Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-04-17, 14:15
|
|
|
To co przeczytałem na różnych stronach i forach o instalacjach gazowych. To to że 30% zależy od instalacji, a 70% od ludzi którzy ją zakładają. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-04-17, 20:00
|
|
|
ja te proporcje bym okreslil 50/50 a to dlatego ze nawet najbardziej starajacy sie czlowiek - monter lpg nie jest w stanie przeskoczyc wymagan coraz to "madrzejszych" aut z jednej strony, a z drugiej ograniczen jakie daje slaba instalacja lpg. |
|
|
|
|
|
|
|
deuce-trey
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 11 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-04-22, 13:39
|
|
|
a co koledzy z forum mysla o instalacji sekwencyjnej OMVL z dwoma reduktorami zavoli zs + wtryski omvl luv magicgaz za 4500zl? w tej cenie butla w kole i wlew ukryty pod klapka paliwa. :lol:
motor oczywiscie 4.2 ;] |
|
|
|
|
Rafcio.s [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-28, 09:30
|
|
|
Jak dlugo sie nagrzewa silnik do temp wymaganej na przelaczenie gazu :?:
Przyjmujac np 0st na dworzu, lub inne temp. ktore pamietacie.
Ciekawi mnie to poniewaz nie wiem czy majac dojazd do pracy 4km wogole bedzie jazda na gazie i sens zakladania LPG :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
kkarol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2010-07-28, 12:29
|
|
|
jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia to w lecie na gazie jedziesz 5 sekund po odpaleniu a w zimie przelacza na gaz po okolo 500metrach |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2010-07-28, 20:21
|
|
|
ja też tak słyszałem że na gaz przełącza właśnie po takim czasie i w sumie jest to chyba odpowiedni czas, nie za szybko nie za długo |
_________________
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-29, 08:35
|
|
|
ja mam ustawione 40stopni i zimą (jak jest -20 :-) ) to trzeba z 2-3km zrobić :-) |
|
|
|
|
|
|
|
darekostap
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 27 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2010-07-29, 13:13
|
|
|
co do gazu zamotowałem stag 3 premium coś tam na 2 reduktorach, silnik 4,2 benzyna coś około 340 km. na dwuch reduktorach. Pierwsze 10000 idealnie choć zdecydowanie czuć mniejszą moc, szybko zrobiłem taki przebieg w około 1 miesią, i zaczęły się problemy regulacje itp. W końcu przyjechał do serwisu jakiś szpec od instalacji gazowych z firmy stag i stwierdził że są do wymiany wtryski gazowe. Zostały zmienione i co dalej.... wszystko oki, tyle że jak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie, mało tego na biegu jałowym czasami nierówno pracuje silnik i znowu wywala chceck jestem wkurzony koszt 4300, robią mi cały czas za free w formie gwarancji. Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA? |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-29, 14:22
|
|
|
darekostap napisał/a: | Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA? |
Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG.
STAG powinien chodzić w 4.2 perfekcyjnie. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-07-29, 14:52
|
|
|
darekostap napisał/a: | ak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie, |
Ewidentnie wtryskiwacze gazowe nie dają rady,słabizna jakas zalożona.Co to za wtryski?
No i jak kolegaartekk, zauważył artekk napisał/a: |
Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG. |
To jest pewne |
_________________
|
|
|
|
|
Rafcio.s [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-29, 14:59
|
|
|
kkarol napisał/a: | jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia |
Czyli gdzie :?:
Z tego co wyczytalem na forach, dobrze sie sprawdza taki zestaw:
stag 300-8 plus
2 x skorpion gt
2 x matrix hd 544 lub Magic Jet
miedz 8mm
dobry gazownik |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-07-29, 15:06
|
|
|
Czyli nie kilometr od miejsca wpięcia.Czym mniejszy obieg tym lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
kkarol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2010-07-29, 21:14
|
|
|
wiekszosc budzetowych wtryskiwaczy wytrzymuje okolo 10tys km i do widzenia, niestety pozadny wtryskiwacz gazowy kosztuje 200zl za sztuke |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-07-29, 21:35
|
|
|
pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|