Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-04-17, 14:15   

To co przeczytałem na różnych stronach i forach o instalacjach gazowych. To to że 30% zależy od instalacji, a 70% od ludzi którzy ją zakładają.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
RETON 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 22
Skąd: GRODZISK MAZ.
Wysłany: 2010-04-17, 20:00   

ja te proporcje bym okreslil 50/50 a to dlatego ze nawet najbardziej starajacy sie czlowiek - monter lpg nie jest w stanie przeskoczyc wymagan coraz to "madrzejszych" aut z jednej strony, a z drugiej ograniczen jakie daje slaba instalacja lpg.
 
 
deuce-trey 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: a8
Wiek: 37
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 11
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-04-22, 13:39   

a co koledzy z forum mysla o instalacji sekwencyjnej OMVL z dwoma reduktorami zavoli zs + wtryski omvl luv magicgaz za 4500zl? w tej cenie butla w kole i wlew ukryty pod klapka paliwa. :lol:

motor oczywiscie 4.2 ;]
 
 
Rafcio.s
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-28, 09:30   

Jak dlugo sie nagrzewa silnik do temp wymaganej na przelaczenie gazu :?:
Przyjmujac np 0st na dworzu, lub inne temp. ktore pamietacie.
Ciekawi mnie to poniewaz nie wiem czy majac dojazd do pracy 4km wogole bedzie jazda na gazie i sens zakladania LPG :roll:
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-28, 12:29   

jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia to w lecie na gazie jedziesz 5 sekund po odpaleniu a w zimie przelacza na gaz po okolo 500metrach
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-07-28, 19:04   

Kolego ja wsiadam do samochodu , odpalam i tak jak kkarol pisze latem temp . powyżej 25 stopni dosłownie 5 sekund i gaz a zimą nie wiem jeszcze , ale przypuszczam że też będe musiał czekać około 30-60 sekund , u mnie na gaz przełańcza się gdy temperatura osiągnie 35 stopni C.
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
patys 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: polska
Wysłany: 2010-07-28, 20:21   

ja też tak słyszałem że na gaz przełącza właśnie po takim czasie i w sumie jest to chyba odpowiedni czas, nie za szybko nie za długo ;)
_________________

 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 08:35   

ja mam ustawione 40stopni i zimą (jak jest -20 :-) ) to trzeba z 2-3km zrobić :-)
 
 
darekostap 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-29, 13:13   

co do gazu zamotowałem stag 3 premium coś tam na 2 reduktorach, silnik 4,2 benzyna coś około 340 km. na dwuch reduktorach. Pierwsze 10000 idealnie choć zdecydowanie czuć mniejszą moc, szybko zrobiłem taki przebieg w około 1 miesią, i zaczęły się problemy regulacje itp. W końcu przyjechał do serwisu jakiś szpec od instalacji gazowych z firmy stag i stwierdził że są do wymiany wtryski gazowe. Zostały zmienione i co dalej.... wszystko oki, tyle że jak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie, mało tego na biegu jałowym czasami nierówno pracuje silnik i znowu wywala chceck jestem wkurzony koszt 4300, robią mi cały czas za free w formie gwarancji. Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA?
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-07-29, 14:22   

darekostap napisał/a:
Nie wiem czy przypadkiem nie popełniłem błędu że nie wstawiłem PRINCA?


Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG.
STAG powinien chodzić w 4.2 perfekcyjnie.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-29, 14:52   

darekostap napisał/a:
ak depnę w podłogę to od 6000 w górę załącza się benzyna i twedy czuć tą różnicę tych koni co brakuje na gazie,

Ewidentnie wtryskiwacze gazowe nie dają rady,słabizna jakas zalożona.Co to za wtryski?

No i jak kolegaartekk, zauważył
artekk napisał/a:

Popełniłeś błąd wybierając zakład, w którym zamontowano LPG.

To jest pewne
_________________

 
 
Rafcio.s
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 14:59   

kkarol napisał/a:
jak masz reduktory poprawnie wpiete w uklad chlodzenia

Czyli gdzie :?:

Z tego co wyczytalem na forach, dobrze sie sprawdza taki zestaw:

stag 300-8 plus
2 x skorpion gt
2 x matrix hd 544 lub Magic Jet
miedz 8mm
dobry gazownik
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-29, 15:06   

Cytat:
Czyli gdzie :?:

Czyli nie kilometr od miejsca wpięcia.Czym mniejszy obieg tym lepiej.
_________________

 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-29, 21:14   

wiekszosc budzetowych wtryskiwaczy wytrzymuje okolo 10tys km i do widzenia, niestety pozadny wtryskiwacz gazowy kosztuje 200zl za sztuke
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-07-29, 21:35   

pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.