Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-01, 10:46
|
|
|
stillbadboy napisał/a: |
a dla pewności zajrzę dziś pod maskę jaki. |
Kolega pepi zapewne pomylił moduł filtrujący Prinsa z reduktorem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-01, 11:24
|
|
|
karol208 napisał/a: | Kolega pepi zapewne pomylił moduł filtrujący Prinsa z reduktorem. |
Jak większość "fachowców", monterów instalacji LPG. Im często się coś myli <lipa> |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-12-01, 14:07
|
|
|
Szcz napisał/a: | Wlasnie zamontowalem STAGa + wtryski HANA + reduktor TWIN KME (do 400km) + butla 75 l w zapas, zaplacilem 4000 pln (po znizkach kolegi). Co Wy na to ? Jestem Ciekaw jak ten redu TWIN bedzie sie sprawowal. Butla rozblokowana, ze wchodzi 72 litry (negatywnym aspektem rozblokowania jest tylko brak aktywnego plywaka i wskazania ilosci gazu w kontrolkach, jedynie rezerwa) ale mi to wisi bo wiem ile km moge zrobic i zawsze doje go do zera.
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?
Dodam, ze montowalem instalacje w Bydgoszczy u chlopakow z INSTAL GAZu na ul. Glinki - szczerze polecam podejscie do klienta, wszystko konsultowalismy, pelen wachlarz wyboru i dostosowanie do potrzeb klienta. |
Montowałeś w tym zakładzie, w którym mi spartolili robotę. Tu masz zdjęcia z mojej instalacji:
http://www.fotosik.pl/pok...3712474648.html
http://www.fotosik.pl/pok...7724ca85b5.html
http://www.fotosik.pl/pok...78c5d4ba9a.html
http://www.fotosik.pl/pok...198f37db34.html
http://www.fotosik.pl/pok...15ccac1f6a.html
jak możesz to wstaw z twojej - zobaczymy czy u Ciebie tak samo |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-12-01, 17:52
|
|
|
panowie, a odpowie mi wkońcu ktoś czy ten reduktor kme twin tur daje rade? <niewiem> |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-02, 07:48
|
|
|
daje
co do tych dwóch reduktorów jest jeden zmyliło mnie bo coś sobie z oczami zrobiłem '
i za bardzo nie widzę
co piszę nawet
dlatego praktycznie nie udzielam się na forum
macie spokój i odpoczynek od mojej osoby na jakiś czas
więc jest tu tylu specjalistów że3 moje wypowiedzi są nie potrzebne
pozdrawiam |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-12-02, 13:04
|
|
|
Dziekuje |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-02, 14:10
|
|
|
pb41ns napisał/a: | panowie, a odpowie mi wkońcu ktoś czy ten reduktor kme twin tur daje rade? <niewiem> |
pepi napisał/a: | daje
|
Czyżby kolega pepi sprawdził organoleptycznie czy sprawdza się ten TWIN?
Z opowiadań kolegów na forum LPG
cyt: ,,Z racji powrotu z urlopu zrobiłem mały sprawdzian Twin'owi - 58km stała prędkość 220-230km/h, 4,4 V8 ~290KM/440Nm no i nie udało się go zamrozić"
Sam się przymierzam do niego ale ponad 400zł trzeba wysupłać |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-02, 15:31
|
|
|
karol208 napisał/a: | Sam się przymierzam do niego ale ponad 400zł trzeba wysupłać |
Jeśli taki dobry to taniocha |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-02, 15:45
|
|
|
No to nie jest tak drogo. Jak policzysz koszt dwóch innych to wyjdzie podobnie. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-02, 17:21
|
|
|
Moje zabawki są droższe |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-02, 21:14
|
|
|
karol208 napisał/a: | Sam się przymierzam do niego ale ponad 400zł trzeba wysupłać |
Rany to jak za darmo jak za swojego geniusza po rabatach 800zł dałem a normalnie to ponad 1000zł... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-12-03, 21:52
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | karol208 napisał/a: | Sam się przymierzam do niego ale ponad 400zł trzeba wysupłać |
Rany to jak za darmo jak za swojego geniusza po rabatach 800zł dałem a normalnie to ponad 1000zł... |
to co tam u ciebie tam siedzi??????????????????????
ja na dniach zamawiam twin bo już nie daje rady z tym GOLDEM ;( ;( ;( |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-03, 22:00
|
|
|
pb41ns napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | karol208 napisał/a: | Sam się przymierzam do niego ale ponad 400zł trzeba wysupłać |
Rany to jak za darmo jak za swojego geniusza po rabatach 800zł dałem a normalnie to ponad 1000zł... |
to co tam u ciebie tam siedzi??????????????????????
ja na dniach zamawiam twin bo już nie daje rady z tym GOLDEM ;( ;( ;( |
Ja mam brc i parownik Genius Max jak w linku
http://www.phjacus.pl/s-p474.html
Kurna a jak cena przez ten rok spadła w każdym razie mi daje rade, chyba ze się podtlenek gazu kończy to przy bucie się przełącza na PB.
Czytalem gdzieś ze jest możliwa kombinacja tego geniusza z innymi gratami niż BRC |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-12-03, 22:04
|
|
|
wygórowana cena, a ja się czaje na tego TWIN <niewiem> , no nie ma co tylko brać |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-04, 21:03
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | w każdym razie mi daje rade, | tak do 4 tys to tak |
|
|
|
|
|