Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-04, 21:13
|
|
|
pepi napisał/a: | tak do 4 tys to tak |
ale pepi, pierdy tu ludziom zapodajesz ....mi bez problemu ciagnie do konca na kick down na tym BRC Sequent 56 i tylko jak mam juz kilka litrow w baku to wlasnie tak przy 4tys odcina i przelacza na PB...
wiec daj juz spokoj dobrze ustawiona instalka musi dzialac prawidlowo.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-05, 07:18
|
|
|
odłącz pompę paliwa i jedz i popatrz w odpowiednich blokach
zwłaszcza na lpg które nie spełnia norm
bo po co co spełniać normy jak można normy pod kiepski gaz zrobić
gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-05, 08:44
|
|
|
pepi napisał/a: | gwarantuje ci że od 4,5 -5 tys idzie już na ubogo |
Święte słowa. To że jedzie na ubogiej wcale nie poczujesz, musiał byś z kompem jechać. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 10:49
|
|
|
Od tego jest benzynka w baku by szklanka weszła razem z gazem jak jest za ubogo i nie trzeba montować niepotrzebnych gratów. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-05, 11:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | nie trzeba montować niepotrzebnych gratów. | -to po co montować gówno pod maskę ?
przepraszam ale lpg ma być takie samo jak paliwo
nie dość że człowiek przepłacił jakieś 30 % to jeszcze trzeba się podpierać paliwem
no tak lpg tylko do wolnej emeryckiej jazdy
Teraz przerabiam ten cud techniki w polo 1.6 jak zobaczyłem jak tam ktoś to zamontował to ubaw był wielki
nie dość że listwa jest odwrotnie dana to jeszcze 50 cm do kolektor -były problemy ze zmianą paliw jak widać brc nie potrafi aż tak zagiąć czas i przestrzeń |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 11:53
|
|
|
A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.
2 reduktory zapodał bym dopiero w W12. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-12-05, 14:31
|
|
|
Apophis napisał/a: |
2 reduktory zapodał bym dopiero w W12. |
Po co 2 reduktory dla 1% czasu jazdy z pełnym butem niech się podpiera benzynką. Najlepiej to wrzucić reduktor alaska i też by jakoś gaz podawał a reszta była by uzupełniana przez Pb.
Szkoda miejsca pod maską i tak ciasnej W12
BRC podpija sobie Pb nie informując użytkownika. Zresztą reszta sterowników też ma taką opcję z której cieszą michę monterzy.
Tu nie żałowali miejsca pod maską
|
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 15:13
|
|
|
A niech sie podpiera tą benzynką,jak mam teraz wsio sprawne i w moment łapie temperature to bak benzyny przy tym podpieraniu wystarczy mi chyba na co najmniej rok
A że jak wiemy dziś paliwa sa "biodegradowalne" to trzeba je zużywac niestety. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-06, 20:27
|
|
|
Pepi napisał/a: | -to po co montować gówno pod maskę ? |
Apophis napisał/a: | A po to że 99% czasu jeźdzę spokojnie i nie potrzeba mi dwóch reduktorów(wykorzystywanych w 1% czasu jazdy) i co za tym idzie zbędnych gratów pod maską. Zaznaczam że Genius Max ma spora wydolność i jesli słabnie powyżej 4tyś obr.lub tez predkości powyżej 250km/h to jak zaznaczam u mnie taka jazda jest najwyżej w 1%całości. Przy wyprzedzaniu niech się wspomoże a jak cisne na maxa autobahną to se pstrykne na PB i bedzie luz. I mam nadal dobrą instalke co świetnie da rade na pozostałe 99% exploatacji.
2 reduktory zapodał bym dopiero w W12. |
Alleluja <okioki> <brawo2> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-06, 21:33
|
|
|
Apophis napisał/a: | wystarczy mi chyba na co najmniej rok
| -chyba jakiś żart
ja mam 20 ustawione i mi przechodzi po 3-5 i dolewam około 200-300 x12 = 3600 daje nam to około 720 l paliwa
przy obecnej cenie paliwa około 5 zł
roczny mój przebieg około 15-20 tys
Rozumiem że auto pali średnio mało paliwa ale jak jest niedogrzane to około 2/3 krotnie więcej /
Ale wy buble zachwalacie po jakiego grzyba przepłacać za coś co się paliwem podpiera na dodatek bez wiedzy kierowcy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-06, 21:40
|
|
|
pepi, Ja nie wiem ale odkąd wymieniłem termostat silnik tak szybko przełącza że zuzycie samej benzyny mam bardzo znikome. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-06, 22:53
|
|
|
Hm.
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Nie widzę sensu płacić za taką instalację, która zachowuje się jak zestaw za 2500zł w A8/S8 i nadaje się tylko do spokojnej jazdy. Następnie przełącza się na benzynę i wraca jak się gazu ujmie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-07, 08:53
|
|
|
Gabriel napisał/a: | dla mnie BRC to "bubel" jak wiele | - a właśnie że nie
Tak jak broniłem staga a go nie lubię to muszę napisać prawdę bo brc jest toporne ale mimo montażu skopanego po całości
jak widać po fotkach tu i tam
To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC
przerobiłem brc w tym polo jak pisałem i z wężyków 50-60 cm wyszło 5 cm
i jest znacznie lepiej ale listwy brc są mało adekwatne do upychania ich taka budowa
dlatego ja wolę jednak nasz krajowy produkt
Ktoś tu pisze że brc takie wytrzymałe i te 100 tys bez dotykania składaki też mogą tak tylko na dobrych podzespołach .
Ale mimo tego Brc dla mnie jest przereklamowana droga w zakupie i w serwisie nie daj borze jak się zepsuje
Temperatura zmiany paliw jest też wysoka i nie możemy zejść niżej i ten bałagan pod maską to nie dla m,nie |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-07, 09:28
|
|
|
pepi napisał/a: | To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC
|
Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :p
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-07, 10:21
|
|
|
ja mam odwrotnie
nie każde brc się popiera paliwem chyba |
|
|
|
|
|