i jeździłem tak codziennie kilka lat i nic nie haczyło.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-10-17, 13:21   

A może by tak jedna mała fota telefonem? W chwili kiedy haczy.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2019-12-16, 14:20   

Tak to wygląda z lewej strony. Ogólnie po podpowiedzi, żebym wkrecil gumy w sprężyny to okazało się, że wykrecanie w prawa stronę jest już możliwe, blokuje tylko w lewo. Może to być wina sprężyn? Auto wcale nisko nie stoi, ale wystarczyłoby 0.5cm żeby było po problemie.

IMG_20191216_141451.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 252,86 KB

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-12-16, 16:35   

w tych autach co patrzyłem to nigdy te dwie rzeczy się nie spotykają <bezradny>
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-12-16, 20:12   

Jakie numery mają zwrotnice?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-12-16, 20:37   

Też mi się wydaje że zwrotnic nasz coś nie od tego
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-12-16, 21:15   

Czy ta zwrotnica nie jest przypadkiem pogięta?
Albo ktoś wstawił części z A6 C5?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.