Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Problem z układem kierowniczym.  
Autor Wiadomość
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2019-12-17, 19:23   

Witam, zwrotnice nie są pogięte ani spawane. Czy mogą być krzywe? Nie widać gołym okiem, ale... po pierwsze gdy byłem (po raz 4) na ustawianiu zbieżności to pytałem o taką możliwość i facet powiedział, że gdyby zwrotnice były skrzywione to nie ustawił by mi zbieżności, po drugie jak już wcześniej wspominałem kolega miał s8 d2 i w niej krzywą zwrotnice to faktycznie na ustawianiu zbieżności jedno koło miał pod kątem obrócone do środka. Zwrotnice obie z takimi samymi numerami i wyglądają ok, już wam podrzucam zdjęcie. A przy okazji zapodam fotkę jak wygląda przednie koło po wkręceniu dwóch gum w springi.

Wracając do tego co zrobione:
wymienione komplet wahaczy na Febi (poprawiło kąty kół),
wymiana końcówek drążków (same drążki są proste),
regeneracja maglownicy,
amortyzatory w bdb stanie, nie pasują mi już tylko sprężyny.

IMG_20191217_190159.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 189,37 KB

IMG_20191217_175615.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 504,24 KB

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-12-18, 16:37   

niby z a8 <bezradny>
 
 
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2019-12-18, 21:48   

Jeszcze dziś coś mnie tkneło żeby dla świętego spokoju sprawdzić mocowanie amortyzatorów, w piątek się temu przyjrzę.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-12-19, 06:27   

teoretycznie ta śruba nie jest potrzebna co ci zaczepia ustawić drążek kierowniczy złapać śrubą w poziomie i wykręcić tą w pionie
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-12-19, 08:33   

Mateusz, nie masz jakiejś innej poliftowej ósemki w pobliżu? Można by porównać bezpośrednio i sprawdzić ewentualne różnice.
 
 
Mateusz1990 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 14
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2020-01-01, 16:36   

Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-03, 19:47   

ty masz usterkę mechaniczną .... :P
 
 
MusicMan 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 25
Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 6
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2021-05-02, 22:22   

Mateusz1990 napisał/a:
Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka.


Odgrzeję - co dalej wyszło w tym temacie?
_________________
I want something good to die for to make it beautiful to live
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.