Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Gruszka podciśnienia - numer części  
Autor Wiadomość
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-11, 15:49   

Miałem przez 7 lat A6 2,5 tdi tak ze sprzet mam i logi robiłem jak cos mi nie pasowało(miał chodzić jak nowy)
Teraz i A8 musze doprowadzić do perfekcyjnego stanu.

Ok -bloki pomierzyć mogę tylko z kąd wziąśc prawidłowe wskazania dla porównania
 
 
brak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-11, 15:53   

Zalezy co cie interesuje to znajdziesz na forum. Na pewno sprawdź sobie ustawienie rozrzadu,korekty,praca sond,przepływomierz. Porób testy elementów wykonawczych osprzętu w aucie.

Wiekszość przydatnych informacji znajdziesz na forum ale poczytac troche musisz. Ja sobie porobiłem fotki niektórych postów i w razie W mam do sprawdzenia na szybko :)
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-11, 15:58   

ok-dzieki bede szukał- jak nie znajde-będe pytał <okioki>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-11, 19:48   

Apophis napisał/a:
...
A swoja droga ja kupiłem kompa i popadłem w paranoje :D


a co tam, co tam? tyle baboli, czy co chwile podpinasz jak cos tam "stuknie/puknie" :p
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-11, 19:52   

martin_rs4 napisał/a:
a co tam, co tam? tyle baboli, czy co chwile podpinasz jak cos tam "stuknie/puknie"


WIesz jak nie miałem kompa auto nie miało błedow bo raz na ruski rok podpinałem czyims i nic :) A jak se znabyłem to co piernie zacząłem podpinać i to i owo sie znalazło. Wiem-zbieg okoliczności ale powracający bład grzałki nawet w nowej sondzie mnie już wqrza i generuje inne sporadyczne i temu nie chce mi się już podpinac vaga :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-11, 20:44   

Apophis napisał/a:
i temu nie chce mi się już podpinac vaga


Nie no ja walczyłem trochę z kondycją mojej A8 i w końcu nie mam już praktycznie żadnego błędu...tak mi się wydaje przynajmniej... <hmm> :p na pewno nie mam nic w silniku i ASB :D

kryhawrc napisał/a:
ok-dzieki bede szukał- jak nie znajde-będe pytał


Tu masz na początek trochę informacji:

http://www.a8team.pl/d2-f...bloki+pomiarowe
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-17, 20:13   

Dzis dopiero wymieniłem gruszke. I w zwiazku tym mam jeszcze pytanie. Obie gruszki poodpaleniu delikatnie zasysają(ale nie ruszają tych ramion w kolektorze)po przegazowaniu równierz. Oba ramina chodza ale wydaje i sie że gruszka nie ma siły ich ruszyć. Sama spreżyna ,która je cofa jest mocna i nie wydaje mi sie żeby podcisnienie je otworzyło-ale może się myle????????????????
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-17, 20:41   

kryhawrc, widocznie masz gdzieś nieszczelność. U mnie też dźwignie chodzą bardzo ciężko, trzeba dużej siły by je ruszyć ręką ale po odpaleniu obie gruszki zasysają się do końca.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-17, 20:46   

kryhawrc, sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, szczególnie te przy samych gruszkach. Vacuometrem możesz sprawdzić też podciśnienie jak masz.
_________________
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-17, 21:19   

Ok. Panowie. Dziękuję za podpowiedź. Oczywiście będę szukał. No i tradycyjnie napisze co z tego wyszlo
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-18, 23:41   

A jaka jest średnica tych przewodów podcisnienia? Bo myślę że wymienię od razu.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-19, 07:12   

4mm ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-19, 17:02   

Średnica tych mniejszych to 3,5x1,9mm a do samych gruszek jest zestaw naprawczy więc jest dobrze :)
Bierz te lepsze wężyki bo od temperatury twardnieją i pękają na łączeniach i zagięciach. Mam założony 1m z aso, i przeżył on 3 wymiany różnych wężyków no name.. Teraz muszę znowu wymienić i biorę z aso za chore $$..
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-19, 18:25   

Ja polecam silikonowe 3mm, są odporne na temperatury i warunki atmosferyczne. Od kilku lat używam 4mm przy instalacjach gazowych i jak dotąd zero stresu.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-01-19, 18:41   

no ja juz zamówiłem 4 mm- nie za grube?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.