Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-07, 19:08
|
|
|
ok nie bede sypal, tylko nie wiem o co chodzi, dzis rano musialem jechac i chcialem zobaczyc jak tam moj plyn chlodniczy, a jego jest ponad max. o co chodzi ? czasem ubedzie czasem przybedzie ?
moze parownik lapie plyn ze zbiorniczka wyrownawczego i potem dopiero oddaje ? sam nie wiem, strzelam
[ Dodano: 2016-05-23, 13:26 ]
Witam, odnowie troche moj temat.
Mam problem z tym plynem do teraz ale jest to tylko wtedy kiedy jezdze na LPG. rozgrzany silnik po przejechaniu okolo 100 km, potem maly postoj na wysikanie sie, samochod nie gaszony i szybkie ruszenie pedal do konca wciesniety i slysze pii pii ze malo plynu, no to odpuscilem troche i przestalo pikac a jak zjechalem na pobocze to w zbiorniczu moze nie max plynu ale na pewno nie minimum (nie odkrecalem korka tylko patrzylem przez zbiorniczek). Jechalem dalej na LPG i bylo bez problemu ale dla testu zrobielm tak samo, na pobocze z 2 min postalem i znowu do oporu i to samo.
Zrobielm test na benzynie i juz tego nie bylo a nawet powiem ze plyn uzupelnil sie sam w zbiorniczku do maxa a nawet wiecej go bylo.
Wie ktos co moze byc nie tak ? |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-23, 13:22
|
|
|
masz uszkodzony reduktor i pompuje gaz LPG do ukladu chlodzenia stad te cyrki |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 14:33
|
|
|
A jakie maga byc tego skutki ? Musze natychmiast to wymienic ? bo juz sporo z tym jezdze i czy przypadkiem czy czegos to nie popsulo ? |
|
|
|
|
user_a8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 14:38
|
|
|
Jak LPG pompuje w chłodzenie to żeby to czasem nie wyjebao
Ogarnij może parownik-testy i ewentualna naprawa,wymiana. Jaki masz parownik? |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 16:44
|
|
|
jak mam ogarnac ten test parownika ? do gazownika po prostu jechac ?
Parownik to za bardzo nie wiem bo papiery od gazu w samochodzie woze a akurat nie mam do niego dostepu. Ale cos gazownik mowil ze 250 KM
wyglada tak
http://gaz-tech.com/sklep...ac-r01_1911.jpg
ale dokladnej nazwy jego to nie znam. |
|
|
|
|
user_a8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 17:33
|
|
|
I masz tylko ten jeden? Wiesz że w aucie masz 300PS a przynajmniej powinienes mieć.
Widzę że kolejny LPG-złom na siłe wsadzony pod maske ósemy... |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 18:42
|
|
|
Z tego co koles mowil od ktorego bralem Audice to parownik byl odrziwlnie brany do instalacji gazowej bo z tamtym cos sie stalo. Jezeli chodzi o instlacje gazowa to mowil gazownik ze wstawiona jest firmy STAG i ze bardzo dobra, ja tam sie na tym nie znam. Mowil tez ze na tym mozna jezdzic bez problemu tylko ze bedzie mial mniejsza moc na gazie.
Mowisz ze lepiej jak by byly 2 parowniki wstawione? jakies polecasz ? I czy wgl mozna jeszcze wymienic na 2 jak teraz mam na jednym ? I czy nie bedzie roznicy w spalaniu bo teraz przjechalem 200 km na 30 l gazu |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 18:48
|
|
|
KME twin wstaw zamiast tego co masz i oddaj do naprawde dobrego gazownika-w Warczu takiego znam.
Wcisneli ci kit jakich mało kolego. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:08
|
|
|
a zeby ten parownik podmienic za tamten to duzo przerabiania ? i czy wgl sie da to zreobic. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:10
|
|
|
Da się to zrobić. Ale i tak musisz to oddac do porzadnego uczciwego gościa co ci od podstaw przegladnie i poprawi bo pajac to zakładał więc może być jeszcze gorzej. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:32
|
|
|
pajac nie pajac ale po fakturze to 3150 za instalacje, pierwszy raz gaz mam ale jak dla mnie to duzo za instalacje. z tego tylko parownik byl wymieniany.
Jezeli chodzi o gazownika to najlepszy w moim rejonie, duzo ludzi do niego jezdzi i nie narzekaja. Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:40
|
|
|
Jakub....ja cie proszę.
Cytat: | Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy.
|
Nikt co ma wiedze i jest powazny nie chrzani takich bzdur-A8 to nie polonez na gaźniku...
Zakładasz za słaby parownik to lecisz po zaworach albo pól na pół z benzyną-zalezy jak ustawione.
Truscik napisał/a: | pajac nie pajac ale po fakturze to 3150 za instalacje, |
do daewoo zony odpowiednia jak na jej auto instalka miała kosztować 2700!
Do A8 koszt 4500wzwyż. Jak oszczedzasz to nie jexdzij ósemą-to powinienes powiedziec poprzednikowi bo go na to auto stac nie było.
Na koniec-zmień jednak najlepszego gazownika na lepszego-do mojego auta nie dał bym mu nawet palca wetknać. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:49
|
|
|
u mnie pol na pol z benzyna z tego co wiem.
Dobra nie bede juz opowiadał bo ciagle mnie opierdalasz
Powiedz mi co mam zmienic to to kupie zajade i powiem zeby wstawil.
Jaki parownik to juz wiem, a jezeli chodzi o listwe wtryskowa to jaka ? bo mam jakas niebieska ale nie wiem czy kolor ma jakies znaczenie.
Jak mozesz to napisz konkretnie wypisujac firmy czesci i model jaki powinienem miec to wymienie na to. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:50
|
|
|
Truscik napisał/a: | Z tym parownikiem to samochod kupilem. Mowil mi ze parownik nie jest zly ale slaby jak na ten samochod ale tez mozna jezdzic ale bedzie slabszy |
Jeździć a jeździć to jest różnica.
Ja nie rozumiem ludzi którzy są atakowani za to, że mają jeden parownik.
Do spokojnej jazdy ciśnienie utrzymuje, silnik pracuje równo, nie ma błędów ubogiej mieszanki to co w tym złego
Nie przejmuj się, ja też mam na jednym i mam głęboko w poważaniu dyskusję i atakowanie mojej osoby że niby mam złom.
Przez 60 tyś odkąd mam auto wymieniłem tylko listwy wtryskowe które oczywiście też są szmelc. Bo A8 powinno mieć mega wtryski a nie jakiś szmelc.
To jest forum od pomagania sobie, a nie wytykanie kto co ma.
Nie każdy jest taki mega odważny i musi wiecznie 200 jeździć i nie schodzić poniżej 4000 obr/min.
Tyle w temacie.
Chcesz sprawdzić reduktor ?
Zakręć butlę, wypal gaz i odkręć przewód który idzie na listwy wtryskowe, sprawdź czy nie ma w nim śladu płynu chłodzenia.
Możesz też go wymacać ręką czy przypadkiem nie poci się z niego gdzieś płyn.
Daj znać pozdrawiam. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 19:52
|
|
|
Wtryski barracudy sa z tanich modne i polecane(opieram sie na opiniach innych)
no i kontrola połączeń elektrycznych,wodnych,oraz gazowych.
Nie opierdzielam cie tylko głosno pisze
Niebieskie masz pewnie regfasty nie nadają się do 4,2. |
|
|
|
|
|