Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-19, 19:07
|
|
|
4mm jak najbardziej w porządku, silikonowe o których wspominałem są bardzo elastyczne i można stosować 3mm |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-19, 19:31
|
|
|
6 lat temu jak robiłem pierwszy rozrząd to miałem takiego od diesla do przelewów przy wtryskach i teraz po latach wymieniłem reszte. Na taki sam węzyk,kosztuje grosze pasuje jak ulał i wytrzymuje swoje |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-27, 21:09
|
|
|
Kupiłem sylikonowe wężyki o śr. wewnętrznej 2mm i to trochę za mało. 3mm, które proponuje Daniel będą lepiej pasować, niebawem znowu wymienię |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-28, 07:15
|
|
|
silikonowe mogą się okazać be
w wysokich temperaturach |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 16:40
|
|
|
Gumowe też się wykańczają, szczególnie z tyłu głowić do zaworów EGR.. |
_________________
|
|
|
|
|
ManiekM36
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: AUDI A6C5
Wiek: 47 Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-01-28, 20:46
|
|
|
Witam wracając do tematu gruszek . W moim przypadku jedna z nich na wyłączonym silniku jest wklęsła i nie idzie ruszyć dźwigienką druga ta niżej po prawej stronie jest wypukła i dźwigienka pracuje. obudowa metalowa jest cała. czy to mogą być zapieczone klapki w kolektorze czy wina gruszki. Objawy są takie ,że na postoju jak ma 1800 -2000 obrotów do delikatnie drży samochód a podczas przyśpieszania z niskich obrotów na 4 i 5 biegu coś buczy.
|
Ostatnio zmieniony przez ManiekM36 2015-01-28, 20:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ManiekM36
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: AUDI A6C5
Wiek: 47 Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-01-28, 20:55
|
|
|
Jutro ściągnę ramię z tą kulką i zobaczę czy obraca się to cięgno co wchodzi do kolektora. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 21:09
|
|
|
ManiekM36 napisał/a: | W moim przypadku jedna z nich na wyłączonym silniku jest wklęsła i nie idzie ruszyć dźwigienką |
W tej sytuacji nie ma podciśnienia to powinna gruszka puścić. Masz zapieczone klapki jak wyżej napisano. |
_________________
|
|
|
|
|
ManiekM36
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: AUDI A6C5
Wiek: 47 Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-01-28, 21:15
|
|
|
Czyli kolektor w górę. Czy jest inny sposób żeby te klapki rozruszać. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-28, 21:28
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Gumowe też się wykańczają, szczególnie z tyłu głowić do zaworów EGR | -chodziło o to że potrafią się zassać |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 21:37
|
|
|
pepi napisał/a: |
-chodziło o to że potrafią się zassać |
Aaaaa Zobaczymy w praniu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-01-28, 22:19
|
|
|
ManiekM36 napisał/a: | Czy jest inny sposób żeby te klapki rozruszać. |
cofnij sie dwie strony i poczytaj |
|
|
|
|
ManiekM36
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: AUDI A6C5
Wiek: 47 Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-01-29, 20:00
|
|
|
Przeczytałem, wypsikałem wd 40 na początku ciężko ale z czasem rozruszyłem i teraz obydwie pracują obyło się bez ściągania kolektora.Dziękuję bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-01-30, 10:21
|
|
|
Za jakiś czas popraw czynność dla pewności że wszelkie brudy które przykleiły się zostały rozpuszczone. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|