Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Gruszka podciśnienia - numer części  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-06, 15:22   

michalwruszak napisał/a:
Koledzy jeżeli ja sobie poradziłem z rozpołowieniem kolektora to każdy da rade :) heh


nie no fajnie, fajnie <okioki> tylko chodzi o to czy sie alumunium zapieklo i ciezko rozpolowic, czy wrecz odwrotnie. Wiem ze w roznych autach roznie bywa, ale jestem ciekaw jak to u tych ktorzy maja juz ta operacje za sobą ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-01-06, 15:25   

Dość łatwo i lekko idzie , te dwie części trzymaja się tylko na śrubkach których troche jest , nie warto tylko szarpać mocno by tej uszczelki wewnętrznej nie rozerwać bo kupić jej nie można
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-06, 15:29   

michalwruszak napisał/a:
nie warto tylko szarpać mocno by tej uszczelki wewnętrznej nie rozerwać bo kupić jej nie można


a no i o to chodzi...bo widzisz, kiedys zanim doszedlem ze ramie od gruszki stoi, to chcialem zrywac ssaka i grzebac w srodku i moj mechanik to samo powiedzial, ale dodal, ze potem nawet lepiej bedzie uszczelnic np. na paste REINZa aby byc pewnym ze nie ma nigdzie nieszczelnosci. Dajac stara uszczleke hmmm <hmm> wiesz jak nie wiesz <niegadam>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-10, 11:03   

No u mnie było ciasno ale się ruszyło. Poszło troche WD40 i oleju ale teraz pracuje. Dla pewności drugie tez przesmarowałem(choć chodziło) i teraz obie gruszki są wypchane.
Teraz tylko czekam na nowa gruszke(wczoraj chyba kolega z forum wysłał) a stara pokliłem na sztukę co by wytrzymała 900km do domu.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-01-11, 09:55   

kurcze , u siebie też zauważyłem rozwaloną gruszke, a mam takie pyt, od czego właściwie jest ta gruszka, w abz są dwie jedna przy przepustnicy a druga z przodu silnika, ta przy przepustnicy to wiem że od tempomatu, a ta z przodu?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-11, 11:18   

pb41ns napisał/a:
a ta z przodu?

Od sterowania klapkami w kolektorze ssącym.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-01-11, 11:26   

i właśnie ta mi padła, a jak jak się ma to na prace silnika
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-11, 12:00   

W zależności od tego w jakiej pozycji stoi gruszka przedkłada się to na odczuwalnie mniejszą moc silnika w dolnym lub górnym zakresie obrotów.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-11, 13:01   

W ABZcie gruszka zasysa się dopiero od 4tyś obr więc wada jej bedzie osłabiała auto przy bucie. VCDS pokazuje w ktorymś kanale czy to pracuje czy nie. U mnie jest ok.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-01-11, 13:21   

no rozumiem, u mnie widać że chce się zassać ale nie daje rady, po oględzinach ewidentnie widać pęknięcie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-11, 13:27   

przy wymianie, bądź naprawie gruszki, warto by od razu wymienic wszystkie wezyki podcisnieniowe, bo jak gdzies na nich bedzie nieszczelnosc to tez nie bedzie dzialc prawidlowo. Koszt i naklad pracy nie wielki, a poprawic moze wiele ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-11, 14:36   

A czy mozna w tym silniku(4.2 aqf) zrobić logi(lub coś) żeby sprawdzić kondycje silnika?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-11, 14:38   

Oczywiście że tak. interfejs i bloki pomiarowe troche powiedzą,na koniec manualny pomiar spręzania i masz już pogląd.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-11, 14:45   

No u mnie w aucie musi wszystko być sprawne,nawet najmniejsze szczegóły(choć wydaje mi sie ze jest ok), no ale pwenosci nie mam. Tak że chętnie zrobie logi żeby wiedzieć co jeszcze musze naprawić, szukam właśnie na forum jak wykonać logi w 4.2 ale nie moge nic tu znaleśc.
 
 
brak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-11, 15:44   

Wchodzisz w bloki pomiarowe i po kolei robisz sobie logi. Niektóre jak przepływomierz trza pod obciązeniem robić.
A swoja droga ja kupiłem kompa i popadłem w paranoje :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.