Autor |
Wiadomość |
west
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A4
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-07-28, 15:06
|
|
|
Wiec ja obstawiam te drążki |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-07-28, 19:01
|
|
|
Końcówki drążków odpadają, chyba to będzie magiel...
nie mam już innych pomysłów :-( |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-28, 20:55
|
|
|
zatarty krzyżak na przekładni ??
[ Dodano: 2013-07-28, 21:55 ]
kolumnie kierowniczej |
|
|
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-07-28, 21:08
|
|
|
pepi napisał/a: | zatarty krzyżak na przekładni ?? |
Kolego gdzie tego szukać i jaką ma to zależność z pojawiającymi się objawami po przejechaniu kilku, kilkunastu km ?
[ Dodano: 2013-07-29, 08:11 ]
Koledzy.
Wczoraj po godz 22 zrobiłem 15 km samochodem gdzie temperatura na zewnątrz wynosiła ok 25 stopni. Gdy wróciłem do domu obiawy były wyczuwalne delikatnie. Dodam jeszcze ze zaczęło się wszystko gdy zaczęło mocna grzać a temp. za zewnątrz utrzymywała sie nad poziomem 30 stopni, wtedy obiawy były widoczne juz po przejechaniu kilku km.
wrażenie, gdy jest zimno - jest smarowanie, gdy gorąco - smarowanie słabsze i czuć jakby zatarcia przy wolnym kręceniu. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-30, 15:48
|
|
|
typowe dla padniętego kabelka po drodze do zaworka w maglu
jak wspomaganie jest tępe zajrzyj do przekaźników wyciągnij ten od servo
(powinien mieć opisane nóżki) i zobacz miernikiem czy jest przejście do
zaworka (powinna być jakaś tam oporność) stawiam że wtedy
będziesz tam miał 0 czyli otwarty obwód |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-30, 16:55
|
|
|
u mnie jest tak że na wolnych brak mam wspomagania na 1 tys jest już
pompa
czy może kablownia do zaworka ?
dodam tylko ze nie ma znaczenia czy ciepły
czy zimny
i nie występuje to zawsze
Nie wiem jak jest w audi ale np w fordzie to działało tak że na podpiętym było leciutko
ale bez kostki
działało jak zwykły magiel
jeśli tak samo jest tu to nie to |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-07-30, 17:30
|
|
|
Gdzie mam szukać tego przekaźnika i jak to sprawdzić?
[ Dodano: 2013-07-30, 20:15 ]
W dzień, gdy było ponad 30*C przejechałem trasę ok 100 km i po wjechaniu do miasta pojawiły się objawy słyszalne na filmikach :
https://www.youtube.com/watch?v=8AkwFiVi0H0
http://www.youtube.com/watch?v=_QD_n8UUKOw
Zauważyłem też, że przy obracaniu felga drży jakby nie było smarowania, bardziej od strony pasażera. Po podniesieniu koła drżenie ustało a po opuszczeniu ponownie wystąpiło. Tak jakby zależało też od obciążenia, gdy wieczorem robiłem 100 km na trasie, wyjeżdżając objawy były a gdy dojechałem do celu objawy zniknęły. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-30, 19:44
|
|
|
przekaźnik jest od strony pasażera pod nogami
cały wypust D2 miał ten sam problem - upalające się od temperatury
kable do przekaźniczka (bliskośc wydechu)
często właśnie objawiało się to na początku tym że na zimno potrafiło działać
niestety aby wymienić tą kosteczką i tak trzeba wyciągać magiel
więc lepiej znaleźć dobrą używkę i założyć
myślałem też o założeniu kostki z magla z C4 (tam był konektor na kosteczce
bez kabla - mniej podatny na upalenie) ale trzeba by dorobić kawałek wiązki
i nie wiem czy by się kostka z wystającym gniazdem zmieściła |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-07-30, 19:56
|
|
|
maciu napisał/a: | przekaźnik jest od strony pasażera pod nogami |
OK. Ale który to przekaźnik?
Tam jest ich sporo. Jaki kolor ?
Czy jest opisany? |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-08-04, 09:48
|
|
|
Witam
Kolega Jakub miał rację, Postanowiłem poświęcić dwa wahacze dolne i pod gumki w sworzniach wstrzyknąłem olej. Objawy pogłębiły się. Górne wymieniłem na oryginał więc je wykluczyłem.
Na koniec mam do was prośbę, ponieważ nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy ktoś z was może podać mi numery zamienników tych wahaczy
Strona lewa/prawa wahacz dolny tylny (banan) i dolne przednie (proste)
Interesują mnie tylko dwie marki
LEMFORDER lub w ostateczności TRW
podaję dane samochodu i nr VIN
Audi A8 3.3 TDI 2001r
WAUZZZ4DZ1N010662
jeżeli jest tamo możliwość do proszę o numery dla zawieszenia tylnego (komplet) będę miał na później
po wymianie dam znać czy wszystko jest OK
pozdrawiam i z góry dziękuję
Kudłaty |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-04, 20:57
|
|
|
LEMFORDER 1367301 / 13673 01
banan 13677 02-prawy 13676 02-lewy
ale ja bym nie kupił tej firmy
polecam MEYLE :-D |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-08-04, 21:14
|
|
|
pepi napisał/a: | LEMFORDER 1367301 / 13673 01
banan 13677 02-prawy 13676 02-lewy
ale ja bym nie kupił tej firmy
polecam MEYLE :-D |
Myślisz , że to lepsza firma? Czy możesz podać numery zamienników tej firmy (MEYLE) ? |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-04, 21:50
|
|
|
poszukaj na allegro :-D
nie chodzi o to że lepsza tylko tamta jest podrabiana
ja gościowi zmieniałem i padły po 20-30 tys
a takie za 400 pln QAP czy jakoś tak 60 przelatały w pasacie b5
to gość był zły że dał 1,7 tys i mu tak szybko padło
tych tanich by miał 3 zestawy na których by zrobił więcej
Sam żonie coś muszę kupić do a6 i mam dylemat :mrgreen:
chyba polecę po taniości
i tak te dwa lata koło komina da radę
a febi padły po 15 tys :evil: |
|
|
|
|
|