Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-04, 21:13   

pepi napisał/a:
tak do 4 tys to tak :)


ale pepi, pierdy tu ludziom zapodajesz :P ....mi bez problemu ciagnie do konca na kick down na tym BRC Sequent 56 i tylko jak mam juz kilka litrow w baku to wlasnie tak przy 4tys odcina i przelacza na PB...

wiec daj juz spokoj :D dobrze ustawiona instalka musi dzialac prawidlowo....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-05, 07:18   

odłącz pompę paliwa i jedz i popatrz w odpowiednich blokach :)
zwłaszcza na lpg które nie spełnia norm
bo po co co spełniać normy jak można normy pod kiepski gaz zrobić :)
gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo :P
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-05, 08:44   

pepi napisał/a:
gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo :P

Święte słowa. To że jedzie na ubogiej wcale nie poczujesz, musiał byś z kompem jechać.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-05, 10:49   

Od tego jest benzynka w baku by szklanka weszła razem z gazem jak jest za ubogo i nie trzeba montować niepotrzebnych gratów.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-05, 11:27   

Apophis napisał/a:
nie trzeba montować niepotrzebnych gratów.
-to po co montować gówno pod maskę ?
przepraszam ale lpg ma być takie samo jak paliwo
nie dość że człowiek przepłacił jakieś 30 % to jeszcze trzeba się podpierać paliwem
no tak lpg tylko do wolnej emeryckiej jazdy ;)

Teraz przerabiam ten cud techniki w polo 1.6 jak zobaczyłem jak tam ktoś to zamontował to ubaw był wielki
nie dość że listwa jest odwrotnie dana to jeszcze 50 cm do kolektor -były problemy ze zmianą paliw jak widać brc nie potrafi aż tak zagiąć czas i przestrzeń
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-05, 11:53   

A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.

2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-05, 14:31   

Apophis napisał/a:

2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.


Po co 2 reduktory dla 1% czasu jazdy z pełnym butem niech się podpiera benzynką. Najlepiej to wrzucić reduktor alaska i też by jakoś gaz podawał a reszta była by uzupełniana przez Pb.
Szkoda miejsca pod maską i tak ciasnej W12

BRC podpija sobie Pb nie informując użytkownika. Zresztą reszta sterowników też ma taką opcję z której cieszą michę monterzy.

Tu nie żałowali miejsca pod maską
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-05, 15:13   

A niech sie podpiera tą benzynką,jak mam teraz wsio sprawne i w moment łapie temperature to bak benzyny przy tym podpieraniu wystarczy mi chyba na co najmniej rok :D

A że jak wiemy dziś paliwa sa "biodegradowalne" to trzeba je zużywac niestety.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-06, 20:27   

Pepi napisał/a:
-to po co montować gówno pod maskę ?


Apophis napisał/a:
A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.

2 reduktory zapodał bym dopiero w W12.


Alleluja <okioki> <brawo2>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-06, 21:33   

Apophis napisał/a:
wystarczy mi chyba na co najmniej rok :D
-chyba jakiś żart
ja mam 20 ustawione i mi przechodzi po 3-5 i dolewam około 200-300 x12 = 3600 daje nam to około 720 l paliwa
przy obecnej cenie paliwa około 5 zł
roczny mój przebieg około 15-20 tys
Rozumiem że auto pali średnio mało paliwa ale jak jest niedogrzane to około 2/3 krotnie więcej /
Ale wy buble zachwalacie po jakiego grzyba przepłacać za coś co się paliwem podpiera na dodatek bez wiedzy kierowcy :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-06, 21:40   

pepi, Ja nie wiem ale odkąd wymieniłem termostat silnik tak szybko przełącza że zuzycie samej benzyny mam bardzo znikome.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-06, 22:53   

Hm.
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Nie widzę sensu płacić za taką instalację, która zachowuje się jak zestaw za 2500zł w A8/S8 i nadaje się tylko do spokojnej jazdy. Następnie przełącza się na benzynę i wraca jak się gazu ujmie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-07, 08:53   

Gabriel napisał/a:
dla mnie BRC to "bubel" jak wiele
- a właśnie że nie :)

Tak jak broniłem staga a go nie lubię ;) to muszę napisać prawdę bo brc jest toporne ale mimo montażu skopanego po całości
jak widać po fotkach tu i tam
To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC

przerobiłem brc w tym polo jak pisałem i z wężyków 50-60 cm wyszło 5 cm
i jest znacznie lepiej ale listwy brc są mało adekwatne do upychania ich taka budowa
dlatego ja wolę jednak nasz krajowy produkt
Ktoś tu pisze że brc takie wytrzymałe i te 100 tys bez dotykania składaki też mogą tak tylko na dobrych podzespołach .
Ale mimo tego Brc dla mnie jest przereklamowana :) droga w zakupie i w serwisie nie daj borze jak się zepsuje ;)
Temperatura zmiany paliw jest też wysoka i nie możemy zejść niżej i ten bałagan pod maską to nie dla m,nie
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-07, 09:28   

pepi napisał/a:
To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC

Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :p
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-07, 10:21   

ja mam odwrotnie
nie każde brc się popiera paliwem chyba :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.