Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-12-07, 12:07   

Gabriel napisał/a:
pepi napisał/a:
To żaden stag /agis nie wypluje tyle mocy co BRC

Jak to nie wypluje? Przecież można ustawić aby powyżej 5000obr dolewał paliwa i będzie jak BRC z tego co wyczytałem z Twoich postów. A wówczas wypluje dużo mocy :p
W piątek jechałem na PB do Zabrza i z powrotem i czułem się jak by z 10 lat mojej S8 ubyło. różnice było czuć niesamowicie na korzyść benzyny. Normalnie banan z gęby nie schodził ;)


no to musisz przyjzec sie instalce lpg bo cos ewidentnie jest nie tak, nie powinno na sekwencji byc odczuwalnej roznicy. A z tego co wiem sekwencje mozna tak skalibrowac ze bedzie szla lepiej niz na benie ( oczywiscie to nie zdrowe i zarznie szybko silnik , ale sam fakt ze tak sie da powinien Ci dac do myslenia ze masz cos zdrowo skaszanione z lpg )

poza tym, nasuwa mi sie jedna refleksja to nie forum lpg, jeden sobie juz wyrobil opinie o brc NA PODSTAWIE KILKU POSTOW, drugi na temat staga itd. Troche to chore ;) '

Moim skromnym zdaniem przypisywanie winy brc czy stag czy czego tam jeszcze jest bez sensu, sens by byl gdyby w dwoch takich samych autach zalozyl jeden mechanik w jednym holendra a w drugim polaka, jeden ten sam je wystroil i bysmy widzieli po jakims czasie efekty i roznice.

tdi przeciez tez jest zaiebiste wedlug 99% spoleczenstwa polskiego a jezdzimy v8 w benie, znaczy sie nasze sa gorsze bo wiekszosc tdi uwaza za sluszne ?:)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-07, 16:55   

ja w tym samym aucie miałem
BRC
LPG TECH
Agis
I mam porównanie :)
Dlaczego więcej mocy ma rozwalić motor nie rozumiem ? jak to może 2/10 % :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-07, 18:13   

stillbadboy napisał/a:
no to musisz przyjzec sie instalce lpg bo cos ewidentnie jest nie tak, nie powinno na sekwencji byc odczuwalnej roznicy.

No właśnie nie bardzo wiem co by mogło być nie tak, ale na benzynie jedzie lepiej i to fakt. Nie czuć różnicy w normalnej jeździe, ale przy pałowaniu na max, czuć ze bena jedzie lepiej, biegi 3 wzwyż. Bo na niższych to nie ma różnicy.
Podłączyłem kablem sprawdzić co i jak, ale nic nie zauważyłem niepokojącego.
stillbadboy napisał/a:
A z tego co wiem sekwencje mozna tak skalibrowac ze bedzie szla lepiej niz na benie

No tego nie wiedziałem a co za tym idzie jak to zrobić?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-07, 20:32   

Gabriel napisał/a:
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.

To bardzo słuszne założenie.

Gabriel napisał/a:
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.

Twoje wnioski co do BRC są raczej niewłaściwe.
Ja mam u siebie BRC na pomarańczowych wtryskiwaczach i dwóch reduktorach GeniusMax i nie mam problemu z mocą pojazdu - na LPG zamykam zegar tzn. ciągnie do licznikowych 280km/h

pepi napisał/a:
nie każde brc się popiera paliwem chyba :)

No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi ;)

Gabriel napisał/a:
No właśnie nie bardzo wiem co by mogło być nie tak, ale na benzynie jedzie lepiej i to fakt. Nie czuć różnicy w normalnej jeździe, ale przy pałowaniu na max, czuć ze bena jedzie lepiej, biegi 3 wzwyż. Bo na niższych to nie ma różnicy.

Więc coś jest raczej nie tak bo tak jak pisałem powyżej u mnie jakoś nie czuć strat mocy i jadąc na LPG mogę osiągnąć prędkość maksymalną.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-07, 21:47   

FOSS napisał/a:
No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi
- jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz trzeci bieg i do odcinki :)
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-07, 22:25   

Gabriel napisał/a:
Hm.
Ja tam uważam, że LPG zakłada się po to aby jeździć na "gazie". I po to dobiera się graty do danego samochodu, aby instalka obsłużyła możliwości silnika w danym bolidzie.
Nigdy nie miałem BRC i w sumie miałem o niej dobre zdanie, ale ten wątek otworzył mi oczy (zasługa kolegi pepi, ) i dla mnie BRC to "bubel" jak wiele, które forumowicze opisują i proszą o rady.
Nie może byś tak że instalacja nie obsługuje mocy silnika. A przełączyć na Pb zawsze sobie można jak się chce i to w każdej instalce LPG.
Nie widzę sensu płacić za taką instalację, która zachowuje się jak zestaw za 2500zł w A8/S8 i nadaje się tylko do spokojnej jazdy. Następnie przełącza się na benzynę i wraca jak się gazu ujmie.


TO jest dobre :D Nigdy nie miał ale posty czyta :D

Kupiłem swoje A8 ze stagiem na waldkach i wiele tu czytałem zanim się zarejestrowałem po czym wywaliłem ten złom(miał nalatane 40tyś i wstawiłem 50tyś km temu BRC. Auto odzyło. Koniec rozjazdów map i innych ceregieli. Musiał bym tu litanie napisac ile potrafiło to cos mi narobic w aucie! Ale jak widze wszystko już napisane.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-07, 23:03   

pepi napisał/a:
FOSS napisał/a:
No raczej nie każde... u mnie raczej tego nie robi bo raczej nie musi
- jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz trzeci bieg i do odcinki :)

Ale że co ma się wydarzyć?.... pytam bo u mnie jedzie do końca...
tak samo na 2-ce czy 4-ce, jedzie do końca obrotomierza i przełącza na następny bieg...
na PB się nie przełącza ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-07, 23:12   

Genius Max ma wydolnośc deklarowaną 350PS więc nawet zakładająć że sobie przesadzili to masz wydolnośc na ok 600PS w niespełna 340konnym silniku. Po co ma sie tu podpierać?

Ja zaoszczędziłem i mam jeden genialny parownik i w zupełności wystarcza :) Róznicy nie czuję żadnej na PB czy LPG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-08, 01:07   

Maximuss napisał/a:
Genius Max ma wydolnośc deklarowaną 350PS więc nawet zakładająć że sobie przesadzili to masz wydolnośc na ok 600PS w niespełna 340konnym silniku. Po co ma sie tu podpierać?

Noi właśnie o tym mówię...... założyłem taką instalację, że nie ma problemu z obsłużeniem mojego silnika niezależnie od stylu jazdy.
Nie podpiera mi się benzyną i co najważniejsze nie mam problemu z ubogą mieszanką co przy zasilaniu LPG bywa szkodliwe dla silnika.
Żeby oszczędzać trzeba najpierw zainwestować ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-08, 07:53   

Maximuss napisał/a:
deklarowaną 350PS więc
-no tak ale tylko deklarowaną
z wami to jak z żoną niby rozumie a robi i mówi jak zawsze :)

można mieć nawet dwa trzy cztery reduktory i jeśli coś będzie skopane w zasilaniu to kupa
jest jeszcze termika reduktora
jak widzie pojęcie nie zrozumiałe dla wszystkich
Tak na prawdę jeden reduktor który obrobi te ponad 300km PRINS
i podobna kanapka ale to są dwa reduktory :)
Posiadacze brc nie są informowani tak jak w innych markowych o tym że auto spala paliwo
takie podejście jest może i ok dla motoru
ale nie dla posiadacza .
więc albo kabelek lpg i patrzymy lub wyłączamy pompę i podpinamy i obserwujemy odpowiednie bloki :)
Inaczej nigdy nie mamy pewności .
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-08, 11:00   

pepi, Miałem u siebie juz zamontowany wyłącznik pompy. Nawet nie wiedziałem że tak jest do czasu zmiany instalacji. Oczywiście powodowało to pewne cyrki w stagu ale juz w BRC nie więc bez namysłu pozostawiłem sprawe jak była. Oczywiśce przez pierwsze 10tyś.sprawdzałem sobie korekty i co się da i było ok(wyczulenie z poprzedniego bubla)

Odcięcie pompy nie zawiodło ale poczytałem tu na forum co może zrobić gdy zawiedzie i obecnie jest wywalone.

Wracając do wątku wszystko było w porzadku więc jednak genius ma spora wydolnośc skoro bez problemu obsługuje nadal ABZta.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-08, 16:10   

mniejsza z tym
ja też miałem i wiem jak jest :)
 
 
Davidushka 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: D2
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lip 2018
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-01, 03:04   

Witam,
Chcialbym zalozyc instalacje LPG do D2 4,2 ABZ. Ostatni wpis w tym temacie jest z przed 3,5 roku. Technika idzie do przodu, instalacje sie zmieniaja itd. Chcialbym zatem odswiezyc temat i prosze o informacje, jaka instalacje zalozyc najlepiej? Butla najchetniej w kole, ale nie koniecznie. Prosze o rady, za co dziekuje.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-07-01, 07:56   

sterowniki też poszły do przodu
więc wybierz taki jaki umiesz ustawić lub masz dostęp do kogoś kumatego kto to potrafi .
Ja preferuje agisa ale od staga po zenita są ok .
Reduktor to kme twin wtryskiwacze barracuda
na trójnikach .
Butla w koło mam taką 80 l i powiem tak jak bym miał zakładać wybrał bym jednak walec
kanapa jest i tak nie kładziona a koło i tak wala się po bagażniku :]
 
 
Davidushka 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: D2
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lip 2018
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-01, 20:30   

Z butla to sluszna uwaga pepi, bo i tak w bagazniku jest sporo miejsca, a kolo zapasowe w trasie jest potrzebne. Przekonali mnie tez koledzy z forum w swoich postach, ze wszystkie psikadla w dziurawe opony niosa za soba nieprzyjemne efekty.
Bede robil trasy po 5000 km. ze dwa, trzy razy w roku, dlatego tez decyzja o LPG. W przeciwnym razie nawet nie zastanawialbym sie kundlic to piekne autko nadtlenkiem gazolotu.
Zagladajac w temat gazu V generacji:
http://www.audiklub.org/f...0180845a378e871 Czyli V i VI generacja ogolnie odpada?
Sekwencja IV generacji powinna zalatwic sprawe.
Jaki sterownik Agisa wybrac? Jak googluje, to wszystkie posty na forach maja przynajmniej 4 lata...

[ Dodano: 2018-07-01, 22:03 ]
Znalazlem taki sterownik: 8-cylindrowych (Agis P13 I8)
https://www.acon.com.pl/p...ika/28-agis-p12
Jest cos lepszego, nowszego?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.