Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??  
Autor Wiadomość
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-30, 08:42   

A z ciekawostek.Co prawda sprawa nie dotyczy A8 tylko Volvo v70 2.4.Instalacja założona dwa lata temu,na tanich podzespołach m.in.czerwone valteki i samochód przelatał już około 150kk,nic się nie dzieje.Tylko że montaż robili ludzie którzy mają pojęcie a nie pan henio w stodole.
_________________

 
 
Rafcio.s
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-30, 09:17   

AMSTAFF napisał/a:
pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pochwal sie co masz
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-30, 11:25   

jakie te wtryski sa po 700? najdrozsze jakie znam to keihin po 350/szt.
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-07-30, 16:37   

Rafcio.s napisał/a:
Pochwal sie co masz

już się kiedyś chwaliłem ;-)
wtryski mam właśnie keihin-a, instalacja BRC SEQUENT, w 2004 roku jak montowana była moja instalka wtryski kosztowały 600-700zł teraz 350zł?? aż mi się nie chce wierzyć! 350zł? może to te co montują do aut typu Corsa 1.4?
_________________

 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-07-30, 16:53   

AMSTAFF napisał/a:
w 2004 roku jak montowana była moja instalka


to wieki temu, jeśli idzie o skalę postępu, jaki dokonał się w dziedzinie komponentów do LPG.

Zarówno jeśli idzie o ceny, jak i jakość oraz możliwości podzespołów.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-30, 17:28   

AMSTAFF napisał/a:
aż mi się nie chce wierzyć!


A jednak..
http://www.speedgaz.com.p...e/keihin_kejhin
Minęło 6 latek....kiedy??
_________________

 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-07-30, 17:37   

gierobiala napisał/a:
Minęło 6 latek....kiedy??

a no minęło... niestety!
no fakt! ceny spadły widzę... ale to i tak chora cena same wtryski do naszych A8 w tym przypadku to 2800zł a gdzie reszta?? no ale coś za coś!
_________________

 
 
Rafcio.s
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-30, 21:06   

Co sie zyska placac grubo za takie wtryski :?: porownujac je do sredniej poki
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-07-30, 23:47   

nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem... bo późna godzina jest i chmiel przyswojony owszem... :mrgreen: ale wydaje mi się że to raczej wysoka półka jeśli chodzi o wtryskiwacze!
a co zyskuje?? a ja zyskuje np. to... że nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory... nie pentam się od warsztatu do warsztatu... i na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) gdyby nie przeglądy gazowe nie wiedziałbym że mam gaz ;-)
_________________

 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-07-31, 00:08   

AMSTAFF napisał/a:
nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory


moja ex C-klasa 2.8 też nalatała 80tys na czerwonych valtekach i od montażu w 2006r. nie była u Nowotczyńskiego w Mławie na żadnej regulacji nawet... Wszystko gra i buczy :)

Przed montażem LPG w A8 rozmawiałem z gazownikiem, w czym jest lepszy Keihin, powiedział, że oferuje utrzymanie i stabilność parametrów przy niskich temperaturach, czyli w skrócie auto zimą jeździ na gazie jak na benzynie. Jako, że nie odczułem różnic w pracy na LPG w zimie w poprzednich autach na valtekach i magic jetach, dałem sobie spokój z Keihinami - różnica w cenie instalki wynosiła ponad 1000zł :(

I specjalnie dla kolegi Amstaff : jeśli idzie o LPG
AMSTAFF napisał/a:
na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-)
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
darekostap 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-31, 18:01   

u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa :P paranoja i od tego mi się check zapala, nie montowałem u mitka w stodole tylko w autoryzowanej stacji firmy AC i to jest problem bo nie wiem co poradzić:P jade we wtorek na kolejną regulację, mam tego dosyć, wtryski mi zmienili z jakiś włoskich na regi takie niebieskie i miało już być dobrze a jest dalej lipa....
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-31, 23:15   

darekostap napisał/a:
u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa :P paranoja i od tego mi się check zapala, ...

Moim zdaniem to bzdura straszna jakaś z tym dopływaniem gazu...
w moim Ex A8 też miałem STAG-300 i nic takiego się nie działo - chodziła jak zegareczek a jak chciałeś przegazować to wkręcał się na obroty bez zająknięcia.

Skoro montowane to w jakimś markowym warsztacie to ciśnij ich aż do momentu kiedy nie będzie chodzić wszystko płynnie i w pełnym zakresie obrotów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-07-31, 23:23   

darekostap

Trzeba montować LPG w polecanych na forum warsztatach, warto przejechać się prawie na drugi koniec Polski by mieć później normalne auto i bezproblemową jazdę.
Parę groszy więcej w jedną stronę na Pb i z powrotem na LPG jest niewspółmierne do straconych później nerwów.

Nie słuchaj amatorów, niech robią do bólu, a gdy sobie nie poradzą to zwrot kosztów i demontaż, ewentualnie poprawka w sprawdzonym warsztacie na ich koszt.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-08-01, 07:29   

A ty nie masz przypadkiem fsi?
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-08-01, 09:10   

gierobiala napisał/a:
A ty nie masz przypadkiem fsi?

No patrz, Ty pierwszy nie podszedłeś do tematu szablonowo :shock:

Jeżeli kolega darekostap ma FSI a patrząc na rocznik to jest to możliwe to rzeczywiście inna bajka a nasze wcześniejsze uwagi (przynajmniej część mojej wypowiedzi) niewiele z tym silnikiem mają wspólnego :-?

Osobiście nie mam doświadczenia w temacie jak LPG chodzi w silnikach FSI - na razie moja wiedza o tym zatrzymała się na informacji, że producenci LPG nie mają jeszcze w 100% sprawnej instalacji do tych silników chociaż prace nad tym trwają intensywne.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.