|
Autor |
Wiadomość |
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2019-12-17, 19:23
|
|
|
Witam, zwrotnice nie są pogięte ani spawane. Czy mogą być krzywe? Nie widać gołym okiem, ale... po pierwsze gdy byłem (po raz 4) na ustawianiu zbieżności to pytałem o taką możliwość i facet powiedział, że gdyby zwrotnice były skrzywione to nie ustawił by mi zbieżności, po drugie jak już wcześniej wspominałem kolega miał s8 d2 i w niej krzywą zwrotnice to faktycznie na ustawianiu zbieżności jedno koło miał pod kątem obrócone do środka. Zwrotnice obie z takimi samymi numerami i wyglądają ok, już wam podrzucam zdjęcie. A przy okazji zapodam fotkę jak wygląda przednie koło po wkręceniu dwóch gum w springi.
Wracając do tego co zrobione:
wymienione komplet wahaczy na Febi (poprawiło kąty kół),
wymiana końcówek drążków (same drążki są proste),
regeneracja maglownicy,
amortyzatory w bdb stanie, nie pasują mi już tylko sprężyny.
IMG_20191217_190159.jpg
|
|
Plik ściągnięto 37 raz(y) 189,37 KB |
IMG_20191217_175615.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 504,24 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-12-18, 16:37
|
|
|
niby z a8 |
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2019-12-18, 21:48
|
|
|
Jeszcze dziś coś mnie tkneło żeby dla świętego spokoju sprawdzić mocowanie amortyzatorów, w piątek się temu przyjrzę. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-12-19, 06:27
|
|
|
teoretycznie ta śruba nie jest potrzebna co ci zaczepia ustawić drążek kierowniczy złapać śrubą w poziomie i wykręcić tą w pionie |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-12-19, 08:33
|
|
|
Mateusz, nie masz jakiejś innej poliftowej ósemki w pobliżu? Można by porównać bezpośrednio i sprawdzić ewentualne różnice. |
|
|
|
|
Mateusz1990
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 14 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2020-01-01, 16:36
|
|
|
Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-03, 19:47
|
|
|
ty masz usterkę mechaniczną .... |
|
|
|
|
MusicMan
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 25 Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 6 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2021-05-02, 22:22
|
|
|
Mateusz1990 napisał/a: | Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka. |
Odgrzeję - co dalej wyszło w tym temacie? |
_________________ I want something good to die for to make it beautiful to live |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|