Autor |
Wiadomość |
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-07-30, 08:42
|
|
|
A z ciekawostek.Co prawda sprawa nie dotyczy A8 tylko Volvo v70 2.4.Instalacja założona dwa lata temu,na tanich podzespołach m.in.czerwone valteki i samochód przelatał już około 150kk,nic się nie dzieje.Tylko że montaż robili ludzie którzy mają pojęcie a nie pan henio w stodole. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafcio.s [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-30, 09:17
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
Pochwal sie co masz |
|
|
|
|
|
|
|
kkarol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2010-07-30, 11:25
|
|
|
jakie te wtryski sa po 700? najdrozsze jakie znam to keihin po 350/szt. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-07-30, 16:37
|
|
|
Rafcio.s napisał/a: | Pochwal sie co masz |
już się kiedyś chwaliłem ;-)
wtryski mam właśnie keihin-a, instalacja BRC SEQUENT, w 2004 roku jak montowana była moja instalka wtryski kosztowały 600-700zł teraz 350zł?? aż mi się nie chce wierzyć! 350zł? może to te co montują do aut typu Corsa 1.4? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-30, 16:53
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | w 2004 roku jak montowana była moja instalka |
to wieki temu, jeśli idzie o skalę postępu, jaki dokonał się w dziedzinie komponentów do LPG.
Zarówno jeśli idzie o ceny, jak i jakość oraz możliwości podzespołów. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-07-30, 17:37
|
|
|
gierobiala napisał/a: | Minęło 6 latek....kiedy?? |
a no minęło... niestety!
no fakt! ceny spadły widzę... ale to i tak chora cena same wtryski do naszych A8 w tym przypadku to 2800zł a gdzie reszta?? no ale coś za coś! |
_________________
|
|
|
|
|
Rafcio.s [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-30, 21:06
|
|
|
Co sie zyska placac grubo za takie wtryski :?: porownujac je do sredniej poki |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-07-30, 23:47
|
|
|
nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem... bo późna godzina jest i chmiel przyswojony owszem... :mrgreen: ale wydaje mi się że to raczej wysoka półka jeśli chodzi o wtryskiwacze!
a co zyskuje?? a ja zyskuje np. to... że nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory... nie pentam się od warsztatu do warsztatu... i na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) gdyby nie przeglądy gazowe nie wiedziałbym że mam gaz ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 00:08
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory |
moja ex C-klasa 2.8 też nalatała 80tys na czerwonych valtekach i od montażu w 2006r. nie była u Nowotczyńskiego w Mławie na żadnej regulacji nawet... Wszystko gra i buczy
Przed montażem LPG w A8 rozmawiałem z gazownikiem, w czym jest lepszy Keihin, powiedział, że oferuje utrzymanie i stabilność parametrów przy niskich temperaturach, czyli w skrócie auto zimą jeździ na gazie jak na benzynie. Jako, że nie odczułem różnic w pracy na LPG w zimie w poprzednich autach na valtekach i magic jetach, dałem sobie spokój z Keihinami - różnica w cenie instalki wynosiła ponad 1000zł
I specjalnie dla kolegi Amstaff : jeśli idzie o LPG AMSTAFF napisał/a: | na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) |
|
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
darekostap
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 27 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2010-07-31, 18:01
|
|
|
u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa paranoja i od tego mi się check zapala, nie montowałem u mitka w stodole tylko w autoryzowanej stacji firmy AC i to jest problem bo nie wiem co poradzić:P jade we wtorek na kolejną regulację, mam tego dosyć, wtryski mi zmienili z jakiś włoskich na regi takie niebieskie i miało już być dobrze a jest dalej lipa.... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-31, 23:15
|
|
|
darekostap napisał/a: | u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa paranoja i od tego mi się check zapala, ... |
Moim zdaniem to bzdura straszna jakaś z tym dopływaniem gazu...
w moim Ex A8 też miałem STAG-300 i nic takiego się nie działo - chodziła jak zegareczek a jak chciałeś przegazować to wkręcał się na obroty bez zająknięcia.
Skoro montowane to w jakimś markowym warsztacie to ciśnij ich aż do momentu kiedy nie będzie chodzić wszystko płynnie i w pełnym zakresie obrotów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-31, 23:23
|
|
|
darekostap
Trzeba montować LPG w polecanych na forum warsztatach, warto przejechać się prawie na drugi koniec Polski by mieć później normalne auto i bezproblemową jazdę.
Parę groszy więcej w jedną stronę na Pb i z powrotem na LPG jest niewspółmierne do straconych później nerwów.
Nie słuchaj amatorów, niech robią do bólu, a gdy sobie nie poradzą to zwrot kosztów i demontaż, ewentualnie poprawka w sprawdzonym warsztacie na ich koszt. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-01, 07:29
|
|
|
A ty nie masz przypadkiem fsi? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-08-01, 09:10
|
|
|
gierobiala napisał/a: | A ty nie masz przypadkiem fsi? |
No patrz, Ty pierwszy nie podszedłeś do tematu szablonowo :shock:
Jeżeli kolega darekostap ma FSI a patrząc na rocznik to jest to możliwe to rzeczywiście inna bajka a nasze wcześniejsze uwagi (przynajmniej część mojej wypowiedzi) niewiele z tym silnikiem mają wspólnego :-?
Osobiście nie mam doświadczenia w temacie jak LPG chodzi w silnikach FSI - na razie moja wiedza o tym zatrzymała się na informacji, że producenci LPG nie mają jeszcze w 100% sprawnej instalacji do tych silników chociaż prace nad tym trwają intensywne. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|