Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Czy to maglownica?  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-08-07, 18:11   

Oj przyznam rację ,. kupiłem końcówkę Febi i roku nie wytrzymała po kilku miesiącach guma na niej wyglądała jak ścierwo.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2013-08-17, 07:34   

Cześć koledzy

Posluchalem kolegi Pepi i zakupionej komplet wahaczy dolnych na oś przednią firmy MEYLE (może się sprawdzą). Jestem w trakcie wymiany i mam małe pytanie natury technicznej, przy wymianie wahaczy przednich pracę utrudnia mi stabilizator. Czy jak odkręcę łączniki z dwóch stron to stabilizator opadnie?
Nie ukrywam ze ułatwiłoby mi to prace. Nie mam klucza do ściskania sprężyny więc amortyzatora i łącznik skutecznie utrudniają wykonanie zadania.
Czy macie jakąś skuteczna radę która ułatwi wymianę przednich wahaczy, tylne już wymieniłem.

pozdrawiam KUDŁATY
_________________
Kudłaty
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-17, 12:31   

masz na klucz 13 mm 4 śruby to je się odkręca czyli cały od ramy


tylko ja bym wykręcił tą upierdliwą śrubę co spina dwa górne
wtedy dolne to pikuś :-P
jak ona się ruszy to szybko ci to pójdzie
 
 
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-06, 19:04   

Mam pytanie w mojej D2 wspomaganie działa tylko w lewą stronę jednym paluszkiem można kręcić w prawo już ciężko jakby wcale nie było wspomagania. Czy to pompa czy jednak maglownica?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-06, 22:06   

dono, Raczej magiel.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-07, 12:43   

dono napisał/a:
Mam pytanie w mojej D2 wspomaganie działa tylko w lewą stronę jednym paluszkiem można kręcić w prawo już ciężko jakby wcale nie było wspomagania. Czy to pompa czy jednak maglownica?

Obstawiam magiel, jak kolega powyżej.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2013-11-26, 17:58   

Koledzy mam pytanie z innej beczki

Czy maglownice w PreLift i PolLift są takie same?

Chodzi mi o maglownice bez servotronic'a kod wyposażenia 1N1?

Jakich numerów mam szukać

3,3 tdi 01r.
_________________
Kudłaty
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-11-27, 09:13   

Wydaje mi się, że róznic nie powinno być. Ja u siebie mam akurat z servotronic.W starej mi sie popsuł zaworek, a że nie mogłem go nigdzie dostać osobno, więc kupiłem drugi magiel od FL i wszystko było tak samo skonstruowane jak w moim starym maglu.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-27, 13:19   

Leszek to miałeś farta , jak ja szukałem do swojej magla , to się okazało że widziałem kilka sztuk które miały inaczej rozmieszczone mocowania .
Nie wiem od czego to zależne było , ale zdecydowałem się dać swoją do regeneracji , teraz szumi :(
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-11-27, 15:00   

Heh, więc i koleś który ją ode mnie odkupił to też musiał mieć farta - też miał S8 pre FL :-)
Chyba, że w S8 D2 wychodził jeden rodzaj magla, natomiast do A8 D2 wyszedł inny model magla.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.